Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro správu produktového portfolia firmy
Sázavský, Petr ; Šuška, Boris (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
V této práci se seznámíme s vývojem myšlení v oblasti řízení podniků. Zaměříme se na procesní řízení a současné možnosti informační podpory podnikových procesů. Ukážeme si přehled nástrojů na měření výkonosti a efektivnosti procesů. Důležitá část této práce se věnuje návrhu vlastního slevového serveru, který svým zákazníkům umožňuje hromadné nákupy různých služeb a zboží za výhodnou cenu. Pro tento server byl vytvořen nástroj na podporu podnikového portfolia. Nástroj má za cíl umožnit automaticky sledovat a analyzovat úspěšnost prodeje u konkurence a tím podpořit rozhodování o výběru nabídky a konkrétní formě prodeje na vlastním serveru. Závěr práce se věnuje praktickému nasazení slevového serveru v reálném prostředí a zhodnocení dosažených výsledků.
Nástroj pro správu produktového portfolia firmy
Sázavský, Petr ; Šuška, Boris (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
V této práci se seznámíme s vývojem myšlení v oblasti řízení podniků. Zaměříme se na procesní řízení a současné možnosti informační podpory podnikových procesů. Ukážeme si přehled nástrojů na měření výkonosti a efektivnosti procesů. Důležitá část této práce se věnuje návrhu vlastního slevového serveru, který svým zákazníkům umožňuje hromadné nákupy různých služeb a zboží za výhodnou cenu. Pro tento server byl vytvořen nástroj na podporu podnikového portfolia. Nástroj má za cíl umožnit automaticky sledovat a analyzovat úspěšnost prodeje u konkurence a tím podpořit rozhodování o výběru nabídky a konkrétní formě prodeje na vlastním serveru. Závěr práce se věnuje praktickému nasazení slevového serveru v reálném prostředí a zhodnocení dosažených výsledků.
Kdo a proč nakupuje a prodává na "slevomatech"
Pazdera, Jakub ; Janíčko, Martin (vedoucí práce) ; Koubek, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním v současné době velmi oblíbených slevových serverů, tzv. "slevomatů". Tyto "slevomaty", jejichž vznik byl inspirován amerických serverem Groupon.com, jsou analyzovány jak z pohledu zákazníků, kteří zde nakupují, tak obchodníků, jejichž produkty jsou zde se slevou nabízeny. V praktické části této práce je zkoumáno za pomocí kvantitativní metody (užitím korelační analýzy), zdali se zákazníci při rozhodování o koupi na těchto serverech rozhodují spíše impulzivně než na základě racionálního uvažování. Na základě výsledků autor konstatuje racionální podloženost spotřebitelského rozhodování o koupi na slevových serverech. Kvalitativní analýza provedena na základě porovnání slevových serverů se serverem FashionDays.cz odpovídá na otázku, jak se slevové servery prezentují po grafické a architektonické stránce. Výsledkem této analýzy je konstatování slabé využitelnosti slevových serverů jako "zadních vrátek", díky kterým by obchodníci mohli nabídnout své prestižní produkty novému segmentu zákazníků.
Analýza trhu slevových serverů
Sýkora, Petr ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Slevové servery se těší v České republice velkému zájmu již od začátku svého působení v roce 2010. Tato práce se zabývá analýzou slevových serverů a klade si za cíl představení jednotlivých činností, které provozování slevového portálu obnáší, ale také otázku, zda model slevových portálů je dlouhodobě udržitelný. V první kapitole jsou popsány jednotlivé strany, které se hromadného nakupování účastní a marketingový mix slevových portálů. Druhá kapitola se věnuje historii a vývoji slevových serverů. Ve třetí kapitole je představen vybraný server a jeho obchodní strategie, čtvrtá kapitola se věnuje marketingovým aktivitám. Poslední pátá kapitola popisuje výhled do budoucna a možný vývoj v dalších letech.
Nové způsoby aplikace marketingu ve stravovacích službách
Petránková, Hana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Gastronomická zařízení v dnešní době silné konkurence musí být stále ve střehu a reflektovat měnící se přání a požadavky zákazníků. Základním předpokladem úspěchu stravovacího zařízení je originální vyjímečný koncept, výnikající kuchyně, profesionální obsluha a dobrý marketing. Zařízení využívá mnoho marketingových nástrojů, které se díky rychlému rozvoji informačních a komunikačních technologií stále mění. Cílem této diplomové práce je představení slevových serverů jako nového marketingového nástroje pro stravovací zařízení. V teoretické části je probrána problematika marketingu v gastronomii, nových marketinových forem a je zde podrobně popsán princip fungování portálů hromadného nakupování. Cílem praktické části bylo načerpání znalostí a zkušeností jak model slevových serverů funguje v praxi stravovacích služeb. Na tuto problematiku je nahlíženo ze dvou úhlů pohledu a to z pohledu využití a přínosů slevových serverů pro stravovací zařízení a z pohledu využití a spokojenosti zákazníka. Podklady k praktické části byly načerpány na základě rozhovorů s vybranými slevovými servery, se spolumajitelkou restaurace "Mimoměsto", která v minulosti vícekrát využila nabídku slevových serverů a na základě podrobného terénního šetření ve vybraných gastronomických provozech, které se účastnily nabídky slevových serverů. Slevové servery jsou velmi mladé dynamické odvětví, kterému se v ČR začalo velmi dařit. Český zákazník si na ně zvykl a rád je využívá. Do budoucna se předpokládá, že bude docházet k růstu obratu slevových serverů, ale ke snižování jejich počtu, tak aby na trhu zůstaly pouze ty kvalitní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.