Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace: Supersnadný sdílený nákupní seznam
Krhovský, Patrik ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro sdílení nejdůležitějších věcí v domácnosti, kanceláři nebo studentském bytě mezi uživateli a upozornit ostatní, pokud nějaká z věcí dochází. Sdílení těchto věcí mezi uživateli probíhá v reálném čase pomocí databáze Google Cloud Firestore. Aplikace je implementována v React Native a je dostupná pro iOS a Android zařízení. Pro chod mobilní aplikace bylo implementováno i REST API v Node.js, které se mimo jiné stará například o odesílání push notifikací. Práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace, její implementaci a průběžné testování. Výsledná aplikace je publikována v Apple App Store a Google Play. Uživatel by díky ní neměl nikdy zapomenout koupit to, co opravdu potřebuje.
Mobilní aplikace pro zaměstnance VUT s podporou biometrie
Tesařová, Alena ; List, Jaroslav (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací mobilní aplikace pro zaměstnance VUT v Brně. Výsledná aplikace je psaná pro platformy Android a iOS v jazyku React Native. Jejím cílem je ulehčení každodenních činností zaměstnance, které vede k zefektivněni práce a snížení administrativy. Teoretická část se věnuje výběru nejdůležitějších modulů z informačního systému na základě statistických dat a dotazníků. Realizační část obsahuje návrh uživatelského rozhraní vybraných modulů a popis implementace aplikace. Výsledná aplikace byla otestována skupinou zaměstnanců a získala velmi dobré slovní hodnocení.
Mobile Application for Tracking and Sharing Cyclists Location on Map
Schléger, Richard ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
This thesis deals with analysis, design and implementation of mobile application and application for smartwatches for tracking and sharing location of athletes, especially cyclists. Main goal of this application is to increase level of safety of athletes during the activity. This task is accomplished by location sharing and also by automatic fall detection and following notification. Final application is intended for mobile operating system Android and iOS a also for smartwatches with Wear OS. Theoretical part is dealing with analysis of actual trends in cycling, mobile applications and smartwatch applications development. Implementation part consists of design of application, implementation itself and testing.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.
Chytrý reproduktor s Raspberry Pi
Vondráček, Tomáš ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou hudebního systému, který umožní uživatelům organizovat a přehrávat hudbu v reálném čase. Hudební systém je založen na architektuře klient-server a skládá se ze serverové, webové a mobilní aplikace. Serverová aplikace vykonává roli přehrávače hudby a zprostředkovatele komunikace mezi klienty. Klient slouží jako uživatelské rozhraní pro server, ale umožňuje organizovat a přehrávat hudbu plně ve vlastní režii. Hudební systém je implementován v jazyce JavaScript (ECMAScript 2018). Serverová aplikace je postavena na Node.js a implementuje Socket.IO server včetně REST API. Webová aplikace je založena na knihovně React a prezentovaná jako SPA. Mobilní aplikace je implementována v React Native se zaměřením na systém Android. Serverová a webová aplikace je nasazena na serverech Heroku a počítači Raspberry Pi. Mobilní aplikace je publikována na Google Play. Hudební systém lze využít pro soukromé přehrávání hudby, nebo jako prostředek organizování hudby mezi více uživateli.
Mobilní aplikace pro sledování stavu komponent jízdního kola
Kotoun, Josef ; Kapinus, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou mobilní aplikace, která umožňuje sledovat stav komponent jízdního kola.  Aplikace je implementována v Reactu Native, pro uchování dat a autentizaci je využito služeb Firebase. Výsledné řešení poskytuje uživateli možnost zaznamenávání počtu najetých kilometrů a času v provozu u jednotlivých komponent i kol a zaznamenávání stavu opotřebení a provedených servisních úkonů u komponent. Najeté kilometry a čas v provozu jsou získávány ze záznamů o jízdách na kolech, které je uživateli umožněno zadávat ručně pomocí formuláře, nebo je synchronizovat se svým Strava účtem.  Výsledná aplikace je k dispozici na Google Play pod názvem Bike Components Manager.
Mobilní aplikace pro vyhledání fotek účastníků
Červený, Martin ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať aplikáciu pre vyhľadanie účastníkov stretnutí, ich fotiek a menšiu správu týchto stretnutí s možnosťou písania poznámok. Aplikácia by mala zefektívniť prípravu na tieto stretnutia. Pre úspešný vývoj bol najskôr vykonaný prieskum cieľovej skupiny, analýza požiadavkov a následne návrh a implementácia. Výsledkom je funkčná mobilná aplikácia, ktorá je otestovaná s ohľadom na použiteľnosť užívateľského rozhrania.
Mobile Application for Taking and Evaluating Photos during Sports Training
Čásar, Jozef ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is to design and create mobile application for sportsmen and trainners. Its essence is to take a photo of any exercise during training, the option to compare photos with referential photo of exercise and send it to the coach. Simultaneously, the application for the trainer allows the trainer to rate photo and send feedback to sportman. The application is implemented for Android using React Native and Firebase for storing data. The result is the application, which complements a number of existing mobile sports applications, using new functionality. The benefit of this work is its real use for acquiring the habits of proper exercise technique in amateur athletes or more demanding exercises in advanced athletes.
Mobilní aplikace pro rozpoznání leukokorie ze snímku lidského obličeje
Hřebíček, Pavel ; Kodym, Oldřich (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh a implementace multiplatformní multijazyčné mobilní aplikace pro rozpoznání leukokorie ze snímku lidského obličeje pro platformy iOS a Android. Leukokorie je bělavý svit zornice, který se při použití blesku může na fotografii objevit. Včasnou detekcí tohoto symptomu lze zachránit zrak člověka. Samotná aplikace umožňuje analyzovat fotografii uživatele a detekovat přítomnost leukokorie. Cílem aplikace je tedy analýza očí člověka, od čehož je také odvozen název mobilní aplikace - Eye Check. K vytvoření multiplatformní mobilní aplikace byl použit framework React Native. Pro detekci lidského obličeje a očí byla zvolena knihovna Dlib, pro práci s fotografií pak knihovna OpenCV. Ke klasifikaci očí na případný výskyt leukokorie byla použita konvoluční neuronová síť. Komunikace mezi klientem a serverem je řešena pomocí architektury REST. Výsledkem je mobilní aplikace, která v případě detekce leukokorie uživatele upozorní, že by měl navštívit svého lékaře.
Mobilní aplikace pro vytváření výzev a účast v nich
Plachý, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu, implementace a testování mobilní aplikace pro operační systémy iOS a Android.   V práci jsem vyvinul aplikaci, která uživatelům umožňuje vytvořit výzvu, pozvat do ní přátele a sledovat jejich postup ve výzvě, což může mít za následek vyšší motivaci ke splnění výzvy pro daného uživatele.   Aplikace byla navržena a vyvíjena s důrazem na názory uživatelů. Nejdříve jsem vytvořil prototyp, který mi posloužil ke zjištění toho, jaké funkce jsou pro uživatele klíčové. Na základě těchto informaci jsem poté vytvořil oficiální verzi aplikace a tu iterativně vylepšoval s ohledem na zpětnou vazbu od testerů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.