|
Využití online marketingu
LEFAN, Radek
Cílem této práce je na základě analýzy vyhodnotit současné využití online marketingu ve vybraném subjektu a vypracovat konkrétní doporučení na inovaci. Osloveným subjektem pro spolupráci je LH PARKHOTEL****Hluboká nad Vltavou. V první části práce byla vypracována literární rešerše, která poskytuje základní pojmy pro řešenou problematiku. Druhá část práce obsahuje použité metody, které byly provedeny k získání potřebných dat. Jedná se o obsahovou analýzu, dotazníkové šetření a individuální rozhovor s manažerem podniku. Obsahová analýza byla provedena na základě veřejně dostupných informací a poskytnutých interních informací. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 106 respondentů, toto šetření slouží k získání povědomí o tom, jaké mají respondenti postoje a názory na různé marketingové nástroje v rámci vybírání ubytování. Následně proběhl individuální rozhovor, který sloužil k získání pohledu manažera podniku na online marketing a zjištění, jak probíhá řízení online marketingu ve vybraném subjektu. Z analýzy získaných dat bylo zjištěno, že nejefektivnější nástroje online marketingu vybraného subjektu jsou webové stránky a srovnávací portál Booking.com. Tyto výsledky potvrdil jak manažer podniku, tak i výsledky dotazníkového šetření, kde respondenti zvolili webové stránky jako nejpoužívanější zdroj informací a portál Booking.com jako nejpoužívanější při vybírání ubytování. Dále bylo zjištěno neoptimální spravování a celkový stav sociálních médií, které v dnešní době hrají velkou roli, což potvrzují respondenti v dotazníkovém šetření. Tudíž vybraný subjekt plně nevyužívá potenciál, který poskytují. Proto byly navrženy kroky, jak zlepšit správu sociálních sítí pro dosažení většího počtu zákazníků.
|
|
Návrh online marketingové komunikace nově vznikající společnosti
Mošťková, Božena ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem online marketingové komunikace nově vznikající společnosti Argana Cosmetics, s.r.o., s cílem zlepšení jejich online marketingové komunikace. Teoretická část práce vymezuje základní marketingová východiska. Praktická část je věnována představení společnosti a jejího okolí, provedením analýz z teoretické části a následnému dotazníkovému šetření, jehož výsledky jsou dále využity v návrhové části. Závěrečná část je věnována návrhům a doporučením, které by mohly vést ke zlepšení online marketingové komunikace společnosti.
|
|
Vyhodnocení nástrojů online propagace při uvedení nového hotelu na trh
Kotnová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá nově otevřeným pětihvězdičkovým butikovým hotelem COSMOPOLITAN v Praze a jeho nabídkou služeb. Konkrétně se zaměřuje na popis a analýzu nástrojů online propagace při uvedení nového produktu na trh. Informace získané z uvedeného seznamu zdrojů byly setříděny do sedmi kapitol. První kapitola se zabývá vymezením základních pojmů v oboru hotelnictví. Druhá kapitola se věnuje popisu uvedení nového hotelu na trh, tedy zejména dvěma fázím životního cyklu produktu, a to fázi vývoje a fázi zavedení produktu. Třetí kapitola popisuje základní online marketingové nástroje. Ve čtvrté kapitole jsou sděleny základní informace o třech zásadních společnostech ve vztahu k hotelu COSMOPOLITAN - Special Tours, Zlatnická a F&B Solutions. Pátá kapitola popisuje základní a doplňkové služby hotelu COSMOPOLITAN. V šesté kapitole je sestavena situační analýza hotelu COSMOPOLITAN po půl roce na trhu. Sedmá kapitola analyzuje využívané marketingové online nástroje k distribuci a prezentaci hotelu COSMOPOLITAN pomocí Google Analytics.
|
| |