Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 158 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv vybraných aranžérských postupů jako terapeutická aktivita pro vybranou skupinu osob
Bracek, Filip
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku vlivu vybraných aranžérských postupů jako terapeutické aktivity pro vybranou skupinu osob. V první části diplomové práce je věnována pozornost problematice zahradní terapie. Dále zde jsou definovány volnočasové aktivity, vliv rostlin na psychiku člověka, poruchy chování, vybrané etapy života a detailněji popsány floristické disciplíny a techniky. Praktická část diplomové práce se věnuje problematice zhotovení floristických prací studenty s poruchami chování a ADHD. Při tvorbě těchto floristických prací byla věnována pozornost jejich aktuálním pocitům před samotnou činností a po ní a byl kladen důraz na techniky a postupy zhotovení. Pomocí dotazníků byly zjišťovány aktuální pocity před a po floristické práci. Z výsledků vyplývá, že u studentů během jednotlivých floristických prací došlo ke zlepšení jejich aktuální nálady, naopak studenti měli mírné problémy s jednotlivými technikami zhotovení floristických prací.
Poruchy chování u žáků středních škol se zaměřením na delikventní chování
Horáková, Blanka
Bakalářská práce se zabývá problematikou poruch chování a delikventního chování mladistvých na konkrétních dvou typech středních škol, a to na středních odborných školách a středních odborných učilištích. Teoretická část je zaměřena na seznámení se se základními druhy, znaky a příbuznými pojmy, které se často ve spojitosti s poruchami chování a delikvencí objevují. Rovněž jejím cílem bylo popsání možných příčin, které toto chování mohou ovlivnit, a to z pohledu vnějších tak i vnitřních aspektů. Závěr teoretické části slouží jako seznámení se s primárním druhem zábrany tohoto chování. Prevence, jenž může být poskytnuta ve více možných prostředích je nedílnou součástí této práce. Cílem praktické části bylo zjistit, v jaké míře a v jakých podmínkách se na výše zmiňovaných středních škol objevují poruchy chování a delikventní chování mladistvých a o jaké poruchy se konkrétně jedná. V souvislosti s touto problematikou byly na dílčí průzkumné otázky v dotazníkovém šetření hledány odpovědi.
Poruchy chování u žáků na střední škole
Smutná, Sabina
Bakalářská práce pojednává o poruchách chování u žáků na střední škole. Cílem práce je zjistit, jak střední školy zvládají poruchy chování svých žáků. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zabývá definicí a uvedením poruch chování se specifickým zaměřením na agresivní chování a edukaci žáků s poruchami chování. Cílem teoretické části práce je seznámení s pojmem porucha chování, popis nejčastěji se vyskytujících poruch chování na středních školách. Součástí teoretické části jsou i opatření, která je možné realizovat pro eliminaci zmíněných poruch ze strany středních škol. Teoretická část je zpracována na základě zejména tuzemských, ale i zahraničních odborných zdrojů, tištěných i elektronických. Cílem praktické části je zjistit, jak střední školy zvládají poruchy chování svých žáků, a to jak z pohledu žáků, tak z pohledu učitelů, a popsat výsledky průzkumných šetření získaných od dvou skupin respondentů, od učitelů a samotných žáků. Šetření bylo realizováno pomocí kvantitativní metodologie s pomocí techniky dotazníku. Na základě získaných dat a jejich analýzy jsou uvedena doporučení pro pedagogickou praxi.
Poruchy chování u žáků z pohledu pedagogů SŠ
Zoufalý, Tomáš
V bakalářské práci je řešena problematika poruch chování žáků středních škol. Teoretická část vymezuje, co to jsou poruchy chování, jaké jsou příčiny vzniku a prevence. Objasníme si, jak tento fenomén dnešní doby ovlivňuje rodina, sociální zázemí, společnost nebo prostředí, ve kterém žijeme. Snažíme se najít způsob, jak z dětí vychovat plnohodnotné členy naší společnosti. Nesmí zde chybět pohled ze strany pedagoga a jeho názor na zlepšení chování žáků (návrh výchovných stylů). Zmíněny budou organizace a osoby, které pomáhají školským zařízením a zabývají se poruchami chování na odborné úrovni.
Příprava a realizace výuky zlomků pro žáka se specifickými poruchami učení
VESELÁ, Nikola
Tato diplomová práce se zabývá učivem matematiky na základní škole, konkrétně tématem zlomků u žáků se specifickou poruchou učení nebo chování. Práce seznamuje čtenáře s inkluzí a popisuje možnosti, jak přizpůsobit výuku pro žáky s určitou formou poruchy učení / chování. Je kladen důraz na seznámení se s žákovo anamnézou, poznání žáka jako osobnost a individuální práce s ním. Dále je zdůrazněno používat názornost a předejít stereotypním hodinám matematiky. To vše je uvedeno a na příkladech, které byly použity v hodinách matematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 158 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.