Název:
Obchodní a kulturní specifika Malajsie
Překlad názvu:
Business and Cultural Specifics of Malaysia
Autoři:
Mitrengová, Veronika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Karpová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat malajskou kulturu a její dopad na obchodní jednání s malajským partnerem. První kapitola se zabývá obecnou charakteristikou Malajsie, podává informace o geografii, obyvatelích, jazyku, podnebí, státním zřízení a politické situaci, státních symbolech, členství v mezinárodních organizacích a ekonomické situaci v zemi. Druhá kapitola rozebírá malajskou kulturu, konkrétně se věnuje náboženství, umění, nejdůležitějším svátkům, malajské kuchyni, hlavním turistickým zajímavostem a kulturním dimenzím podle Geerta Hofstedeho. Třetí kapitola pojednává o přípravě a průběhu obchodního jednání a o obchodní etiketě.The aim of my bachelor thesis is to characterise the Malaysian culture and its impact on a business meeting with a Malaysian partner. The first chapter deals with the general characteristics of Malaysia, it gives information about geography, residents, language, climate, political system and political situation, symbols of the country, membership in international organisations and economic situation in the country. The second chapter analyses Malaysian culture, it is specifically dedicated to religion, art, the most important feasts, Malaysian cuisine, the main tourist attractions and cultural dimensions according to Geert Hofstede. The third chapter is about preparation and course of a business meeting and about business etiquette.
Klíčová slova:
etiketa; etnika; Hofstede; Malajsie; náboženství; obchod; business; ethnic groups; etiquette; Hofstede; Malaysia; religion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49850