Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybraných ukazatelů společnosti ČSOB, a.s. pomocí časových řad
Dufek, Radim ; Dufek, Petr (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných ukazatelů Československé obchodní banky, a.s. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska týkající se časových řad a regresní analýzy. Druhá část této práce je zaměřena na analýzu ukazatelů s využitím teoretických znalostí z první části. Pokud to bude možné, budou zpracovávaná data vyrovnána regresní funkcí a bude stanovena prognóza do budoucnosti.
Strategická analýza ČSOB
Teichmann, Lukáš ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Hejda, Otto (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním strategické analýzy společnosti Československá obchodní banka, a.s., dále jen ČSOB. Kapitoly práce jsou členěny na teoretickou část a následně na praktickou část. V teoretické části jsou popsány jednotlivé poznatky týkající se strategie, strategického řízení, provádění strategické analýzy a základní pojmy, které jsou následně prakticky rozpracovány v kapitolách praktické části práce. V této části pak byla provedena strategická analýza ČSOB, a to zejména na základě jejich interních materiálů a výročních zpráv a zároveň byly formulovány doporučení a závěry pro oblast rozvoje marketingových a obchodních činností SBU1 retailové a korporátní bankovnictví.
Analýza komunikační strategie ČSOB, a.s.
Le Thi, Huyen ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Bradáč, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá bankovním trhem v rámci běžného účtu v České republice. Cílem práce je zhodnotit dopady zvolené komunikační strategie na cílovou skupinu v souvislosti se zavedením nových produktů. První část práce se zaměřuje na vybrané teorie. Druhá část zkoumá především samotnou bankou a analýzu současné komunikační strategie. Poslední výzkumná část se zabývá efektivitou komunikační kampaně a vlivem nové strategie na změny spotřebitelského vnímání a rozhodování. Vedle dat z primárního výzkumu jsou v práci použita ve velké míře sekundární data, jako interní zdroje firmy, data z výzkumu MML-TGI či data od Nielsen Admosphere.
Motivace a hodnocení zaměstnanců
Sinkulová, Anna ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Šmíd, David (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku motivace a hodnocení zaměstnanců v podniku. Cílem této bakalářské práce je zjistit vliv benefitů a teambuildingu na motivaci zaměstnanců. V teoretické části je na základě studia odborné literatury popsán význam a cíl motivace a základní motivační koncepce. Dále je nastíněno téma týkající se zaměstnaneckých benefitů a teambuildingů a jsou uvedeny současné trendy v těchto oblastech. Praktická část se zabývá výzkumem vlivu benefitů a vlivu vztahů na pracovišti na motivovanost zaměstnanců v Československé obchodní bance. K provedení výzkumu bylo použito dotazníkové šetření. Respondenti odpovídali na otázky ohledně spokojenosti se systémem zaměstnaneckých výhod na svém pracovišti a významu týmové práce. Z výsledků šetření jsou navrženy změny, které by měly vést k zlepšení motivace k pracovnímu výkonu.
Využití marketingových nástrojů v Československé obchodní bance
Skalová, Jana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Kala, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji Československé obchodní banky v komparaci s ostatními obchodními značkami subjektu - Poštovní spořitelnou a Erou. Podrobněji se práce věnuje event marketingu, jako nástroji marketingové komunikace, který má čím dál tím větší důležitost při získání klienta a budování vztahu s klientem. Lidé v dnešní době hledají něco navíc, hledají emoce a zážitky a to nabízí právě event marketing. Jak tento nástroj využívají obchodní značky ČSOB, popisuje tato práce.
Analýza vybraných ukazatelů společnosti ČSOB, a.s. pomocí časových řad
Dufek, Radim ; Dufek, Petr (oponent) ; Kropáč, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou vybraných ukazatelů Československé obchodní banky, a.s. V první části práce jsou vysvětlena teoretická východiska týkající se časových řad a regresní analýzy. Druhá část této práce je zaměřena na analýzu ukazatelů s využitím teoretických znalostí z první části. Pokud to bude možné, budou zpracovávaná data vyrovnána regresní funkcí a bude stanovena prognóza do budoucnosti.
Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Matějka, Václav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Po roce 2010 vzniklo v České republice několik nových nízkonákladových bank. Tyto banky se svou strategií a přístupem ke klientů značně liší od zavedených tradičních bank, které na českém trhu působí od 90. let. Hlavně ve velkých městech si nové banky rychle začaly získávat popularitu a začaly tradičním bankám přebírat klienty. To tradičním bankám způsobuje citelné ztráty. Tato diplomová práce proto porovnává jednu novou a jednu tradiční banku - Air Bank a ČSOB. Analyzuje rozdíly v marketingových komunikacích těchto dvou bank a skrze terénní šetření mezi klienty se snaží odhalit důvody, kvůli nimž lidé odcházejí z ČSOB a přicházejí k Air Bank. Na základě získaných dat práce navrhuje sérii doporučení pro obě banky, která by měla zlepšit jejich situaci do budoucna.
Společenská odpovědnost v ČSOB
Dědinová, Pavla ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sirůček, Pavel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížení konceptu Corporate social responsibility. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. První část je zaměřena na všeobecné představení konceptu CSR, rozdělení jednotlivých oblastí CSR, osob, které ovlivňuje, vymezení aktivit a jejich přínosu pro podnik, jenž se rozhodne implementovat oblast společenské odpovědnosti do své strategie. V menší míře je věnována pozornost hlavním bodům, které podpořili vznik a vývoj oblasti společenské odpovědnosti. Část praktická je zacílena na konkrétní organizaci - Československou obchodní banku, a,s,. Představuje aktivity a projekty, kterých se ČSOB účastní a také ty, které sama realizuje. Závěr práce obsahuje zhodnocení současných aktivit a případná doporučení pro budoucí vývoj v oblasti společenské odpovědnosti ČSOB.
Využití nástroje Unica Campaign pro přímý marketing ve společnosti ČSOB
Jenšík, Martin ; Šperková, Lucie (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá přímou marketingovou komunikací ve společnosti ČSOB, a.s. s využitím nástroje pro přímý marketing Unica Campaign od společnosti IBM. Tímto marketingovým nástrojem se ještě žádná akademická práce nezabývala. Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit úvod do této oblasti. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pojmy spojené s přímým marketingem, se společností ČSOB, a.s. a její přímou marketingovou komunikací a také s nástrojem Unica Campaign. Praktická část na modelovém příkladu marketingové kampaně znázorňuje, jakým způsobem probíhá datová příprava marketingové kampaně za pomoci nástroje Unica Campaign.
Komparativní analýza kreditních karet vybraných českých bank
Třísková, Simona ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce "Komparativní analýza kreditních karet vybraných českých bank" je analýza a identifikace odlišností kreditních karet GE Money Bank a ČSOB v oblasti finančního dopadu na jejich klientelu. Nejprve práce popisuje český bankovní systém a vybrané společnosti. Následně se zaměřuje na charakteristiku kreditní karty. V závěrečné části analyzuje a porovnává vybrané kreditní karty a jejich finanční dopad na spotřebitele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.