Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 149 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing specifics of musical shows
Trvalcová, Lenka ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá marketingovými specifiky muzikálů, s ohledem na pražské komerční muzikály. Teoretická část v úvodě charakterizuje dva základné pojmy, kterými jsou muzikál a marketing. Dále se zaměřuje na marketingový mix, cílového zákazníka, analýzu konkurenčního prostředí a SWOT analýzu. Všechny tyto složky nejprve obecně charakterizuje a pak aplikuje přímo do muzikálového prostředí. Praktická část demonstruje tyto obecné principy prostřednictvím muzikálu Baron Prášil. Další část se věnuje vybraným marketingovým specifikům, které daná oblast přináší. Za pomoci už zmiňovaných obecných principů analyzuje dva vybrané muzikálové projekty současnosti, Robina Hooda a Děti Ráje. V závěru se nachází zmínka o specifikách, které přináší muzikálovým produkcím dílo zakoupené ze zahraničí a také o webových stránkách vznikajících v souvislosti s tímhle žánrem.
Marketingová komunikace galerií, srovnání Prahy a Vídně
Černá, Karolína ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem práce je potvrzení hypotézy:"Marketingová komunikace pražských a vídeňských galerií má podobné rysy díky společnému vývoji, ale marketingová komunikace je celkově kvalitnější ve Vídni." Tuto hypotézu se pomocí porovnávání různých forem marketingové komunikace galerií v obou městech podařilo potvrdit.
Marketing neziskové organizace, divadlo Ponec
Heinlová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti neziskového sektoru, a to především oblasti kulturní, se zaměřením na divadlo Ponec. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První část definuje neziskové organizace, uvádí právní formy, kterých nabývají a jejich cíle. Druhá část je zaměřena na marketing a později specifikuje konkrétní rysy marketingu v neziskovém sektoru. Praktická část aplikuje údaje z teoretické části na konkrétní příklad divadla Ponec, včetně analýzy jeho marketingového mixu. Následuje dotazníkové šetření s cílem získat informace o povědomí veřejnosti o neziskových organizacích a později konkrétně o povědomí veřejnosti o divadle Ponec. Na základě údajů získaných z analýzy marketingového mixu a dotazníkového šetření jsou v závěru návrhy na zlepšení.
Využití kulturního kapitálu v oblasti cestovního ruchu (Sušicko)
Bibzová, Markéta ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Marešová, Věra (oponent)
V této práci popisuji město Sušici, které má velký potenciál stát se centrem cestovního ruchu pro Šumavu. Poloha města je velice atraktivní vzhledem k blízkosti Národního parku Šumava a služby začínají kvalitou dosahovat služeb západních zemí a mohou uspokojit potřeby moderního člověka. Analyzuji, proč by tomu tak mohlo být, popisuji politiku města v posledních dvanácti letech, která je této myšlence nakloněna. Zmiňuji se o čerpání financí z fondů Evropské Unie pro město, které se zasloužily o zvýšení úrovně města, to především z hlediska vzhledu města, rozvoje volnočasových aktivit a podpory různých kulturních projektů.
Eventy jako cesta k rozvíjení ekonomického a sociokulturního potenciálu kulturního dědictví České republiky
Fidrmucová, Naďa ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Raabová, Tereza (oponent)
Rostoucí počet eventů, jako mimořádné události s rituálním až ceremoniálním charakterem uspokojující specifické lidské potřeby, a jejich kulturní, sociální a politická role nabývá čím dál více na významu. Především ve Velké Británii, USA a Austrálii došlo k formování nového pohledu na zkoumání fenoménu, který je znám již od počátku lidské společnosti, přesto s moderním pohledem na kulturu jako na ekonomický a sociokulturní kapitál, nabývá zcela nového významu. Se zajímavými informacemi z oblasti plánování a výzkumu dopadů eventů se ve své práci snažím dojít k závěrům, že eventy nepřináší pro společnost a jeho kulturní dědictví pouze nové příležitosti v podobě image, podoby, prezentace, ale mohou také pomoci k ekonomickému a sociokulturnímu růstu daného kulturně -- historického místa, instituce, či regionu. Ve své bakalářské práci se zaměřuji na příklady a druhy eventů, které mohou být přínosné pro kulturní dědictví České republiky a na možnosti měření jak hmotných, tak nehmotných dopadů, které eventy mohou přinést. Věřím, že tato práce může být zdrojem nových poznatků kulturních institucí a turistických destinací, které by měli vhodnou politikou tvorbu eventů a jejich souvislost s ekonomickým a sociokulturním potenciálem lokální a regionální kultury povzbuzovat a vytvářet tak jeden z možných prvků kreativních průmyslů vedoucí k ekonomickému rozvoji České republiky.
Mladé folkové kapely a ekonomické a profesní podmínky jejich růstu
Vítová, Alena ; Malcová, Zuzana (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnou situací skupin v oblasti hudebního žánru folk a country, popisuje klady i zápory fungování amatérských kapel a jejich možnosti profesního i ekonomického růstu. Práce vychází z veřejně dostupných materiálů a podkladů a osobních rozhovorů se členy kapel a pořadateli akcí. Ze statistických údajů byla provedena analýza folkových festivalů a jejich způsob financování. Praktická část je založena na zkušenostech kapely Berušky z Jablonce nad Nisou, která se v žánru folk a country pohybuje již dvanáctým rokem a vydala své první autorské CD.
Projekt realizace výstavy
Čiháková, Hana ; Švecová, Lenka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o realizaci výstavy uměleckých děl. Zabývá se činnostmi, které jsou v kompetencích organizátora takové akce. V teoretické části jsou popisovány obecné principy a fáze projektu. Ty jsou pak blíže specifikovány na činnostech, které předchází realizaci výstavy a poskytují přehled možností, jak mohou být řešeny. Práce se zabývá úlohou uměleckého manažera, včetně jeho spolupráce s jednotlivými články projektu, otázkou financování, propagace a možnostmi výběru prostor pro výstavu. Aspekty z teoretické části jsou v praktické části aplikovány na vytvoření konkrétního projektu- výstavy fotografických děl.
Specifika industriálních památek v ČR a možnosti jejich využití
Frolíková, Vanda ; Juračková, Simona (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce je věnována nevyužívaným průmyslovým areálům a možnostem jejich adaptace na novou funkci. První část práce je zaměřena na hodnotu a potenciál průmyslového dědictví. Jsou srovnávány negativní dopady nevyužitých opuštěných areálů na město s pozitivním přínosem jejich opětovného využití. Ve druhé části práce je zvažována možnost využití technických památek pro účely kulturních organizací. Text uvádí několik zahraničních příkladů tohoto typu konverzí. Na základě vzájemné komparace několika pražských průmyslových památek využívaných kulturními organizacemi byly vyhodnoceny klady a zápory jejich soužití.
Kultura a kýč
Dusová, Simona ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Cílem práce je nalezení vhodné definice kýče a vymezení jeho role v současné populární hudbě. V teoretické části práce přináší přehled definicí kýče a jeho vztahu k umění a společnosti, přičemž vychází z teorie kýče filosofa a estetika Tomáše Kulky. V praktické části se věnuje oblasti populární hudby. Snahou je analyzovat ekonomickou úspěšnost kýče na současném hudebním průmyslu, a to se zaměřením na americký (tzn. celosvětově nejvýznamnější) hudební trh.
Propagace jako součást managementu pro zajištění udržitelného rozvoje města na příkladu hl. m. Prahy
Klimek, Lukáš ; Šulcová, Irena (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Propagace kulturní oblasti v hlavním městě Praze souvisí s udržitelným rozvojem města v kulturní oblasti. Propagace a rozvoj města velmi úzce souvisí s propagací a rozvojem kultury v daném místě a tato symbióza je téměř nepostradatelná. Využívání propagačních prostředků ke zhodnocení investic v oblasti kulturních hodnot je další důležitý prvek, jak dosáhnout rozvoje kultury a vyvolat ve společnosti zájem o ní. Práce se zabývá propagací v kulturní oblasti, proto je důležité si v teoretické části přiblížit a definovat související pojmy k problematice propagace i udržitelnému rozvoji kulturní oblasti. V praktické části je na konkrétních případech vybraných kulturních institucí a propagačních strategií Galerie hlavního města Prahy a Národního muzea ukázán a přiblížen vliv propagace a reprezentace na úspěšnost institucí a jejich přínos pro propagaci města. Na závěr je srovnání poznatků z teoretické části s výsledky vlastního dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 149 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.