Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením
Buroňová, Zuzana ; Pavlová, Ilona (vedoucí práce) ; Daďová, Klára (oponent)
Název: Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením Cíl práce: Vytvořit soubor individuálních průpravných cvičení pro nácvik techniky sjíždění a zatáčení v alpském lyžování u dětí s mentální retardací. Dílčím cílem bylo ověřit zvládnutí jednotlivých prvků lyžařských dovedností a techniky jízdy u několika dětí s mentální retardací, které absolvovaly lyžařský kurz. Metoda: Jedná se o teoreticko-empirický výzkum. Soubor průpravných cvičení byl ověřován na kohortě čtyř dětí s diagnózou dle MKN-10 v rozmezí F70 - 79. Zvládnutí dovedností bylo hodnoceno pomocí Likertovy škály (1-5). Děti byly pozorovány při provádění zadaných, předem vysvětlených a ukázaných lyžařských dovedností celkem třikrát (na začátku, v polovině a na konci lyžařského kurzu). Výsledky: Soubor průpravných cvičení byl sestaven a na šestidenním lyžařském kurzu ověřen. Ukázalo se, že děti s mentálním postižením v rozmezí lehké a středně těžké mentální retardace jsou schopny naučit se a v případě předešlých zkušeností zdokonalit své lyžařské dovednosti.Dítěs těžkou mentální retardací si dovednostineosvojilo, jelikož nebylo schopné přijmout lyžařské vybavení a nezúčastnilo se tedyvýuky. U všech tří dětí, které výuku podstoupily, došlo ke zlepšení většiny lyžařských dovedností. K výraznému zlepšení u všech zúčastněných dětí došlo zejména u...
Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením
Buroňová, Zuzana ; Pavlová, Ilona (vedoucí práce) ; Daďová, Klára (oponent)
Název: Lyžařský kurz dětí s mentálním postižením Cíl práce: Vytvořit soubor individuálních průpravných cvičení pro nácvik techniky sjíždění a zatáčení v alpském lyžování u dětí s MR. Dílčí cíl popsat u jednotlivě pozorovaných dětí na začátku, uprostřed a na konci zvládnutí jednotlivých prvků lyžařských dovedností a techniky jízdy během týdenního výcviku se zařazením optimalizovaných cvičení APA pro alpské disciplíny. Metoda: Metoda, kterou použiji ve své práci je, pozorování - empirický postup. Kohortu tvořily čtyři děti s diagnózou dle MKN-10 v rozmezí F70 - 79, které byly podrobeny pozorování celkem třikrát (na začátku, uprostřed a na konci) v průběhu lyžařského kurzu. Děti byly pozorovány u provádění zadaných, předem vysvětlených a ukázaných základních i otevřených lyžařských dovedností. Výsledky: Metodika byla sestavena. Ukázalo se, že děti s mentálním postižením v rozmezí lehké a středně těžké mentální retardace jsou schopny naučit se a v případě předešlých zkušeností zdokonalit své lyžařské dovednosti. Dítě s těžkou mentální retardací si dovednosti neosvojilo, jelikož nebylo schopné přijmout lyžařské vybavení, tím pádem nedošlo k výuce ani základních lyžařských dovedností. Děti, které podstoupily výuku lyžování a byly pozorovány, si lyžování zjevně užívaly. Na základě aplikace mnou sestavené...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.