Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Mihalíčková, Veronika ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dumbrovská, Hana (oponent)
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu jejich současné strategie. V praktické části je pak proveden výzkum kvalitativní metodou focus group. Výstupy z tohoto výzkumu jsou poté zanalyzovány a výsledky interpretovány. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mají retro značky vliv na spotřební chování mladistvých. Dalším cílem pak je také odhalení jejich konkrétních motivů pro nákup, a zda mezi ně patří i aspekty jako je historie, tradice a původ produktu.
Analýza re-launche brandu Lybar se zaměřením na spotřebitelské vnímání značky
Burianová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Doležel, Lubomír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá retro brandem Lybar z pohledu českých spotřebitelů. Hlavním cílem je zjistit, zda a případně jak se změnil pohled a názor spotřebitelů na tuto značku po provedení re-launche a představení nové řady Lybar PROMISS. Teoretická část této práce v první řadě definuje základní pojmy týkající se značek a jejich re-launchů. Dále se zabývá fenoménem retro marketingu, jeho faktory úspěchu a příklady z praxe. Jádrem praktické části je analýza kvantitativního dotazníkového šetření. Klíčové je porovnání názoru spotřebitelů na značku Lybar před a následně po představení nové, moderněji laděné, řady Lybar PROMISS. Na základě výsledků vlastního výzkumu a analýzy prodejních dat je zhodnocen úspěch re-launche retro brandu Lybar a jsou navrhnuta další doporučení pro značku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.