Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity nadace "Rakovina věc veřejná" v roce 2010
Poláčková, Eliška ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
V této práci se věnuji problematice neziskového sektoru v České republice, konkrétně se pak zaměřuji na komunikační aktivity nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. V první části práce je stručně zanalyzován historický vývoj a současný stav neziskového sektoru v České republice. Důraz je kladen především na neziskové organizace, které se zabývají problematikou nádorových onemocnění. Těžiště mé práce spočívá v analýze komunikačních aktivit nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. Třetí kapitola se zaměřuje především na public relations, jakožto hlavní pilíř marketingové komunikace nadace Rakovina věc veřejná. Stručně zanalyzovány jsou jednotlivé oblasti public relations. Ve čtvrtém oddílu se výrazněji věnuji především event marketingu, který hraje nejdůležitější roli v komunikaci nadace Rakovina věc veřejná jak směrem k veřejnosti, tak směrem k možným sponzorům. Zhodnoceny jsou dva nejvýznamnější eventy nadace Rakovina věc veřejná. Pátá část představuje analýzu komunikace nadace Rakovina věc veřejná na internetu, která je vedena prostřednictvím webových stránek, ale také prostřednictvím nového média, sociální sítě Facebook. Šestá část mé práce pojednává o stále oblíbenější formě marketingu, o tzv.celebrity marketingu. V sedmé kapitole zmiňuji sponzoring, který je nezbytně důležitý pro existenci...
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace - Komparace přístupů značek Lancome a Estée Lauder
Damková, Jitka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hrabánková, Markéta (oponent)
Diplomová práce Celebrity marketing jako nástroj marketingové komunikace: Komparace přístupů značek Lancôme a Estée Lauder se zabývá fenoménem celebrity marketingu a způsobem, jak zmíněné značky s celebritami v reklamních kampaních pracují. Práce je uvedena teoretickou kapitolou, která se věnuje pojmu celebrita, historií celebrit i celebrity marketingem jako takovým. Zabývá se teoriemi výběru celebrit, stejně tak výhodami a nevýhodami užití slavných tváří v kampaních. V deskriptivní části práce jsou popsány vybrané značky, jejich historie, identita i způsoby práce s celebritami. V analytické části práce je zkoumáno, jakým způsobem obě značky využívají celebrity. Pro analýzu byla zvolena inzerce v časopisech Elle, Marianne a Marie Claire během let 1995, 2001, 2010 a 2018. Hlavní důraz je kladen na zjištění, zda značky celebrity opravdu používaly a jakým způsobem. Přičemž se předpokládá, že značky celebrity využívají, ovšem každá značka s celebritami pracuje odlišným způsobem. Práce primárně využívá metody kvantitativní obsahové analýzy, část výzkumu je ovšem i analýzou kvalitativní. Hlavní cíl práce spočívá ve zjištění, v jaké míře se celebrity v marketingových kampaních obou značek využívají, a zvýraznění nejvýznamnějších rozdílů mezi značkami.
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Koubayová, Nathalie ; Maxa, Martin (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se měla značka při výběru vhodné celebrity řídit. Dále nastíním důvody rostoucího zastoupení sportovních značek v módním průmyslu. Vzhledem k rozsahu bakalářské práce jsem se rozhodla zaměřit pouze na ženský trh, který v posledních letech roste mnohem rychleji než mužský trh. Teoretickou část bakalářské práce zakončím výčtem důvodů, které vedou sportovní značky k většímu zaměření na segment ženské módy. V deskriptivní části představím tři značky, kterými se budu ve své bakalářské práci zabývat, a to značky Nike, Puma a Adidas. U každé zmíněné značky uvedu její historii a současnou pozici na trhu. V dalším kroku popíšu, jak jednotlivé značky přistoupily v letech 2014-2017 k cílení na ženský trh a ke spolupráci s globálně známými celebritami, které se primárně neživí sportem, a jaké celebrity si vybraly. V závěru představím výstupy spolupráce s jednotlivými celebritami. V praktické části budu formou kvantitativního dotazníkového šetření zjišťovat, jaké povědomí má o spolupráci celebrit se značkami Nike, Puma a Adidas cílová skupina, jak na ni reaguje a zda je celebrity endorsement...
Analýza využíti sociálních sítí jako marketingového nástroje u pražských firem se zaměřením na prodej oblečení a obuvi
Duong, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje, zejména pak zjistit, jak na sociálních sítích operuje průměrná společnost podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi. Dále zjišťuji, jaká je internetová přítomnost firem na sociálních sítích a jak tyto firmy komunikují se svými zákazníky. Tato práce reaguje na vysoký nárůst popularity sociálních sítí a jejich využití k budování značky. Jako cílovou skupinu jsem si vybral společnosti podnikající v Praze v oboru prodeje oblečení a obuvi, jelikož jsem chtěl provést studii o oboru, který je právě v Praze velice diverzifikovaný. Mé závěry mohou sloužit jako informace o současném konkurenčním prostředí v daném oboru v daném regionu a také jako návod, jak předčit konkurenci či jak se vyrovnat konkurenci v online aktivitách.
Celebrity marketing pražských muzikálů
Kuzmová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Meiserová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice celebrity marketingu pražských muzikálů, který je výraznou charakteristikou současné pražské muzikálové scény. V teoretické části práce jsou představeny základní teorie studia celebrit a konkrétní specifika marketingového mixu muzikálů, ve kterém celebrity mají podstatnou úlohu. Okrajově se práce věnuje také aktuální muzikálové nadprodukci a s ní souvisejícím problémům v marketingové činnosti muzikálových produkcí. Stěžejní částí této práce je pak vlastní výzkum, který byl realizován analýzou propagačních materiálů největších pražských muzikálových produkcí, a zároveň dotazníkovým šetřením mezi návštěvníky muzikálových inscenací. Cílem tohoto výzkumu bylo posoudit současný celebrity marketing pražských muzikálů a vliv účinkování celebrit na rozhodování o návštěvě muzikálu.
Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012
Kvěch, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012" pojednává o využití známé tváře pro reklamní účely, tedy tzv. celebrity marketing. Tato diplomová práce vysvětluje podstatu daného oboru a jeho efektivity v reklamě, především pak ve spojitosti s rostoucími aktivitami hokejisty Jaromíra Jágra v dané oblasti. V práci se pokusím objasnit význam celebrity marketingu jako samostatného a relativně nového oboru, zmínit informace o jeho historii, současnosti, ale především i efektivitě a alternativním využití. Veškeré získané poznatky první části mé práce budu aplikovat na jednotlivé reklamní kampaně, kterých se jako hlavní protagonista zúčastnil Jaromír Jágr. Kampaně budu hodnotit z hlediska efektivnosti jak pro značku, tak pro hráče samotného. Dále budu hledat odlišnosti v jednotlivých kampaních v postupu let nejen z hlediska efektivnosti, ale též kvality v porovnání se spoty dané doby. Závěrem zhodnotím aktuální situaci v oblasti celebrity marketingu u nás a v zahraničí a pokusím se predikovat možný vývoj do let budoucích.
Komunikační aktivity nadace "Rakovina věc veřejná" v roce 2010
Poláčková, Eliška ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
V této práci se věnuji problematice neziskového sektoru v České republice, konkrétně se pak zaměřuji na komunikační aktivity nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. V první části práce je stručně zanalyzován historický vývoj a současný stav neziskového sektoru v České republice. Důraz je kladen především na neziskové organizace, které se zabývají problematikou nádorových onemocnění. Těžiště mé práce spočívá v analýze komunikačních aktivit nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. Třetí kapitola se zaměřuje především na public relations, jakožto hlavní pilíř marketingové komunikace nadace Rakovina věc veřejná. Stručně zanalyzovány jsou jednotlivé oblasti public relations. Ve čtvrtém oddílu se výrazněji věnuji především event marketingu, který hraje nejdůležitější roli v komunikaci nadace Rakovina věc veřejná jak směrem k veřejnosti, tak směrem k možným sponzorům. Zhodnoceny jsou dva nejvýznamnější eventy nadace Rakovina věc veřejná. Pátá část představuje analýzu komunikace nadace Rakovina věc veřejná na internetu, která je vedena prostřednictvím webových stránek, ale také prostřednictvím nového média, sociální sítě Facebook. Šestá část mé práce pojednává o stále oblíbenější formě marketingu, o tzv.celebrity marketingu. V sedmé kapitole zmiňuji sponzoring, který je nezbytně důležitý pro existenci...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.