Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social CRM jako součást ERP
Králová, Veronika ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fenoménu v oblasti informačních a komunikačních technologií, o kterém se již nějakou dobu slýchá a diskutuje. Jedná se o evoluční stádium klasického CRM řešení, tzv. Social CRM (jinak také CRM 2.0 nebo SCRM). Práce má za cíl zmapovat současnou nabídku na trhu se SCRM a porovnat ji s poptávkou u českých firem. V teoretické části jsou vysvětleny všechny základní pojmy spojené s tématem, jejich krátká historie a současný vývoj na trhu. Práce také mapuje průřez různých skupin Social CRM nástrojů, které jsou v současné době nejvíce využívány a snaží se nastínit jejich fungování. Hlavní částí je pak praktická část práce, pro kterou bylo provedeno dvojí dotazníkové šetření. Jedno se věnuje Social CRM z hlediska současných a potenciálních uživatelů sociálních sítí v oblasti malých a středních podniků. Cílem druhého šetření je zjistit současný stav a budoucí vývoj Social CRM mezi dodavateli ERP řešení. Z těchto dvou dotazníkových šetření vzešla řada dat, jejichž výsledky jsou prezentovány pomocí grafů. Výsledky práce najdou uplatnění u zájemců o inovace na trhu informačních a komunikačních technologií, ale také u dodavatelů ERP systémů, kteří by mohli výsledky z dotazníkového šetření považovat za impuls k jejich dalšímu vývoji.
Využití social CRM v podnicích
Vitásek, Tomáš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Balada, Jakub (oponent)
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl analyzovat současných stav používání systémů pro řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích situovaných na území České republiky. Druhým hlavním cílem je pak -- na základě historického vývoje podnikových informačních systémů -- charakterizovat a popsat změny přístupu od klasického CRM k Social CRM a užití sociálních sítí jako nového kanálu a prostoru pro podnikání. Na základě teoretické části pak bude zpracován dotazník, jenž v šetření bude předložen společnostem z oboru informatiky a výpočetní techniky. Výsledky analýzy tohoto dotazníkového šetření pak poslouží jako základ pro určení směru, kterým se současné CRM a jeho propojení se sociálními sítěmi ubírá. Dále budou v této diplomové práci rozebrány základní vlastnosti podnikových stránek na sociální síti Facebook a to, jak jednoduché je vytvořit takovýto profil.
Analýza potenciálu Social CRM
Vitaiová, Ornela ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Předkládaná bakalářská práce se věnuje nově vznikajícímu fenoménu z oboru podnikové infor-matiky - informačním systémům označovaným jako Social CRM nebo CRM 2.0. Social CRM zde ovšem není chápáno a rozebíráno pouze z pohledu softwarového vybavení nýbrž naopak. Text se snaží objasnit podstatu a smysl tohoto nového přístupu, konfrontovat jej s klasickým CRM a uvést jej v širším kontextu, jehož pochopení je pro úspěšné zavedení Social CRM do praxe roz-hodující. Autorka proto svou prací mapuje společenské, manažerské, ekonomické i technologické změny, které byly na pozadí vzniku SCRM a nabízí jeho vlastní nezaujaté pojetí. Práce přináší teoretický úvod do problematiky nabídky na trhu s produkty typu Social CRM a hodnotí její současný stav. Provedené dotazníkové šetření pak rozšiřuje náhled na stav trhu se Social CRM o vnímání těchto technologií a manažerských přístupů ze strany tržní poptávky. Autorka si neklade ambici vytvořit nejrozsáhlejší nebo nejucelenější dostupný materiál týkající se dané problematiky, ale spíše se snaží shrnout základní informace do přehledné podoby a vytvořit tak dobrý základ pro hlubší zkoumání problematiky Social CRM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.