Název: Marketing neziskové organizace, divadlo Ponec
Překlad názvu: Marketing of non-profit organization, the theatre Ponec
Autoři: Heinlová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dobrofolnictví; Fudraising; Marketing; Marketingový mix; Nezisková organizace; Swot analýza; Fund-raising; Marketing; Marketing mix; Non-profit organization; Swat analasis; Volunteers

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22894

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18864


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet