Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ditchers
Slabý, David ; Lidický, Bernard (vedoucí práce) ; Cibulka, Josef (oponent)
Cílem této práce je skloubit hratelnost a myšlenku legendární hry Tunneler s možností programováaní umělé inteligence pro počítačové hráče. Psaní skriptů a jejich použití ve hře je oddělené od hry samotné, aby autorovi skriptu stačilo pro úspěšné tvoření inteligentních robotů znát kromě skriptovacího jazky pouze několik funkcí rozhraní. Zároveň je hra dostatečně aktraktivní i pro běžné hráčej, je snadno ovladatelná a oproti Tunnelerovi obohacena o další možnosti, například výběr zbraní, mapy i typu robota. Důležitou možností je také hraní na lokální síti.
Návrh a implementace webové aplikace pro autobazar
Slabý, David
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu firemních procesů autobazaru, návrh a následnou implementaci prototypu webové aplikace. Aplikace slouží k evidenci informací o vozidlech a umožňuje uživateli tisk dokumentů požadované struktury. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy informačních systémů a popsány použité technologie související s problematikou UML modelování a moderního vývoje webových aplikací. Praktická část se věnuje návrhu nového řešení systému na základě analýzy firemního prostředí a specifikace požadavků. Součástí je implementace aplikace a její testování v provozu.
Competitive filling of a plane region
Slabý, David ; Valtr, Pavel (vedoucí práce) ; Valla, Tomáš (oponent)
Dva hráči se střídají v umisťování jednotkových čtverečků na obdélníkovou hrací plochu, bez otáčení, jinak mohou být umístěny libovolně. Čtverečky se nesmí překrývat a hra končí, když už se nedá umístit další. Výsledkem hry je počet tahů. Konstruktor se snaží tento výsledek maximalizovat a destruktor minimalizovat. Cílem této práce je co nejpřesněji určit výsledek hry za předpokladu, že oba hráči použijí optimální strategii. Zde dokážeme nové odhady výsledku hry. Tato práce rozšiřuje výsledky popsané v článku Competitive rectangle filling, jehož autorem je Tamás Hubai. Dále se zabýváme jinými tvary hracích ploch a pokládaných tvarů.
Ditchers
Slabý, David ; Cibulka, Josef (oponent) ; Lidický, Bernard (vedoucí práce)
Cílem této práce je skloubit hratelnost a myšlenku legendární hry Tunneler s možností programováaní umělé inteligence pro počítačové hráče. Psaní skriptů a jejich použití ve hře je oddělené od hry samotné, aby autorovi skriptu stačilo pro úspěšné tvoření inteligentních robotů znát kromě skriptovacího jazky pouze několik funkcí rozhraní. Zároveň je hra dostatečně aktraktivní i pro běžné hráčej, je snadno ovladatelná a oproti Tunnelerovi obohacena o další možnosti, například výběr zbraní, mapy i typu robota. Důležitou možností je také hraní na lokální síti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.