Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generátor testovacích běhů nad GUI
Sojčák, Juraj ; Peringer, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Grafické používateľské rozhrania tvoria významnú časť počítačových systémov. Z tohto dôvodu sú kladené čoraz väčšie nároky na ich správne fungovanie, ktoré môže byť dosiahnuté testovaním. Táto práca popisuje princíp testovania na základe modelu, pomocou ktorého je možné automatizovane generovať testovacie prípady. V tejto práci je definovaný model, ktorý je možné využiť na modelovanie bežne používaných GUI, algoritmus na získavanie takéhoto modelu z GUI a prostriedok na definovanie kritéria pokrytia modelu GUI. 
Integrace nástrojů s automatizovaným testováním GUI mobilních aplikací
Stehlík, Richard ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem práce je implementace automatizovaných testů uživatelského prostředí mobilních aplikací a jejich integrace do procesu průběžné integrace. Analýzou dostupných a běžně používaných nástrojů pro automatizaci vybereme vhodné kandidáty pro integrovaný systém, který má za cíl usnadnit, urychlit a zefektivnit vývoj v agilním prostředí.
Nástroj pro automatizované testování GUI
Vacek, Lukáš ; Charvát, Lukáš (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Testování GUI je navzdory jeho použitelnosti a rozšířenosti poměrně nově vznikající obor. Pro ověření GUI funkčnosti se používá často ručního testování. Cílem práce je vytvořit nástroj, který lze využít k otestování a ovládání GUI. Nástrojem bude knihovna pro automatizované testování GUI s využitím metody rozpoznávání objektů. Knihovna bude detekovat základní objekty GUI a manipulovat s nimi podle jejich typického chování. Detekce objektu bude založena na zpracování obrazu a pozorování grafických změn objektu při příchozích událostech od klávesnice a myši.
Sada testů GUI instalačního nástroje Anaconda
Sedlák, Jan ; Hrubý, Martin (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat principy a dostupné nástroje pro automatizované testování grafického uživatelského rozhraní. Jeden z těchto nástrojů je rozšířen a použit pro návrh a implementaci testů instalace linuxové distribuce Fedora programem Anaconda. Je implementována možnost dynamického generování testovacích případů z menších částí.
Sada testů pro Red Hat Test Suite
Novotná, Kateřina ; Peringer, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou testů pro Red Hat Test System (RHTS). Vysvětluje základní metody testování a důvody pro jejich automatizaci, je popsán systém RHTS a způsob vytváření sady testů pro softwarový balíček. Vybrané balíky, kterými jsou wireshark a wireshark-gnome jsou popsány, jsou navrhnuty oblasti, pro které budou vytvořeny testy, tyto testy jsou konkrétně navrhnuty a poté implementovány. Testy jsou implementovány pomocí frameworku Dogtail pro automatizované testování GUI a knihovny rhtslib pro ostatní testy.
Nástroj pro kontrolu dodržování UX principů
Kříž, Vítězslav ; Peringer, Petr (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit nástroj pro automatizované kontrolování správných vlastností uživatelského rozhraní. Součástí práce je seznam pravidel z prostředí GNOME, KDE a OSX, která jsou vhodná k automatické kontrole. Nástroj na pozadí ověřuje prvky uživatelského rozhraní, zatímco uživatel ovládá testovanou aplikaci. Pravidla jsou ohodnocena podle závažnosti a výstupem programu je mimo jiné i výsledné skóre. V závěru práce jsou otestovány běžně dostupné programy. Výsledná aplikace je vhodná pro ověřování grafického uživatelského rozhraní při vývoji.
Využití nástroje FEST Swing při testování GUI v Javě
Kutišová, Magda ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá testováním grafického uživatelského rozhraní (GUI) obecně a popisem práce s frameworkem FEST Swing, který usnadňuje testování GUI v Javě. Jejím cílem je vysvětlit zásady a popsat specifika testování softwaru, a to zejména GUI, a srozumitelně naučit čtenáře základům testování s pomocí frameworku FEST Swing. Zásady testování jsou čerpány ze světové literatury, která popisuje v praxi osvědčenou teorii psaní testů. Základní funkce frameworku FEST Swing jsou podrobně popsány, otestovány a demonstrovány na přiloženém programu a na příkladech, které byly vytvořeny pro tuto práci. Rovněž jsou popsány problémy s používáním frameworku v českém prostředí, na které autorka při práci narazila. Úvodní část práce se věnuje teorii testování softwaru obecně a teorii testování GUI. Druhá polovina práce se zabývá popisem frameworku FEST Swing a vysvětlením jeho využití a funkcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.