Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení a rozvíjení leadershipu a týmové práce
Stejskal, Radek ; Hudec, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Rozvíjení a zkvalitnění leadershipu a týmové práce“ je na základě praktických a teoretických poznatků podat návrhy na zlepšení metod leadershipu u firmy Alticor. Skládá se ze tří částí. První část se týká teoretického vymezení leadershipu. Druhá část se zabývá analýzou metod leadershipu, know-how a celkové situace firmy Alticor na trhu. Třetí část se zabývá návrhy na zlepšení metod leadershipu u této firmy.
Online Business Cards Generator
Turic, Matúš ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Business cards are still an integral part of marketing. Business card represent an easy way to exchange basic contact information between individuals. This thesis deals with the design and creation of a web application, through which anyone will be able to create his own business card from already prepared templates. The result of web application is a PDF file with created business cards.
US lobbyists in the EU: significance of home country regulation for lobbying behaviour in a less regulated environment
Vilimovská, Lucia ; Martinková, Viera (vedoucí práce) ; Plechanovová, Běla (oponent)
Diplomová práce "Američtí lobbisté v EU: význam regulace v lobbistickém chování v méně regulovaném prostředí" pojednává o tématu lobbingu z hlediska komparace dvou různě regulovaných prostředí a chování lobbistů v těchto prostředích. V úvodu práce analyzuje momentální definice a teoretické ukotvení expertní debaty o lobbingu, pokouší se o vymezení tohoto pojmu a stanovení si základních výzkumných charakteristik. Práce se pokouší popsat, proč by měl být lobbing regulován a jak ovlivňuje politika transparentnosti lobbování. Následně práce popisuje a srovnává nastavení regulace lobbingu ve Spojených státech amerických a v Evropské unii, zároveň zohledňuje i mezinárodní standarty. V empirické části práce vychází z dat poskytnutými americkým výzkumným centrem "Centre for Responsive Politics". Z tohoto základního datasetu pak následně na základě stanovených kritérií je prováděn výzkum firem a asociací, které lobbují ve Spojených státech amerických i v Evropské unii, především pak jejich základních dokumentů a webových stránek. Cílem práce je analyzovat, zda si firmy a asociace lobbující v regulovanějším prostředí Spojených států amerických přenášejí "naučené" chování do méně regulovaného prostředí Evropské unie. Výzkum má za cíl naznačit úroveň, jakou společnosti informují veřejnost o svých lobbistických...
US lobbyists in the EU: significance of home country regulation for lobbying behaviour in a less regulated environment
Vilimovská, Lucia ; Martinková, Viera (vedoucí práce) ; Plechanovová, Běla (oponent)
Diplomová práce "Američtí lobbisté v EU: význam regulace v lobbistickém chování v méně regulovaném prostředí" pojednává o tématu lobbingu z hlediska komparace dvou různě regulovaných prostředí a chování lobbistů v těchto prostředích. V úvodu práce analyzuje momentální definice a teoretické ukotvení expertní debaty o lobbingu, pokouší se o vymezení tohoto pojmu a stanovení si základních výzkumných charakteristik. Práce se pokouší popsat, proč by měl být lobbing regulován a jak ovlivňuje politika transparentnosti lobbování. Následně práce popisuje a srovnává nastavení regulace lobbingu ve Spojených státech amerických a v Evropské unii, zároveň zohledňuje i mezinárodní standarty. V empirické části práce vychází z dat poskytnutými americkým výzkumným centrem "Centre for Responsive Politics". Z tohoto základního datasetu pak následně na základě stanovených kritérií je prováděn výzkum firem a asociací, které lobbují ve Spojených státech amerických i v Evropské unii, především pak jejich základních dokumentů a webových stránek. Cílem práce je analyzovat, zda si firmy a asociace lobbující v regulovanějším prostředí Spojených států amerických přenášejí "naučené" chování do méně regulovaného prostředí Evropské unie. Výzkum má za cíl naznačit úroveň, jakou společnosti informují veřejnost o svých lobbistických...
Utváření obrazu žen ve firemních časopisech
Dlasková, Kristýna ; Poucha, Tomáš (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Interní komunikace je zásadní pro každou firmu. Ne vždy je však na ní tak nazíráno. Je přenašečem informací a firemních hodnot. Vychází z firemní kultury a zároveň ji ovlivňuje. Dále má vliv na atmosféru a výkonnost firmy, na angažovanost a celkovou spokojenost zaměstnanců. Souvisí tedy i s mírou jejich fluktuace. Pro fungování firmy je podle mnoha výzkumů podobně důležitá také diverzita, tedy zastoupení lidí různého pohlaví, původu, věku či vyznání. Tato různorodost vede k různorodosti přístupů a pohledů. Tím dochází například k efektivnějšímu řešení problémů nebo k lepšímu fungování týmů. Firmy by proto měly usilovat o rovnost mužů a žen v jejich pracovním prostředí a věnovat se podpůrným iniciativám, kde pomohou ženám k překlenování překážek na pracovním trhu. Česko je v rámci Evropské unie jednou z nejhůře hodnocených zemí co se týče rovnosti mužů a žen na pracovním trhu. Tato diplomová práce se věnuje propojení interní komunikace a témat týkajících se podpory žen v pracovním i osobním životě. Cílem této diplomové práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu dojít k tomu, jakým způsobem vybrané tuzemské firmy pracují s těmito tématy v interní komunikaci.
Genderová specifika v podnikání se zaměřením na ženy v Česku a Rusku
Kuzmin, Kirill ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Mísař, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na fenomén ženského podnikání ve dvou podnikatelských prostředích. Ženy podnikatelky dvou různých států s poměrně novou tržní ekonomikou jsou komparovány na základě osobního hloubkového rozhovoru. Autor popisuje jejich zkušenosti, motivaci začít podnikat a zásadní překážky, s nimiž se podnikatelky setkaly. Zjišťuje se rovněž jaký styl vedení uplatňují a jak definují úspěch. Ženy podnikatelky velice často mají stejnou motivaci k podnikání a čelí stejným problémům při budování vlastního podniku a to bez ohledu na národnost či kulturu. Západní modely podnikání jsou také zkoumány, zda jsou použitelné v postsocialistickém kontextu či nikoliv a tak se dají považovat za univerzální. Na závěr jsou shrnuty všechny dosažené výsledky, jsou nastíněny další možné směry výzkumu ženského podnikání. Pak jsou předloženy návrhy na zlepšení státní politiky a podnikatelského klimatu v daných zemích.
Outsourcing v Indii
Pelčíková, Lucie ; Štipl, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hříbek, Martin (oponent)
Tato práce pojednává o rozvoji outsourcingového průmyslu v Indii, jeho příčinách a důsledcích. Věnuje se také outsourcingu v jiných zemích a popisuje spolupráci těchto zemí s Indií. Cílem práce je zjistit, zda je outsourcing pro Indii pouze dočasná záležitost, či zda jsme svědky rozvoje zcela nového odvětví služeb, které bude zásadním způsobem definovat indickou budoucnost. Práce proto rovněž zkoumá situaci v partnerských zemích, sleduje jejich vztah k indickému prostředí a jejich tendence služeb zprostředkovaných outsourcingovými firmami využívat. Prezentovány jsou také názory odborníků a dalších autorit zabývajících se tímto tématem, které, jak pevně doufám, čtenáři dopomohou k utvoření vlastního názoru.
Optimization of Material Costs in Škoda Auto a.s.
Sezemský, Ondřej ; Gutiérrez Chvalkovská, Jana (vedoucí práce) ; Mikolášek, Jakub (oponent)
×ØÖ Ø Å Ü Ñ Ð Þ Þ × Ù Ú ×ÓÙ ×Ò Ó Ò óÐ ö Ø ÓÐ ö ×ÔÓÐ ÒÓ×Ø ž Ì ØÓ ÔÖ ÔÓÔ ×Ù ÔÖÓ × ÓÔØ Ñ Ð Þ Ò Ð ó Ú Ò Ú Ø Ñ ÔÖóÑÝ×ÐÓÚ Ñ ÔÓ Ò Ù Ú × Ö ÔÙ Ð Ú â Ó ÙØÓ ž×ž ¹ Ó Ð Ò ¸ Ø Ö Ú×ØÙÔÙ Ó ØÓ ÓØÓ ÔÖÓ ×Ùž Æ öÒ ÞÔó×Ó ¸ ÞÚ Ø Þ × ¸ ×Ò öÓÚ Ò Ò Ð óž Ý ÓÑ ÑÓ Ð Ð ÔÖÓ ¹ Ð Ñ Ú Ð ÓÚ Ò ÔÓ×ÙÞÓÚ Ø¸ ÔÓÐÓö Ñ Ò ÔÖÚ Ø ÓÖ Ø Þ Ð Ýž ÈÓÔ Ñ Ø ÓÖ ÖÑÝ ×ØÖÙ ØÙÖÙ Ò Ð ó¸ Ý ÓÑ Ø ÓÖ Ø Ý Ò ×Ø Ò Ð ÔÓÞ ÔÖÓ Ð ÑÙ Ó Ø Ñ Ð¹ Þ Ò Ð óž Í ö Ñ ÔÖÓ ×Ý Ú â Ó ÙØÓ ž×ž Ú Ö ×ÓÙÚ ×ÐÓ×Ø ¸ Ý Ñ Ð Ø Ò Ô ×Ø ÚÙ¸ ÓÖ Ò Þ ×ÔÓÐ ÒÓ×Ø ÖÓÞ× Ð ÓÑÔÐ ÓÚ Ò ž â Ó ÙØÓ ž×ž ÔÓÙö Ú ÑÓ ÖÒ Ò ×ØÖÓ Þ Ò Ò Ò Ò ØÓ ó Þ × Ù¸ Ý ÝÐ Ò Ò Ò Ñ ØÖ Ù ÓÒ ÙÖ Ò × ÓÔÒ Ó× ÓÚ Ð Ó Ò Ð Ô Ú ×Ð óž Ù Ñ Ò¹ ÐÝÞÓÚ Ø ÒÒÓ×Ø Ò óÐ ö Ø Ó Ð Ò ÔÓÔ Ñ ÓÒ Ö ØÒ ÖÓ Ý¸ Ø Ö Ú ÓÙ ×ÔÓÖ Ñž ½
Zlepšení a rozvíjení leadershipu a týmové práce
Stejskal, Radek ; Hudec, Jiří (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce „Rozvíjení a zkvalitnění leadershipu a týmové práce“ je na základě praktických a teoretických poznatků podat návrhy na zlepšení metod leadershipu u firmy Alticor. Skládá se ze tří částí. První část se týká teoretického vymezení leadershipu. Druhá část se zabývá analýzou metod leadershipu, know-how a celkové situace firmy Alticor na trhu. Třetí část se zabývá návrhy na zlepšení metod leadershipu u této firmy.
Online Business Cards Generator
Turic, Matúš ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Business cards are still an integral part of marketing. Business card represent an easy way to exchange basic contact information between individuals. This thesis deals with the design and creation of a web application, through which anyone will be able to create his own business card from already prepared templates. The result of web application is a PDF file with created business cards.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.