Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpětný překlad vysokoúrovňových konstrukcí jazyka C++
Jakub, Dušan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Matula, Peter (vedoucí práce)
Práce se zabývá dekompilací konstrukcí vysokoúrovňového objektového jazyka C++ ze strojového kódu. Je definován pojem zpětného překladu a popsány existující zpětné překladače s~důrazem na dekompilaci C++. Dále je představen dekompilátor AVG, v jehož rámci tato práce vznikla. Je analyzován jazyk C++, a to jak na úrovni konstrukcí jazyka, tak na úrovni strojového kódu, a jsou představeny existující metody jeho dekompilace. Na jejich základě je navržen postup dekompilace tříd, jejich hierarchie, konstruktorů, destruktorů a virtuálních metod. Je detekováno i volání virtuálních metod. Navržený postup je implementován, podroben experimentům a zhodnocen. V závěru je nastíněno několik návrhů na další vývoj.
Formule 1 jako sportovní a společenský fenomén v 50. a 60. letech 20. století
Fendrychová, Michaela ; Kovář, Martin (vedoucí práce) ; Soukup, Jaromír (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze závodů formule 1 jako sportovního a společenského fenoménu v padesátých a šedesátých letech 20. století. V úvodu se autorka zaměřila na rekapitulaci počátků automobilových závodů od roku 1894. Hlavní část práce se týká světového šampionátu v padesátých a šedesátých letech. Autorka analyzovala jednotlivé ročníky šampionátu, přičemž se soustředila na kariéru nejlepších jezdců-mistrů světa (například Guiseppeho Fariny, Juana Manuela Fangia, Alberta Ascariho atd.) i těch, kteří na mistrovský titul nedosáhli (například Stirlinga Mosse) nebo Jochena Rindta (který titul sice získal in memoriam, ale až v roce 1970, tudíž ne ve sledovaném období). Následuje analýza fungování nejvýznamnějších týmů (Alfa Romeo, Ferrari, Maserati, Mercedes, Lotus a McLaren).
Competitive filling of a plane region
Slabý, David ; Valtr, Pavel (vedoucí práce) ; Valla, Tomáš (oponent)
Dva hráči se střídají v umisťování jednotkových čtverečků na obdélníkovou hrací plochu, bez otáčení, jinak mohou být umístěny libovolně. Čtverečky se nesmí překrývat a hra končí, když už se nedá umístit další. Výsledkem hry je počet tahů. Konstruktor se snaží tento výsledek maximalizovat a destruktor minimalizovat. Cílem této práce je co nejpřesněji určit výsledek hry za předpokladu, že oba hráči použijí optimální strategii. Zde dokážeme nové odhady výsledku hry. Tato práce rozšiřuje výsledky popsané v článku Competitive rectangle filling, jehož autorem je Tamás Hubai. Dále se zabýváme jinými tvary hracích ploch a pokládaných tvarů.
Zpětný překlad vysokoúrovňových konstrukcí jazyka C++
Jakub, Dušan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Matula, Peter (vedoucí práce)
Práce se zabývá dekompilací konstrukcí vysokoúrovňového objektového jazyka C++ ze strojového kódu. Je definován pojem zpětného překladu a popsány existující zpětné překladače s~důrazem na dekompilaci C++. Dále je představen dekompilátor AVG, v jehož rámci tato práce vznikla. Je analyzován jazyk C++, a to jak na úrovni konstrukcí jazyka, tak na úrovni strojového kódu, a jsou představeny existující metody jeho dekompilace. Na jejich základě je navržen postup dekompilace tříd, jejich hierarchie, konstruktorů, destruktorů a virtuálních metod. Je detekováno i volání virtuálních metod. Navržený postup je implementován, podroben experimentům a zhodnocen. V závěru je nastíněno několik návrhů na další vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.