Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 597 záznamů.  začátekpředchozí350 - 359dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy
Jindrová, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze Cíle: Cílem této práce je provést analýzu současné marketingové komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze a na základě získaných dat provést návrhy na její zlepšení, popřípadě navrhnout nové nástroje, které povedou k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace. Metody: K analýze současného marketingového mixu dané organizace je použit kvalitativní výzkum v podobě skupinové diskuze se současnými studenty fakulty a předem připraveného písemného dotazování v řadách zaměstnanců marketingového oddělení fakulty. Výsledky: Hlavním výstupem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navržení jejího zlepšení, například přidáním nových komunikačních nástrojů, nebo zefektivnění současných nástrojů marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, neziskové organizace, marketing školy, skupinová diskuze
Návrh nové koncepce nejvyšší ženské basketbalové soutěže v ČR
Klečková, Markéta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návrh nové koncepce nejvyšší ženské basketbalové soutěže v ČR Cíle: Primárním cílem práce je navrhnout nový koncept soutěže Ženské basketbalové ligy, který bude zaveden od sezóny 2019 až 2020. Tento koncept bude zaveden pouze v případě, když se prokáže, že je současný stav neefektivní a potřebuje změnu. Vzhledem k tomu tak musí nejprve dojít ke splnění sekundárních cílů práce, kterými jsou: zhodnocení úrovně naplnění důvodů rozšíření a porovnání systémů soutěže v sezónách 2010 až 2011 versus 2014 až 2015. Metody: Při zpracování práce bylo využito metod deskripce odborných zdrojů, analýzy a syntézy, komparace. Jako doplněk těchto metod bylo využito primárního a sekundárního sběru dat. Deskripce odborných zdrojů byla využita v kapitole Teoretická východiska. V dalších kapitolách došlo k využití analýzy efektů rozšíření Ženské basketbalové ligy. Zdrojem dat pro analýzu byly i údaje z primárního kvalitativního šetření. Jejich syntéza je pak podkladem pro návrh změny koncepce od sezony 2019/2020. Komparace byla využita pro vyhledání inspirativních příkladů v zahraničních basketbalových ligách žen. Výsledky: V této práci bylo zjištěno, že současný stav neodpovídá předchozímu očekávání, z tohoto důvodu byl navrhnut nový koncept soutěže, který bude zaveden od sezony 2019 až 2020. Hlavní prvky této...
Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS
Procházková, Petra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum image sportovní značky ASICS. Cíle: Cílem práce je identifikovat současnou image značky ASICS z pohledu českých spotřebitelů běžeckého sortimentu. Tedy zjistit, jak je značka vnímána zákazníky, jaké mají spotřebitelé běžeckého sortimentu povědomí o značce, jaká je znalost značky a zkušenost se značkou a na základě výsledků navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení image značky ASICS na českém trhu. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum formou elektronického dotazování. Jde o strukturovaný kvantitativní výzkum. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že povědomí o značce ASICS je nejvyšší mezi značkami specializovanými na běh, avšak celkově je povědomí až na 3. pozici za značkami jako je Adidas a Nike. Respondenti si značku asociují nejčastěji s botami, během, kvalitou, pohodlím, sportem a technologií. Značku zná celkem 87 % respondentů. Značka je vnímána převážně jako důvěryhodná, úspěšná, významná na běžeckém trhu, také jako moderní a oblíbená. Z hlediska produktu je značka převážně vnímaná jako taková, která nabízí produkty založené na nových technologiích, s krásným designem, jako kvalitní a ryze sportovní produkt. Propagace skrze sponzoring značky je nedostatečná, pouze 13% si dokázalo značku spojit se sportovcem, týmem nebo sportovní akcí. Návrh ke zlepšení image...
Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec
Špániková, Lucia ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Typologie návštěvníků házenkářského klubu HC SPORTA Hlohovec. Cíl: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii návštěvníků házenkářských zápasů klubu HC SPORTA Hlohovec. Metody: Data pro tvorbu typologie byla získána prostřednictvím kvantitativního marketingového výzkumu. Základním souborem bylo 484 návštěvníků třech různých zápasů extraligy mužů. V syntetické části byla typologie navržena prostřednictvím metody k-means. Výsledky: Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány prostřednictvím grafů v analytické části. V syntetické časti práce je popsán charakter každého ze čtyř navržených segmentů. Klíčová slova: házená, sportovní divák, typologie, segmentace, k-means
Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016
Matoušková, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán FK Mladá Boleslav pro sezónu 2015/2016 Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současného marketingového plánu FK Mladá Boleslav - zjištění nedostatků a následný návrh vylepšení. Metody: Pro získání potřebných informací byly vedeny dva strukturované rozhovory, jeden s vedoucím marketingového oddělení Michalem Hrdličkou a druhý s fanouškem FK Mladá Boleslav Vojtěchem Tichým. Dále byla použita metoda analýzy dokumentů, konkrétně marketingového plánu pro sezónu 2015/2016 a výroční zprávy. Výsledky: Při analýze marketingového plánu FK Mladá Boleslav bylo zjištěno, že mu některé zásadní části chybí. Návrh na jeho zlepšení, který obsahuje hlavně zefektivnění některých propagačních strategií, je sestaven tak, aby odpovídal momentální situaci a byl realizovatelný. Klíčová slova: Sportovní marketing, fotbalový klub, marketingový plán služeb, marketingový mix.
Marketingový výzkum hodnoty značky Nike
Šrámek, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Nike Cíle: Pomocí marketingového výzkumu zjistit hodnotu značky Nike z hlediska vnímání jednotlivých atributů produktu jeho současnými či potenciálními uživateli. Těmi jsou v rámci práce členové generace Y žijící v Praze. Metody: Kvantitativní výzkum - elektronické dotazování. Výsledky: Z hlediska produktu představuje Nike pro pražskou generaci Y v současnosti nejznámější a nejpoužívanější sportovní značku. Důvodem je nadprůměrná kvalita, vzhled a také výborná fyzická dostupnost jejího produktu. Potvrzením objektivity výsledků je fakt, že jako typického uživatele produktu Nike uvedla tato generace v naprosté většině sebe sama. Klíčová slova: Značka, Nike, hodnota značky, značka jako produkt, generace Y.
Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR
Souchová, Dominika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů UEFA v ČR Cíle: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zda u širší veřejnosti existuje povědomí o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale. Především, a to na základě dotazníkového šetření, bylo zkoumáno, jestli veřejnost při sledování této fotbalové soutěže sponzoring a konkrétní sponzory Ligy mistrů vnímá, zda je vůbec zná, a pokud ano, tak který se zdá být tím nejvýznamnějším. Dále byl také zkoumán zájem veřejnosti o Ligu mistrů a fotbal obecně. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se k danému tématu. Pro zjištění znalosti sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny pomocí tabulek a grafů. Výsledky: Marketingový výzkum o sponzoringu Ligy mistrů ve fotbale odhalil, že celkově 82% respondentů dotazníku, zná alespoň jednoho ze šesti oficiálních sponzorů Ligy mistrů ve fotbale. Výsledky výzkumu ukázaly, že vůbec nejznámějším sponzorem je holandský výrobce piva - Heineken, který se rovněž jeví i jako nejvýznamnější. Klíčová slova: Marketingový výzkum, sponzor, Liga mistrů, fotbal
Marketingová komunikace HC Talent Plzeň
Pašková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace HC Talent Plzeň Cíle: Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace s fanoušky házenkářského klubu Talent Plzeň navrhnout nová opatření vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace klubu. Dílčím úkolem práce je na základě provedených rozhovorů a zjištěných informací vymezení předností a nedostatků v marketingové komunikaci klubu. Metody: V této bakalářské práci jsou využity metody kvalitativního charakteru. Mezi využívané metody patří analýza příslušných dokumentů, billboardů, plakátů, webových stránek atd., pozorování a polo strukturované rozhovory s jedním ze spolumajitelů a manažerem klubu a vybranými diváky utkání. Výsledky: Analýza současné marketingové komunikace s fanoušky HC Talent Plzeň odhalila určité přednosti a nedostatky, na základě kterých je vytvořen návrh marketingové komunikace pro sezónu 2015/2016. Výsledkem práce je návrh vycházející z reálných možností klubu, aktuálních trendů v moderním sportovním marketingu a dění ve společnosti. Klíčová slova: marketing, komunikační plán, komunikační mix, házená
Management Pražského svazu malého fotbalu
Doležel, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: MANAGEMENT PRAŽSKÉHO SVAZU MALÉHO FOTBALU Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit návrhy na zdokonalení svazu PSMF. Vedlejšími cíli práce jsou potom vytvoření strategického plánu a akčních kroků k jeho dosažení; stanovení cílů organizace; vymyslet návrh na úpravu stanov či jiných dokumentů svazu; analýza jednotlivých složek managementu svazu. Metody: V práci jsou použity následující metody: analýza dokumentů, pozorování a nestrukturovaný rozhovor. Na analýzu byly vybrány tyto dokumenty: zakládací listina, propozice pro Hanspaulskou ligu, soutěžní a disciplinární řád. Pozorování se týkalo zasedání STDK a sekretariátu. Rozhovory probíhaly s předsedou Výkonného výboru Karlem Filipem a byly celkem dva. Výsledky: Na základě analýz zhodnocení managementu svazu byly zjištěny nedostatky zejména v oblasti plánování, v organizační struktuře a marketingu. Byl vytvořen strategický plán a návrhy na změny v manažerských funkcích. Tyto výsledky společně s celou bakalářskou prací budou předány předsedovi PSMF Karlu Filipovi, který se společně s Výkonným výborem může výsledky zabývat. Klíčová slova: Pražský svaz malého fotbalu, management, manažerské sekvenční funkce, nezisková sportovní organizace
Finanční analýza klubů německé a italské fotbalové ligy a jejich porovnání
Krejčová, Lucie ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Finanční analýza klubů německé a italské fotbalové ligy a jejich porovnání Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě vlastních výpočtů z nasbíraných dat zhodnotit finanční zdraví vybraných světových fotbalových klubů včetně odpovídající komparace. Metody: K vypracování této bakalářské práce byla nejprve použita analýza účetních dokumentů, tak byla získána potřebná numerická data. Na tato data byly následně aplikovány bonitní a bankrotní modely, které jsou jednou z metod finanční analýzy. Pro komparaci byla sledována data ve čtyřech po sobě jdoucích letech. Výsledky: Aplikace predikčních modelů na vybrané fotbalové kluby nejvyšší německé a italské fotbalové ligy přinesla mnoho nových výsledků. Většina z nich by v běžném konkurenčním podnikatelském prostředí musela odvětví opustit. Sportovní prostředí je však specifické a kluby jsou i přes nezdravé hospodaření udržovány při životě. Jedinou světlou výjimkou je ekonomická situace Bayernu Mnichov. Ten nejen že vyniká svými sportovními výsledky, ale jako jediný vychází z této analýzy jako subjekt, u kterého můžeme mluvit o "finančním zdraví". Klíčová slova: bonitní a bankrotní modely, fotbalové ligy, Německo, Itálie

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 597 záznamů.   začátekpředchozí350 - 359dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Voráček, Jakub
1 Voráček, Jan
2 Voráček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.