Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie rozvoje malého podniku
Crháková, Eva ; Hanáková, Blanka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje malého podniku ABC, s.r.o. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. V souladu s podnikovou vizí a strategickými cíly je navrhnuta komplexní strategie rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií a časového plánu implementace.
Teorie řízení lidí a jejich využití ve firemní praxi
Václová, Helena ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Šnýdrová, Ivana (oponent)
Resumé Ve své práci jsem popsala několik teorií a konceptů řízení užívaných v praxi a ilustrovala je praktickými příklady. Ne vždy se teorie plně shoduje s praxí, spíše existují styčné body. Jak firma, o které píšu, tak její způsob řízení jsou velmi specifické, takže tvoří zajímavý příklad, ale ne příliš zobecnitelný. Byla bych ráda, kdyby tato práce mohla sloužit také jako ucelený materiál pro lidi v této firmě. V teoretické části se zabývám nejprve teorií řízení obecně, následně pak zkoumám více do hloubky některé konkrétní teorie a koncepty: manažerské teorie, teorie motivace, kritické a klíčové faktory úspěchu, řízení podle cílů, znalostní management. Empirická část se zabývá praktickým využitím těchto teorií ve firmě, která mi slouží jako příklad. Celá práce je tematicky velmi široká, ale její rozsah je omezený. Neobsahuje tudíž ucelené popisy uvedených teorií, spíše jen jakési náhledy a některé vybrané prvky. Stejně tak si empirická část neklade za cíl přesně prozkoumat systém fungování firmy a práce v ní, ale spíše vybrat ty prvky, které korespondují s popsanými teoretickými koncepty.
Návrh strategie rozvoje malého podniku
Crháková, Eva ; Hanáková, Blanka (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na formulaci strategie rozvoje malého podniku ABC, s.r.o. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. V souladu s podnikovou vizí a strategickými cíly je navrhnuta komplexní strategie rozvoje včetně jednotlivých funkčních strategií a časového plánu implementace.
Analýza moderních platebních metod
Klimeš, Martin ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderními platebními metodami, které se v dnešní době stávají stále více využívanějším způsobem platby. Cílem této práce je analýza moderních platebních metod a definice jejich faktorů úspěchu. Práce se rozděluje na několik částí. Nejdříve na základě dostupné literatury k dané problematice vymezuje pojmy, které se týkají platebního styku obecně a stručně popisuje jeho historii. Také se zabývá teorií metody kritických faktorů úspěchu. V další části popisuje platební metody, které se v současnosti běžně používají. Poté přistoupí k samotné analýze platebních metod, které jsou nové, moderní a něčím inovativní. Ke každé metodě jsou zmíněné základní informace, funkce, bezpečnost, modelová situace a výhody a nevýhody. Díky této analýze je možné definovat faktory úspěchu platebních metod a vytvořit diskuzi, jejímž výsledkem je souhrn faktorů, které by měly pomoci při úspěšném vývoji nových platebních metod. V poslední části jsou vybrané platební metody otestovány v reálných podmínkách.
Implementace ERP systému MS Dynamics NAV 2013 ve funkčně řízené společnosti
Rutzenstorfer, Petr ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Práce se zabývá analýzou implementace ERP systému Microsoft Dynamics NAV 2013 do funkčně řízené společnosti. Cílem práce bylo identifikovat eventuální problémy, které mohou při implementaci tohoto systému nastat, a na základě zjištění doporučit opatření pro budoucí projekty, jež by měla vzniku těchto problémů zabránit nebo jejich negativní působení eliminovat. V teoretické části práce se nejprve zabývám analýzou ERP trhu, specifiky implementačních projektů, dostupnými metodikami a strategiemi implementace ERP systémů. Následně se zabývám analýzou implementace systému NAV 13 do konkrétní společnosti. V praktické části své práce jsem prostřednictvím průzkumu identifikoval nejzávažnější problémy implementace ERP systému NAV 13. Na závěr jsem na základě svých dosavadních zkušeností a odborné literatury doporučil vhodné nástroje či postupy, jak tyto problémy minimalizovat.
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Šlahař, Dominik ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Podnikové sociální sítě -- kritické faktory úspěchu se, jak už její název napovídá, zabývá oblastí podnikových sociálních sítí, především jejich zaváděním do pod-niků. Jelikož se jedná o relativně novou technologii, nestačila se ustálit ani terminologie, ani principy, na základě kterých podnikové sociální sítě fungují. Proto jsem si jako cíl práce určil zjištění, jaké kritické faktory vedou k úspěchu zavádění podnikových sociálních sítí do podniků. Tyto faktory jsem čerpal z dostupné literatury a vydaných článků od zahraničních autorů, a proto bylo nutné ověřit platnost těchto faktorů i v českém prostředí. Druhým cí-lem práce byla kategorizace kritických faktorů úspěchu zavádění podnikové sociální sítě do podniku za pomoci Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí. K naplnění prvního cíle došlo rešerší dostupných prací týkajících se této problematiky. Zís-kané kritické faktory úspěchu jsem za pomocí syntézy prostřednictvím shlukové analýzy sloučil do podoby unikátních shluků kritických faktorů úspěchu. Pro ně jsem za pomoci dotazníku nebo interview zjišťoval jejich relevanci v podmínkách českého prostředí. K naplnění druhého cíle jsem použil kategorizaci podnikových sociálních sítí, která je uve-dená v Metodice Adopce a adaptace sociálních sítí. Jednotlivé shluky kritických faktorů úspěchu jsem do konkrétních kategorií přiřazoval metodou párového porovnávání. Výsledkem této práce je souhrn 20 unikátních kritických faktorů úspěchu, které jsou dle průzkumu označeny za relevantní z pohledu jejich vlivu na úspěšnost zavádění podniko-vých sociálních sítí do podniku. Zároveň díky této práci došlo k rozšíření Metodiky Adop-ce a adaptace sociálních sítí o pohled kritických faktorů úspěchu. Kapitoly 2, 3 a část kapitoly 4 mají výkladový charakter. Jejich cílem je vymezit všechny důležité pojmy, které se v práci objevují a zařadit je do kontextu. Druhá část kapitoly 4 se věnuje rešeršní práci při hledání kritických faktorů úspěchu zavádění podnikových sociál-ních sítí do podniku a následně jejich sloučení do unikátních shluků. Kapitola 5 se věnuje ověření relevance těchto shluků v českém prostředí a kapitola 6 přináší kategorizaci ověře-ných shluků na základě Metodiky Adopce a adaptace sociálních sítí.
Implementace CRM v bankovním sektoru
Pernikl, Michal ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Hromas, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí informačních systémů využívaných pro podporu řízení vztahů se zákazníky v organizacích. Problematika CRM systémů je v této práci řešena z pohledu jejich implementace a zacílena na bankovní sektor. Cílem této práce je vytvořit návrh věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru, který bude představovat návod, jehož účelem bude poskytovat doporučení a upozorňovat na kritické faktory úspěšnosti v jednotlivých fázích projektu. Takto vytvořený návod disponující poměrně detailním popisem jednotlivých fází projektu bude velmi přínosný zejména pro bankovní instituce, kterým umožní vyvarovat se v průběhu projektu již známých problémů a dovést tak projekt implementace CRM systému do úspěšného konce. V teoretické části práce bude uživatel práce seznámen s teoretickým konceptem CRM a následně detailněji s jeho dílčími oblastmi. Velký důraz je v této části kladen zejména na CRM procesy. Následně budou uživateli práce představeny také samotné CRM systémy, jejich základní rozdělení, funkcionalita a v neposlední řadě také jejich začlenění do IS/ICT architektury organizace. V závěru teoretické části je provedena identifikace specifických potřeb CRM systému v podmínkách bankovního sektoru. Praktická část práce se již věnuje implementaci CRM systému v bankovním sektoru. V úvodu této části je uživateli práce představen přístup k návrhu věcného postupu implementace CRM systému v bankovním sektoru a následně je mu obecně představen samotný návrh. Aby bylo možné takto vytvořený návrh považovat za korektní, bylo potřeba tento návrh konfrontovat s reálným projektem implementace CRM systému v reálné bankovní instituci. Proto je v další části práce představena bankovní instituce, s jejímž projektem implementace CRM systému bude navržený věcný postup implementace porovnán. V závěru práce je pak přistoupeno k detailnímu přestavení navrženého postupu a k jeho konfrontaci s reálným projektem implementace CRM v bankovním sektoru.
Critical view of measures of success in the non-profit organization AIESEC Praha
Angelovič, Juraj ; Stránský, Jakub (vedoucí práce) ; Fous, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je kriticky zhodnotit měřítka úspěchu a indikátory výkonnosti procesu realizace firemních stáží v neziskové organizaci AIESEC Praha. Jsou zde rozebrány faktory motivace členů k práci pro neziskovou organizaci v souvislosti s aktivní motivační politikou AIESEC Praha. Dále jsou definovány pojmy jako kritické faktory úspěchu a klíčové indikátory výkonnosti, které jsou zkoumány v jednotlivých fázích procesu realizace firemních stáží v AIESEC Praha s důrazem na jejich konzistenci a provázanost na globální vizi organizace. V závěru je popsán návrh kvalitativně lepšího systému indikátorů výkonnosti a měřítek úspěchu sledovaného procesu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.