Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Analýza dat na sociálních sítích s využitím dolování dat
Fešar, Marek ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce seznamuje čtenáře s obecnými principy dolování dat a také se specifikami prostředí sociálních sítí. Jsou rozebíráni konkrétní reprezentanti sociálních sítí vybraní s ohledem na jejich návětěvnost a použití českými uživateli. Každé programové rozhraní je diskutováno z hlediska jeho výhod i nevýhod a poté je vybráno vhodné rozhraní pro tvorbu dolovacího nástroje. Práce se dále zabývá analýzou získávání dat ze sítě Twitter, činnostmi v procesu dolování a návrhem dolovacího algoritmu založeného na hustotě, který je užit ve výsledném nástroji. Jeho podrobnému popisu se věnuje kapitola implementace, zvláštní místo se dostává také popisu architektonického vzoru MVC. V závěru práce je ukázáno několik příkladů uplatnění vydolovaných znalostí a nastíněn možný budoucí vývoj.
Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru
Bešťáková, Martina ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Proměna komunikačních modelů v kyberprostoru se zabývá problematikou komunikace na pěti současných sociálních sítích (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube a Instagram). První část práce je věnována popisu komunikačních modelů, které jsou teoretickým východiskem při analýze komunikace na sociálních sítích. Jedná se o přenosový komunikační model, kulturální a rituálový komunikační model, Jakobsonův komunikační model, propagační model, komunikační schémata Viléma Flussera a Novou komunikaci školy Palo Alto. Síťová komunikace prošla a stále prochází velmi rychlým vývojem, proto již některé modely nejsou pro charakteristiku této komunikace dostačující a je potřeba definovat nové rysy komunikace na sociálních sítích, která se proměňuje v závislosti na technologiích a požadavcích současné společnosti. Komunikace na sociálních sítích je charakteristická intenzivní aktivitou uživatelů, cyklickým procesem komunikace, aktuálním a spontánním způsobem komunikace, v jehož středu stojí uživatel sociálních sítí.
Sociální sítě jako sféry dohledu
Jasková, Anna ; Slavíček, Daniel (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem sociálních sítí z pohledu studií dohledu. Na sociální sítě pohlíží jako na sféru, kde působí mnoho různých forem dohledu od toho partnerského až například po dohled motivovaný komerčními zájmy firem. Je rozdělena na část teoretickou, v níž se věnuje převážně objasnění souvislosti některých dohledových teorií se současným dohledem praktikovaným na sociálních sítích a na část empirickou, ve které umožňuje porozumět tomu, jak vybraní uživatelé a uživatelky sociálních sítí dohled a s ním spojenou ztrátu soukromí sami reflektují.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Využití sociální sítě LinkedIn na trhu práce
Dušenka, Tomáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociální sítě LinkedIn na trhu práce mezi vysokoškolskými studenty a absolventy. V teoretické části je kladen důraz na vysvětlení vztahu člověka a práce, a jakým způsobem probíhá proces získávání pracovníků. V praktické části práce je vysvětleno fungování LinkedInu a zanalyzován proces využití mezi studenty a absolventy k hledání práce. Na základě výstupu z výzkumu je předložen návrh na větší využití.
Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve společnosti Revyko Inter
Zoubek, David ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast sociálních sítí a jejich praktická využití společnosti Revyko Inter. Většina práce je věnována zejména na profesionální síť LinkedIn. První kapitola se zaměřuje na obecné pojetí sociálních sítí - jaké existují, jaká je jejich historie a zejména jak lze sociální sítě v současné době využívat. Druhá kapitola je zaměřena pouze na síť LinkedIn. Analyzuje strukturu této sítě, její využití pro firmy a různé nabízené funkce. Podrobně je probrána tvorba firemního profilu a také oblast tvorby marketingové strategie, zejména co se týče strategie obsahu pro sociální sítě. Třetí kapitola se dotkne oblasti ochrany autorských práv na sociálních sítí, poskytuje právní základ a nejvýznamnější zdroje jak evropských, tak vnitrostátních pramenů. Závěrečná část je praktická a jejím cílem je vytvoření kvalitního firemního profilu společnosti Revyko Inter a seznamu doporučení, jakou zvolit marketingovou strategii a jak ji implementovat.
Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
Nguyen Minh, Tuan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce má za cíl zhodnotit možnosti využívání sociálních sítí firmami, konkrétně pak na příkladu společnosti Coca Coly v souvislosti s pravidelnými přísuny nových technologií, jež usnadňují jak komunikaci marketérů s cílovými skupinami, tak komunikaci mezi uživateli samotnými. V teoretické části se práce zaměří na aktuální trendy v sociálních sítích v globálním měřítku, dále jsou analyzovány nejznámější sociální sítě světa, jejich trendy i inovační prvky. Praktická část se soustředí na společnost Coca Cola, kde je uvedena případová studie vybrané úspěšné marketingové kampaně v rámci sociálních sítí. Kampaň je dále zkoumána prostřednictvím dotazníkového šetření, jenž analyzuje kromě chování uživatelů a firem na sociálních sítí především její vliv na povědomí spotřebitele v rámci těchto sítí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.