Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vysokoškolská kvalifikační práce:ATELIÉROVÁ ČÁST (D)
Maša, Vojtěch ; Koťátko, Petr (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
V diplomové práci nazvané Ateliérová část magisterské diplomové práce (D) se snažím naplnit protokol, který je uveden v těchto bodech: - získat za ateliérovou část své diplomové práce klasifikační stupeň „D“, - pokud nezískám z ateliérové části diplomové práce klasifikační stupeň „D“, nesplnil jsem její zadání a cíl, proto by práce neměla být považována za úspěšnou a měla by být klasifikována stupněm „F“. Samotná diplomová práce nemá vizuální charakter. Prací je právě onen „koncept“ popsaný ve výše uvedených dvou bodech spolu s tím, jak se bude vyvíjet. Můj autorský vklad je pouze navození této situace. Tento text, jak sám jeho nadpis naznačuje („Dokumentace VŠKP“), je pouhou textovou částí dokumentace, slouží pro snadnější pochopení a zasazení práce do kontextu; je tedy slovním (a v případě diagramu uvedeného níže i grafickým) komentářem k práci a nemá být předmětem hodnocení. Další formou dokumentace bude zvukový záznam obhajoby pořízený nahrávací společností. Můj výkon u obhajob rovněž nemá být chápán jako performance, a proto by neměl být hodnocen.
TEMPORARY PARADISES
Volfová, Marika ; Sterec, Pavel (oponent) ; Magid, Václav (vedoucí práce)
V závěrečné diplomové práci pracuji s tématy environmentální zodpovědnosti, privilegia mobility, nomádství, hranic a snění o utopických ne/realitách. V site-specific instalaci propojuji zvuk, video, malbu a text.
REALITY
Kadlčák, Šimon ; Havlíček, Jiří (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Základem diplomové práce Reality na FaVU VUT v Brně jsou dokumentární záběry fotbalových fanoušků, pořízené se štábem spolupracovníků během zápasu 24. kola 1. ligy mezi SK Slavia Praha a FC Hradec Králové na jaře 2017. Prezentace formou vícekanálové videoinstalace umožňuje sledovat paralelně se odehrávající děje. V celkovém záběru můžeme sledovat tribunu, na které sídlí slávistický kotel, v podobě mohutného, vysoce koordinovaného mnohohlavého davu. Simultánně natáčené detailní záběry dávají nahlédnout individuality, které v celku zůstávají ukryty v mase. Juxtapozice těchto záběrů otevírá otázky po povaze a vzájemném vztahu jednotlivce a kolektivu. Ten se v závislosti na perspektivě (pohled z dálky/pohled zblízka) může zdát jednou jako provázaný a podruhé jako vzájemně nezávislý. V textu Dokumentace VŠKP naznačuji několik myšlenek týkajících se právě vztahu jednotlivce/kolektivu a některých dalších souvisejících problémů: role kulturní i jiné podmíněnosti ve vnímání tohoto vztahu, povahy času, nebo role a závažnosti pohledu či pozorování.
AT01GC
Krausová, Zuzana ; Sterec, Pavel (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Tmatem práce je transformace síly. Ve své diplomové práci transformuji fyzickou sílu. Pracuji s funkční i s vnější designovou úpravou zábavního boxovacího herního automatu, který měří sílu úderu, kterou po té přeměňuje na finanční částky odesílané různým neziskovým organizacím, případně projektům. Jedná se o interaktivní objekt, vyžadující fyzickou spoluúčast diváka k dosažení plné funkčnosti díla
Politika vody
Dvořáková, Dana ; Vojtěchovský, Miloš (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Práce má za cíl neotřelým způsobem seznámit diváka s problematikou vody na území České republiky a s její distribucí v rámci krajiny. Její charakter, který se přibližuje dokumentárnímu zpracování, však explicitně nepopisuje problém, spíše má snahu jej vizuálně vykreslit a dát divákovi prostor pro vlastní imaginaci. Dílo staví do kontrastů příklady jemných funkčních zásahů do krajiny s příklady monstrózních betonových staveb - přehrad. Poukazuje na problematická místa a snaží se zprostředkovat divákovi problém aktuální nejen ve zvolené lokalitě. Stěžejní je lyrické podání, které navozuje nejen obraz, ale i zvuková část a vyprávění, které objasňuje celý problém. Video nemá čistě informativní ráz, jeho specifikum je zaměřené i na požitek diváka. Hraje si s dokumentárními postupy, ale nevyužívá je prioritně. Záběry jsou schválně voleny tak, aby betonové stavby vypadaly monumentálně a vyzněla tak jejich vážnost. Z pozadí záběrů vyplývá i doba jejich vzniku. Tento prvek má být kritický a má se stavět do opozice proti studiím, které používají staré plány pro stavby nových vodních nádrží, které nedávají prostor pro staronová funkčnější řešení. Dílo se dotýká i nadprodukce a problematiky dnešního moderního zemědělství.
"Too cool to pretend to care"
Vinklárková, Tereza ; Remešová, Anna (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem projektu je zachycení konzumního přístupu společnosti, kultury mileniálů, fake news, a zároveň planetární a celospolečenské změny. Předkládá stylizovanou post-ironickou výpověď poněkud narcistních mileniálů, jejichž hlavní platformou pro vyjádření se staly sociální sítě, a nutí nás k reflexi mnohosti informací, kterými jsme denně obklopováni, a nutnosti jejich selekce. Zviditelňuje také fenomén popírání existence klimatické změny skrze předkládané absurdní argumenty a fenomén geoinženýringu, cílené lidské intervence do přírodních procesů především za účelem trvalého či alespoň dočasného ochlazení planety.
Kryptidy
Dvořáková, Dana ; Turek, Filip (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Kryptidy, video, které zkoumá zvířata, jejich tvary, pohyby a prostředí, ve kterých se objevují. Na všechny entity se dívá rovnocenně a nerozdílně, dokumentuje bujarý život tak stejně, jako nahlíží na přicházející smrt nebo již rozklad. Mluví také o spolupráci a mikrosvětě, který vytváří společný dokonalý celek. Jsou to tiché vzájemné rozhovory.
Emo Počasí
Drštičková, Hana ; Šlesingerová,, Eva (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Práce vznikla provázáním dvou tématických okruhů, duševního zdraví a atmosférických jevů, respektive počasí. Umělecky zkoumám především formy odcizení (alienace) a emocionální otupělosti, na něž myšlenkově navazuji tematizací izolace člověka od vnějšího prostředí a projevů lokálního počasí. Dotýkám se témat současných reprezentací počasí, například obrazů z meteorologických satelitů a v neposlední řadě se též zamýšlím nad faktem klimatické krize. Práce má formu videa dlouhého 100 minut, souboru 21 maleb anilinovými barvami na papíře, zvukové stopy pouštěné ve smyčce a doplňující literatury, textů a skic, dostupných k nahlédnutí.
Emocionální kartografie
Rygálová, Monika ; Pfeiffer, Jan (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat trasu pohybu očí po obrazu, který budu předkládat lidem s navzájem odlišným trvalým bydlištěm, národností či pobytem. Získané data mi poslouží jako studie, kterou budu nadále zpracovávat a zakomponovávat do map a jiných vizuálních podob zobrazující zemi nebo místa na planetě. V práci reflektuji i můj samotný individuální postoj k světu - s čímž jsem se fyzicky nesetkala, to pro mě neexistuje. Studie bude zahrnovat všechny aspekty vnímání map a systematicky zobrazeného světa ke vztahu k člověku, jeho vzpomínkám na místo, fyzický kontakt a dopadu jeho samotného v měřítku člověk versus svět.
take a deep breath and let the tears shed water
Gajdošová, Kristýna ; Poliačková, Martina (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce by měl být pokus o zhmotnění mé subjektivní reflexe prolínání dvou rozdílných scén a subkultur. Měl by odrážet moje vnímání těchto subkultur a jejich podobností i rozdílností, stejně tak jak se vztahují k sobě navzájem, potažmo ke společnosti vůbec. Více než na výzkum bych se chtěla soustředit na svou osobní vnitřní výpověď.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.