Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza re-launche brandu Lybar se zaměřením na spotřebitelské vnímání značky
Burianová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Doležel, Lubomír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá retro brandem Lybar z pohledu českých spotřebitelů. Hlavním cílem je zjistit, zda a případně jak se změnil pohled a názor spotřebitelů na tuto značku po provedení re-launche a představení nové řady Lybar PROMISS. Teoretická část této práce v první řadě definuje základní pojmy týkající se značek a jejich re-launchů. Dále se zabývá fenoménem retro marketingu, jeho faktory úspěchu a příklady z praxe. Jádrem praktické části je analýza kvantitativního dotazníkového šetření. Klíčové je porovnání názoru spotřebitelů na značku Lybar před a následně po představení nové, moderněji laděné, řady Lybar PROMISS. Na základě výsledků vlastního výzkumu a analýzy prodejních dat je zhodnocen úspěch re-launche retro brandu Lybar a jsou navrhnuta další doporučení pro značku.

Viz též: podobná jména autorů
2 BURIANOVÁ, Alena
2 Burianová, Adéla
1 Burianová, Alžběta
3 Burianová, Andrea
5 Burianová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.