Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh podnikatelského záměru pro maloobchodní prodejnu
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem hokejových karet. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Brně. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Podnikatelský plán
Červinka, Petr ; Hanušová, Helena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení drobné společnosti a jejího úspěšného podnikání. Firma má charakter personální agentury. Předmětem podnikání této společnosti bude uspokojení poptávky po zaměstnancích se speciálními znalostmi a dovednostmi, kteří chybí v zahraničních firmách v dané oblasti. Společnost bude mít sídlo v Brně s pobočkou v Norsku. Teoretická část této práce obsahuje zásadní informace spojené s problematikou agenturního zaměstnávání, které jsou nezbytné pro úspěšné založení personální agentury. Praktická část této práce analyzuje podmínky a prostředí, sloužící k vytvoření záměru i samotné realizaci personální agentury, a zajištění jejího následného úspěchu.
Podnikatelský plán pro založení maloobchodní prodejny
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem florbalového vybavení. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Pardubicích. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Kolomazník, Tomáš ; Kolenc, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie, respektive segmentací a vytvořením marketingového mixu pro nestátní neziskovou organizaci, která se zaměřuje na ochranu kulturního dědictví. Práce shrnuje problematiku sestavení marketingové stra-tegie, od které se odvíjí interní a externí analýzy. Důraz je kladen na analýzu zákazníka, která spolu se SWOT analýzou tvoří základní kameny pro stanovení cílů marketingové strategie. Přínosem by mělo být zvýšení povědomí o značce a činnosti organizace, získá-ní nových zákazníků a dodatečných finančních prostředků.
Návrh podnikatelského záměru pro maloobchodní prodejnu
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem hokejových karet. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Brně. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Podnikatelský plán
Červinka, Petr ; Hanušová, Helena (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení drobné společnosti a jejího úspěšného podnikání. Firma má charakter personální agentury. Předmětem podnikání této společnosti bude uspokojení poptávky po zaměstnancích se speciálními znalostmi a dovednostmi, kteří chybí v zahraničních firmách v dané oblasti. Společnost bude mít sídlo v Brně s pobočkou v Norsku. Teoretická část této práce obsahuje zásadní informace spojené s problematikou agenturního zaměstnávání, které jsou nezbytné pro úspěšné založení personální agentury. Praktická část této práce analyzuje podmínky a prostředí, sloužící k vytvoření záměru i samotné realizaci personální agentury, a zajištění jejího následného úspěchu.
Podnikatelský plán pro založení maloobchodní prodejny
Dvořáček, Tomáš ; Lysoněk, Ludvík (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru pro založení firmy zabývající se prodejem florbalového vybavení. Firma bude založena jako společnost s ručením omezeným a bude umístěna v Pardubicích. V práci jsou vyhodnoceny předpoklady úspěchu podnikání, včetně kalkulací předpokládaných prodejů a návrh postupných kroků pro realizaci firmy.
Podnikatelský plán na založení rodinného penzionu
Šreil, Jaromír ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
V bakalářské práci se věnuji sestavením podnikatelského plánu na založení penzionu na pomezí Pardubického kraje a kraje Vysočina. Hlavním cílem je zhodnocení rentability projektu. V teoretické části shrnuji definice pojmů podnikání, struktuře podnikatelského plánu. Praktická část je věnována popisu konkrétního projektu, analýze trhu, konkurence a cílového zákazníka a sestavení marketingového plánu.
Strategie vstupu na německý trh pro start-up firmu
Holubová, Michaela ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat německý trh v odvětví rychlého čtení, ověřit platnost hypotéz o německém trhu v porovnáním s německou realitou a navrhnout marketingovou strategii pro vstup na trh odpovídající vybrané formě vstupu. V první části je představen teoretický základ, ve kterém jsou popsány motivy firem pro zahraniční vstup, modely analýzy prostředí, modely formy vstupu a model popisující analýzu zákazníka. Tyto modely jsou dále použity v druhé části, ve které je analyzován jak německý trh rychlého čtení, tak německý zákazník. Na základě těchto analýz je navržena forma vstupu firmy na zahraniční trh, následována ohodnocením dříve definovaných hypotéz týkajících se německého zákazníka a produktu a následně jsou definovány další kroky, které by firma měla při vstupu na německý trh vykonat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.