Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky na větrání společenských místností
Machala, Martin ; Košner, Jan (oponent) ; Hejčík, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá větracími systémy a požadavky na větrání společenských místností. Autor se nejprve zaměřuje na základní systémy větrání. Ty by měly napomoci vytvořit teoretický náhled na problematiku větrání. Poté jsou podrobně probrány hygienické požadavky na větrání společenských sálů s podrobnějším zaměřením na kina a divadla. Na závěr se autor uvádí vhodné systémy větrání splňující požadavky stanovené hygienickými předpisy.
Marketingová komunikace alternativních obsahů v kinodistribuci
Dvořáková, Kateřina ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Bakalářská práce "Marketing alternativních obsahů v kinodistribuci" se zabývá fenoménem přenosů z opery, divadla, baletu, koncertů, výstav, sportovních utkání a dalších událostí do kin. Pro tyto přenosy se vžilo společné označení alternativní obsah a během několika let se staly nedílnou součástí programu českých kin. V teoretické části práce je popsán art marketing, jeho specifika a vývoj. Další část práce se věnuje historii alternativního obsahu a okolnostem, které umožnily jeho příchod na trh. Jsou zde také popsány příklady jednotlivých druhů alternativního přenosu. Praktická část práce krátce představuje společnost Aerofilms jako hlavního distributora alternativního obsahu na českém trhu a věnuje se analýze marketingové komunikace spjaté s vybranými druhy přenosů. Následně jsou určena specifika, která se k marketingové komunikaci alternativních obsahů váží a je určeno, které komunikační techniky se jeví jako nejefektivnější.
Požadavky na větrání společenských místností
Machala, Martin ; Košner, Jan (oponent) ; Hejčík, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá větracími systémy a požadavky na větrání společenských místností. Autor se nejprve zaměřuje na základní systémy větrání. Ty by měly napomoci vytvořit teoretický náhled na problematiku větrání. Poté jsou podrobně probrány hygienické požadavky na větrání společenských sálů s podrobnějším zaměřením na kina a divadla. Na závěr se autor uvádí vhodné systémy větrání splňující požadavky stanovené hygienickými předpisy.
Perspektivy užití marketingových nástrojů v tradičním kině
Štůla, Andrej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce poskytuje přehled vývoje kinematografie se zřetelem na tradiční kina a zasazuje je do prostředí současného trhu, kdy se potýkají s několika závažnými problémy -- poklesem návštěvnosti, konkurencí v podobě komerčních multikin a často nedostatečným využíváním a uplatňováním znalostí z oblasti marketingu. Práce se snaží najít odpověď na otázku, zda jsou klasická kina odsouzena k zániku. K rozřešení cíle využívá marketingových nástrojů s ohledem na specifické prostředí kin, kterými analyzuje současnou situaci a navrhuje nové marketingové způsoby řešení, které by měli vést k pozitivním změnám měřitelným předevšímm vyšší návštěvností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.