Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 277 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Business and Cultural Specifics of Israel
Mihalíková, Silvia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Křenková, Eva (oponent)
Hlavním cílem mé práce je charakterizace Izraele po její ekonomické, kulturní a obchodní stránce. První kapitola se zabývá základní charakteristikou Izraele, hlavně geografických podmínek a demografických údajů, historie přistěhovalectví, náboženských skupin, státního zřízení a právního systému, státního symbolu a praktických informací. Druhá kapitola je zaměřena na charakteristiku ekonomiky Izraele, kde analyzuji základní makroekonomické ukazatele, zahraniční obchod Izraele a vzájemný obchod s Českou republikou. Ve třetí kapitole charakterizuji izraelskou kulturu a její vliv na obchodní jednání. Čtvrtá kapitola představuje výsledek dotazníkového šetření a rozhovorů, které mi poskytli zástupci slovenských a českých firem.
Podnikatelské prostředí Španělska
Vlčková, Daniela ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Křenková, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským prostředí Španělska. Hlavním cílem práce je prostřednictvím PEST analýzy charakterizovat současné španělské podnikatelské prostředí a na základě této analýzy identifikovat jeho hlavní výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje metodiku analýz, které jsou využívány pro identifikování podnikatelského prostředí. Druhá kapitola se zaměřuje na informace o Španělsku, na historický a ekonomický vývoj, politické a sociálně-kulturní prostředí. Třetí kapitola je věnována individuálním rozhovorům se zástupcem agentury Czechtrade a manažerem firmy USSPA. Práce by tak měla poskytnout ucelené informace podnikatelům, kteří uvažují o rozvoji svých podnikatelských aktivit ve Španělsku.
Francouzsko-česká obchodní komora
Sirotková, Markéta ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Křenková, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vzájemnými obchodními vztahy mezi Českou republikou a Francií a blíže popisuje fungování a aktivity Francouzsko-české obchodní komory (dále jen FČOK). Cílem této práce je charakterizovat činnost FČOK a zhodnotit její přínos k prohloubení obchodních vztahů mezi Českou republikou a Francií. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vzájemnými česko-francouzskými obchodními vztahy a kulturními odlišnostmi. Druhá kapitola popisuje FČOK, její poslání, členské společnosti a aktivity. Třetí kapitola se věnuje rozhovorům s představiteli členských společností.
Společenská odpovědnost firmy SAP
Vaníková, Zuzana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Sitter, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem, přičemž předmětem zkoumání je CSR strategie konkrétní společnosti. Teoretická část práce přibližuje a popisuje společenskou odpovědnost firem z historického i aktuálního hlediska. Především je kladen důraz na sociální pilíř, tedy na aktivity firmy ve vztahu ke svým stakeholderům, zejména zaměstnancům a na dobrovolnictví. Dobrovolnictví je důležitou součástí společenské odpovědnosti firem. Dotazníkové šetření a následně jeho statistické vyhodnocením odpovídá na otázku, zda je dle studentů dvou ekonomických škol firma SAP odpovědná a jaký mají vztah k dobrovolnictví.
Obchodní a kulturní specifika Jižní Koreje
Boris, Kseniia ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Müller, Štěpán (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je představit Jižní Koreu z pohledu obchodních a kulturních specifik. První kapitola představuje Jižní Koreu jako zemi ve východní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let. Třetí kapitola zmiňuje hlavní obchodní partnery, členstvé Jižní Koreje v mezinárodních organizacích a vzájemné vztahy s Českou republikou. Čtvrtá kapitola pojednává o jihokorejské kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání, také jsou představeny názory a poznatky Korejců žijících dlouhodobě v České republice.
Obchodní a kulturní specifika Malajsie
Mitrengová, Veronika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat malajskou kulturu a její dopad na obchodní jednání s malajským partnerem. První kapitola se zabývá obecnou charakteristikou Malajsie, podává informace o geografii, obyvatelích, jazyku, podnebí, státním zřízení a politické situaci, státních symbolech, členství v mezinárodních organizacích a ekonomické situaci v zemi. Druhá kapitola rozebírá malajskou kulturu, konkrétně se věnuje náboženství, umění, nejdůležitějším svátkům, malajské kuchyni, hlavním turistickým zajímavostem a kulturním dimenzím podle Geerta Hofstedeho. Třetí kapitola pojednává o přípravě a průběhu obchodního jednání a o obchodní etiketě.
Obchodní a kulturní specifika provincie Québek
Chlápková, Simona ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Sankot, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je příbližit kanadskou provincii Québek z hlediska ekonomického, kulturního a obchodního. První kapitola obsahuje obecné informace o této provincii, jako je geografie, historie či demografie. V kapitole druhé je zmapována québecká ekonomická situace tzn. makroekonomické ukazatele, zahraniční obchod a jednotlivá odvětví. Kapitola třetí se zabývá kulturními aspekty této provincie, včetně kulturních dimenzí dle vědce Geerta Hofstede. Ve čtvrté kapitole je popsáno již samotné obchodní jednání s québeckými partnery, které je také porovnáno s jednáním v ostatních částech Kanady. Poslední kapitola je částí praktickou, která je rozdělena na dvě části, a to na rozhovor s rodilým Kanaďanem a na dotazníkové šetření ohledně povědomí české veřejnosti o Québeku.
Mezinárodní obchod vínem se zaměřením na víno francouzské a region Alsasko
Puppová, Andrea ; Bolotov, Ilya (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat mezinárodní obchod vínem a charakterizovat pozici, kterou v něm zaujímá obecně francouzské a konkrétně regionální alsaské víno. Cílem autorky je také přiblížit postavení těchto vín na českém trhu. Práce se nejdříve věnuje obchodu s vínem v mezinárodním měřítku, tedy historii vinařství, světovým vinařským oblastem, produkci, exportu, importu, konzumaci a také mezinárodním organizacím a charakteristice tohoto odvětví v rámci EU. Dále se zaměřuje na výše zmíněné oblasti konkrétně ve Francii a ve francouzském regionu Alsasko. Třetí část práce hodnotí i za pomoci průzkumů provedených mezi českými spotřebiteli, dovozci a francouzskými exportéry vína postavení francouzských a alsaských vín na českém trhu s vínem.
Obchodní a kulturní specifika Saudské Arábie
Bendová, Kateřina ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá kulturními a obchodními specifiky Saúdské Arábie. Hlavním cílem mé bakalářské práce je charakterizovat Saúdskou Arábii po stránce ekonomické, kulturní a obchodní. První kapitola se věnuje základním charakteristikám Saúdské Arábie, konkrétně geografickým podmínkám, demografickým údajům, státnímu zřízení, právnímu systému země, státním znakům, členství ve významných mezinárodních organizacích a praktickým informacím. Ve druhé kapitole se zabývám ekonomickou charakteristikou Saúdské Arábie. Analyzuji základní makroekonomické ukazatele a jednotlivé hospodářské sektory. Dále se zaměřuji na zahraniční obchod Saúdské Arábie, včetně obchodu s Českou republikou. Třetí kapitola je věnována saúdskoarabské kultuře, jejím nejvýraznějším rysům a obchodnímu jednání. Zahrnuje kulturní dimenze dle Geerta Hofstedeho, podkapitolu zabývající se náboženstvím, způsobem života a postavením žen v arabském světě. Ve čtvrté kapitole jsou uvedeny rozhovory, které mi poskytli zástupci českých společností, které již vstoupily na saúdskoarabský trh.
Firemní kultura společnosti Simpleway s.r.o.
Jeřábková, Tereza ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Maléř, Jakub (oponent)
Má bakalářská práce pojednává o tématu firemní kultury. Zkoumám ji jak z teoretické, tak z praktické stránky. Teoretická část je zaměřena na definici kultury a firemní kultury. Konkrétně objasňuje prvky firemní kultury, její determinanty a typy firemní kultury. V praktické části se věnuji firemní kultuře společnosti Simpleway s.r.o. Cílem práce je doložit na základě dotazníkového šetření, jaký vliv má firemní kultura společnosti Simpleway s.r.o. na její zaměstnance a zda se tato firma dá považovat za vhodného reprezentanta silné firemní kultury.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 277 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.