Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 134 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza soukromí na sociálních sítích
Tomandl, Luboš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou soukromí v prostředí internetových služeb, které se označují jako sociální sítě. Podstatou těchto služeb je především možnost uživatele sdílet informace o svém životě. To samo o sobě může být problémem z hlediska narušování soukromí. Práce v první části popisuje význam pojmu soukromí a následně poukazuje na jeho důležitost a hodnotu pro jedince i společnost. V další části poté na základě vymezené definice soukromí hledá jeho ohrožení na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku. Tato ohrožení hledá ve čtyřech rovinách podle aktérů, kteří se na Facebooku nacházejí. Těmito aktéry jsou uživatelé, společnost Facebook, dalších korporace a vládní organizace. Všechny tyto skupiny mohou ohrožovat soukromí uživatele. Tato práce hrozby nejen hledá, ale má také snahu nabídnout i možná řešení vzniklé situace.
Bezpečnost a biometrické systémy
Lisý, David ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Igor (oponent)
Tato práce se zaobírá tématem biometrie a jejím využitím v bezpečnostní sféře. Teoretická část popisuje princip biometrie a jednotlivých, v praxi nejpoužívanějších metod a technologií. Praktická část popisuje zhodnocení možností nasazení biometrie v budově Českého rozhlasu v Praze. Dále jsou zde představeny případná vhodná řešení. Ta jsou následně porovnána a následně je vybráno to nejvhodnější. Cílem této práce je tedy poskytnout základní přehled o biometrii jako takové, včetně názorného příkladu možné analýzy jejího využití v praxi.
Vývoj technologie mobilního internetu a jeho dopad na uživatele v České republice
Sochor, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Egressy, Adam (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem technologií mobilního internetového připojení se zaměřením na uživatele v České republice. Hlavním cílem je zmapovat současnou situaci v oblasti mobilního připojení k internetu, prozkoumat preference a využití uživateli, a odpovědět na otázku, zda tuzemští mobilní operátoři splňují očekávání zákazníků z hlediska využití nejnovějších mobilních technologií, nabídkou služeb a celkovou dostupností. Zvolená problematika je řešena v teoretické a praktické části. První úsek se věnuje vývoji mobilních technologií, jejich dostupnosti a možnostem využití koncovými uživateli se svými benefity i nevýhodami. Dostupnost je pojata ve smyslu pokrytí území České republiky a jeho využití některým z frekvenčních pásem. Dále teoretická část obsahuje informace o českém mobilním trhu a porovnání operátorů s obrazem celkového pokrytí území České republiky. Takové údaje byly získány z odborných publikací či veřejně dostupných zdrojů a na základě přímé komunikace s technickým oddělením operátorů Vodafone a T-Mobile. Druhý úsek zkoumá pomocí srovnání, SWOT analýz a dotazníkového šetření spokojenost, využitelnost a čerpání mobilního internetového připojení. Dále praktická část potvrzuje, jak se český uživatel na internetu zpřístupněném pomocí mobilních zařízení chová a kolik času na něm stráví. Sběr dat byl uskutečněn v průběhu 6 měsíců (čtvrtý kvartál roku 2015 - první kvartál roku 2016). Výsledkem praktické části je zjištění spokojenosti uživatelů s připraveností služeb ve smyslu optimalizace obsahu a nabídky informací, služeb a zábavy, případně doprovodných aplikací využívajících připojení k internetu; následně kde a za jakým účelem připojení využívají. Vše s genderovým a věkovým rozdělením za účelem dokázat rozmanitost zaměření uživatelů. Vzniklou práci mohou využít pro své účely mobilní operátoři i virtuální mobilní operátoři jako odraz současné situace, ale také odborníci zaměřující se na možnosti využití mobilního internetového připojení z hlediska jeho momentálního stavu a predikovaného vývoje.
Průzkum etických a jiných problémů s používáním dronů ve společnosti
Pavlík, Lukáš ; Zamazal, Ondřej (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku využívání komerčně dostupných dronů a pojednává o etických a jiných problémech. V této práci jsem stanovil čtyři cíle, které zahrnují seznámení se s problematikou dronů obecně a z hlediska umělé inteligence; seznámení se s etikou obecně, z hlediska umělé inteligence a zvlášť s ohledem na drony; vlastní průzkum etických a jiných problémů s používáním dronů ve společnosti; provedení průzkumu etických a jiných problémů s používáním dronů ve společnosti dotazníkovým šetřením. Těchto cílů jsem dosáhl za pomocí detailního prostudování problémů a následným provedením dvěma dotazníkovými šetřeními a projednání problémů s odborníky. Přínosem této práce je následné zhodnocení problémů, které je porovnáno s výsledky uskutečněného dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, kde v první kapitole se zaměřuji na etickou stránku. Další část práce pojednává o dronech samotných a zaměřuje se na definici dronů samotných a následně v předposlední části projednávám způsoby využití komerčně dostupných dronů jako takových. V poslední kapitole se poté věnuji problémům, které přímo s drony souvisí a zaměřuji se na výsledky dotazníkových šetření.
Vliv moderních technologií na reakce spotřebitele
Černý, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na změnu nákupního chování, kterou přinesla nová informační a digitální doba. Mapuje technologický vývoj od poloviny dvacátého století až do dneška a odpovídá na otázku, jaké nové kontaktní body do vztahu marketér-spotřebitel tyto inovace přinesly, jak nové kanály ovlivňují spotřebitele a jak jich mohou značky využít k větší prosperitě. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější technologie a aplikace, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech, se kterými jsem se setkal během rok a půl dlouhé praxe v reklamní agentuře Leo Burnett.
Obrana proti útokům sociálního inženýrství
Škopec, Antonín ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šimek, Luděk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálního inženýrství a obrany proti němu. Útoky sociálního inženýrství představují výraznou hrozbu pro organizace a jejich informační systémy, jelikož jejich cílem je nejslabší článek zabezpečení každého informačního systému - uživatel. Útočník tak může snadno obejít i velice sofistikované technické zabezpečení systému. Tato práce se zaobírá otázkou, jak efektivně zabezpečit lidský prvek informačního systému.
Analýza a návrh redesignu webu vybrané společnosti
Urbanová, Kateřina ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Jelínek, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu stávající webové prezentace vybrané spo-lečnosti s využitím uživatelského testování použitelnosti, zkoumání dat z Google Analy-tics, SEO hodnocení a analýzou chování uživatelů dle heatmap. První teoretická část se zabývá vymezením postavení webových stránek v marketingu, teoretickou charakteristikou jednotlivých webdesignů a jejich srovnání, shrnutí zvyklostí návrh internetových stránek a metod webové analýzy a hodnocení chování uživatelů. Praktická část využívá získaných znalostí z teoretické části a aplikuje je formou analýzy na aktuální webové stránky vybrané společnosti. Vedlejším cílem je specifikovat doporučení pro vytvoření designu nových stránek na základě získaných výsledků hodnocení a best practices návrh webu, které jsou uvedeny v teoretické části.
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
Sedláček, David ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza společnosti Vodafone CZ, a.s. jakožto společnosti orientované na zákazníka v úzkém napojení na vědní obor, systémovou dynamiku. Práce obsahuje vymezení základních teoretických pojmů v oblasti systémové dynamiky a zároveň oblasti zákazníka, především jeho spokojenosti a věrnosti. V návaznosti na popis vybrané společnosti, jejích základních charakteristik a vybraných procesů uvnitř organizace. Samostatnou kapitolu následně tvoří vybraná metodika pro měření zákaznické spokojenosti Net Promoter Score. Jednak její teoretické vymezení, zároveň však i její praktické nasazení ve společnosti. Podrobně je zpracován i jeden vybraný proces v rámci procesní analýzy. Konkrétně kontrolní proces, který je základní a nezbytný pro zpracování interakce se zákazníkem. Závěrečnou část tvoří zpracování a validace hypotéz, stanovených k ověření spojitosti či vztahem mezi zkoumanými oblastmi a následným přínosem pro společnost.
Systémové řešení brandingu v online prostředí
Rais, Josef ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá budováním značky na internetu a možnostmi, které do tohoto odvětví může přinést zapojení systémových metodologií. V marketingu je běžně používána SWOT analýza, ta je však zaměřena čistě na zhodnocení současného stavu. Navíc zde chybí rámec pro propojení brandingu s marketingem. Jako doplnění tradičních přístupů byla použita metodologie Critical Systems Heuristics (CSH), ve které je pro nalezení ideálního stavu používáno 12 hraničních otázek. V práci je metodologie CSH použita pro návrh a rozvoj značky Monoe, která má zastupovat poskytovatele fotografických a grafických prací. Na základě získaných informací je pro značku navržen web a zahájena propagace na sociálních sítích. Praktické použití CSH ukázalo, že hraniční otázky jsou pro branding příliš obecné, ale zasahovaly do relevantních oblastí. Proto byly hraniční otázky přepracovány do nové podoby. Přínosem této práce je upravení metodologie CSH tak, aby fungovala jako rámec pro budování značky na internetu.
Vybrané aspekty rozvoje informační společnosti pro podnikatelské příležitosti v ČR
Coufal, Libor ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Galba, Alexander (oponent)
Dnešní prostředí informační společnosti přináší řadu změn. Hlavním cílem práce bylo zjistit ty, kterými rozvoj internetu ovlivňuje podnikatelské příležitosti. Zásadní změny představuje globalizace a s ní související dopady na oblasti marketingu, strategického plánování, vedení evidence a managementu lidských zdrojů. Práce se dále zaměřuje na význam vzdělání, zkušeností a schopností a jejich vztah k podnikání, kde si klade otázku, zda současná doba přispěla k větší úspěšnosti podnikatelských záměrů. Různé úrovně znalostí a zkušeností spolu s informační gramotností jedinců ovlivňují využívání moderních informačních a komunikačních technologií pro formulování podnikatelských záměrů. Na reálných případech autor aplikuje teoretické poznatky a vysvětluje jednotlivé souvislosti, neboť se ukazuje, že neexistuje prokazatelný význam rozvoje internetu na úspěšnost podnikatelských záměrů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 134 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.