Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti klientů s internetovým bankovnictvím různých bank a porovnání implementovaných funkcí
NOVÁKOVÁ, Aneta
Bakalářská práce se zabývá uživatelským vnímáním online bankovnictví. Je zkoumána především spokojenost a dále také preference a zkušenosti uživatelů těchto služeb. Dílčím cílem je dokázat či vyvrátit stanovené hypotézy. Pro splnění cílů práce je využit kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření a chí-kvadrát test. Výsledky z dotazníkové šetření jsou následně zanalyzovány a pro lepší interpretaci převedeny do grafů nebo tabulek. Jedním ze závěrů, který lze z výsledků průzkumu vyvodit, je, že klienti jsou se službami internetového bankovnictví obecně spokojeni. Testováním hypotéz bylo zjištěno, že věk respondentů nemá vliv na to, zdali využívají internetového bankovnictví nebo smartbanking.
Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabízených služeb a produktů ubytovacího a rekreačního střediska Heroltická s.r.o. Na základě získaných poznatků o firmě a za pomoci průzkumu dotazníkového šetření vyplněného klienty firmy jsou navržena opatření přispívající k vyšší spokojenosti a loajalitě návštěvníků. Tyto návrhy rovněž slouží k oslovení nových klientů.
Dopady pandemie covid-19 na Českou správu sociálního zabezpečení
MACHÁČKOVÁ, Karolína
Bakalářská práce se zabývá činností České správy sociální zabezpečení (dále ČSSZ) v době pandemie covid-19, konkrétně Okresní správou sociálního zabezpečení České Budějovice a přibližuje její fungování. Cílem práce je zhodnotit a poodkrýt dopady pandemie covid-19 na činnost této správy. Dále se práce zabývá spokojeností klientů a jejich povědomím o produktech a službách. Práce také zkoumá klientskou komunikace s ČSSZ v době pandemie. Nejpodstatnější metodou zkoumání bylo dotazníkové šetření formou online dotazníku. Hlavními výsledky tohoto výzkumu je zjištění, že velmi málo klientů zná online službu ePortál a někteří nemají ani povědomí o činnosti ČSSZ. Dalším hlavním zjištěním je, že respondenti si přejí více úředních dní, konkrétně alespoň tři dny a také preferují elektronickou komunikaci (v různých podobách) s ČSSZ. Na základě těchto zjištění jsou navrhnutá konkrétní opatření pro zlepšení stávající či budoucí situace. Práce se opírá především o nejaktuálnější data, a tou je Zpráva o činnosti ČSSZ 2021.
Analýza internetového bankovnictví a návrhy na jeho zlepšení
Zelenská, Zuzana
Cílem bakalářské práce je rozebrat nedostatky internetového bankovnictví zvolených tří bank a navrhnout doporučení pro jeho zlepšení. První část práce se zaměřuje na historický vývoj internetového bankovnictví, na jeho bezpečnost a cizí studie zabývající se stejnou problematikou. Dále jsou uvedeny metody pro výběr zkoumaných bank, způsoby měření spokojenosti a hodnotící kritéria. Ve druhé části je provedena vlastní analýza zvolených tří bank a analýza spokojenosti jejich klientů na základě vyhodnocení dotazníkového šetření. Následně je rozvedena diskuze, ve které jsou shrnuty zjištěné poznatky a uvedena doporučení pro zvolené banky.
Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti
Pacalová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
PACALOVÁ, JANA. Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2011. 93 s. Diplomová práce. Služba raná péče a její formy se několik posledních let dostávají díky nový teoriím a trendům do popředí zájmu veřejnosti, pracovníků z různých oborů, ale i samotných rodičů dětí s postižením, kteří oceňují její zaměření na rodinný systém. Ve své diplomové práci jsem se zajímala o ranou péči obecně a věnovala jsem se i občanskému sdružení Společnost pro ranou péči, která patří mezi vůdčí organizace v tomto oboru v České republice. Cílem práce je zjistit spokojenost klientů zařízení poskytujících komplexní ranou péči v České republice u jednotlivých druhů zdravotního postižení a porovnat je se spokojeností klientů z roku 2005. Pracovními hypotézami chci potvrdit, že spokojenost klientů zařízení poskytujících ranou péči je minimálně u pěti z osmi oblastí hodnocena kladně a že spokojenost klientů je v roce 2011 vyšší než v roce 2005. K řešení svého diplomového úkolu jsem si zvolila kvantitativní výzkumnou strategii. Jako výzkumnou techniku jsem použila standardizovaný dotazník sestavený pracovní skupinou EURLYAID v roce 1997. Na dotazníky odpovídali klienti ze čtyř středisek Společnosti pro ranou péči o.s. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo...
Formy elektronického bankovníctva a spokojnosť klientov s jeho využívaním
Michalco, Jozef
Teoretická část této práce obsahuje analýzu jednotlivých forem elektronického bankovnictví a to: Phonebanking GSM banking, E-mail banking, Homebanking, Internetbanking, Smartbanking a platební karty. Tahle část bude pokračovat zabezpečením a rizikama, které jsou spojené s využívaním elektronického bankovnictví. Praktická část této práce se snaží analyzovat a zhodnotit spokojenost klientů s jednotlivými formami elektronického bankovnictví. Spokojenost klientů byla zjišťována prostřednictvím dotazníku.
Návrh změn marketingového mixu vybrané společnosti
Nykel, Šimon ; Bindr, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabízených služeb a produktů ubytovacího a rekreačního střediska Heroltická s.r.o. Na základě získaných poznatků o firmě a za pomoci průzkumu dotazníkového šetření vyplněného klienty firmy jsou navržena opatření přispívající k vyšší spokojenosti a loajalitě návštěvníků. Tyto návrhy rovněž slouží k oslovení nových klientů.
Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti
Pacalová, Jana ; Pazlarová, Hana (vedoucí práce) ; Matoušek, Oldřich (oponent)
PACALOVÁ, JANA. Spokojenost klientů rané péče v ČR dnes a v minulosti. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2011. 93 s. Diplomová práce. Služba raná péče a její formy se několik posledních let dostávají díky nový teoriím a trendům do popředí zájmu veřejnosti, pracovníků z různých oborů, ale i samotných rodičů dětí s postižením, kteří oceňují její zaměření na rodinný systém. Ve své diplomové práci jsem se zajímala o ranou péči obecně a věnovala jsem se i občanskému sdružení Společnost pro ranou péči, která patří mezi vůdčí organizace v tomto oboru v České republice. Cílem práce je zjistit spokojenost klientů zařízení poskytujících komplexní ranou péči v České republice u jednotlivých druhů zdravotního postižení a porovnat je se spokojeností klientů z roku 2005. Pracovními hypotézami chci potvrdit, že spokojenost klientů zařízení poskytujících ranou péči je minimálně u pěti z osmi oblastí hodnocena kladně a že spokojenost klientů je v roce 2011 vyšší než v roce 2005. K řešení svého diplomového úkolu jsem si zvolila kvantitativní výzkumnou strategii. Jako výzkumnou techniku jsem použila standardizovaný dotazník sestavený pracovní skupinou EURLYAID v roce 1997. Na dotazníky odpovídali klienti ze čtyř středisek Společnosti pro ranou péči o.s. Prostřednictvím dotazníkového šetření bylo...
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK A JEHO POHLED NA KVALITU V DOMOVECH PRO SENIORY
VALIŠOVÁ, Lenka
Práce se zabývá osobností sociálního pracovníka a jeho pohledem na kvalitu v domově pro seniory, ve kterém pracuje. V první části se obecně zabývám kvalitou, dále jaké pro-blémy přineslo domovům pro seniory zavádění kvality, také z jakých pohledů se dá kvalita hodnotit, a končím hodnocením kvality právě z pohledu sociálních pracovníků. Druhou část věnuji šetření, které jsem osobně provedla pomocí rozhovoru se sociál-ními pracovníky, kteří pracují v domovech pro seniory, a výsledky poté porovnávám s teorií.
Percepce lázeňských služeb klienty Lázní Aurora s.r.o.
KROČÁK, Ladislav
Význam lázeňství je především zdravotně- léčebný, jeho ekonomický význam je však také velmi výrazný. Podstatně ovlivňuje investiční činnost a zaměstnanost a přispívá k rozvoji regionů. Lázně Aurora v Třeboni se specializují na léčení poruch pohybového aparátu, revmatických chorob, poúrazových a pooperačních stavů a celkovou rekondici těla. Lázeňství v Třeboni je odedávna spjato s přírodním léčivým zdrojem, který se v této lokalitě hojně nachází- slatinou. Lázně Aurora nejsou určeny pouze pro nemocné klienty, ale jsou hojně navštěvovány i zdravými lidmi, kteří absolvují rekondiční a relaxační pobyty. Současný trend směřuje k tomu, že do budoucna bude určitým způsobem omezena lázeňská péče hrazená z veřejného zdravotního pojištění, a klienti si budou muset ať buď část, nebo celý léčebný pobyt hradit z vlastních finančních prostředků. Z tohoto důvodu je potřeba se provozovateli lázeňských zařízení zaměřit na to, aby byli klienti co nejvíce spokojeni s léčebným pobytem a do lázeňského zařízení se vraceli. Jelikož jsem pět let pracoval v oblasti poskytování léčebných služeb, navázal jsem touto diplomovou prácí na svou bakalářskou práci ?Spokojenost klientů s lázeňskými službami?, abych znovu zmapoval spokojenost klientů s poskytovanými službami ve výše jmenovaných lázních. Chtěl jsem zjistit, zda se postoj klientů k poskytovaným službám výrazně změnil od výzkumu v roce 2009 v mé bakalářské práci. K výzkumu jsem použil totožný dotazník, jako ve výzkumu v roce 2009. Do výzkumu bylo vybráno 220 respondentů, v období září 2011, 110 respondentům hradila léčebný pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, buď formou komplexní, nebo příspěvkové lázeňské péče, a 110 respondentů si hradilo léčebný pobyt z vlastních finančních prostředků formou samopláteckých pobytů. Domníval jsem se, že muži budou spokojenější než ženy, a klienti, kterým hradí pobyt některá ze zdravotních pojišťoven, budou spokojenější než klienti, kteří si hradí pobyt z vlastních finančních prostředků. Po zpracování dat nebyly zjištěny žádné výrazné rozdíly ve spokojenosti mezi těmito skupinami respondentů, a ve srovnání s výzkumem v bakalářské práci z roku 2009 nebyly patrné žádné výrazné odchylky ve spokojenosti klientů s poskytovanými službami, což potvrzuje, že lázeňské služby v Lázních Aurora jsou stále na velmi vysoké úrovni. Výsledky této diplomové práce mohou být využity zaměstnanci Lázní Aurora pro zkvalitnění poskytování lázeňských služeb ve všech oblastech a pro zlepšení přístupu personálu lázní ke klientům.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.