Název: Analýza re-launche brandu Lybar se zaměřením na spotřebitelské vnímání značky
Překlad názvu: Analysis of the Re-launch of the Brand Lybar Focusing on Consumer Brand Perception
Autoři: Burianová, Aneta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Doležel, Lubomír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: re-launch značky; retro brand; retro marketing; spotřebitelské vnímání značky; tradiční značky; consumer brand perception; re-launch of a brand; retro brand; retro marketing; traditional brand

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47008

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195806


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet