Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Open Source programů pro elektromagnetický výpočet metodou konečných prvků
Žíla, Jakub ; Klíma, Jiří (oponent) ; Bárta, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o elektromagnetickém výpočtu pomocí opensource programů. Je provedena simulace trojfázového synchronního stroje s permanentními magnety na rotoru v opensource programech. Výsledky simulací jsou porovnány s profesionálním systémem ANSYS Maxwell i s měřením na stroji. Všechny použité programy v této práci pracují s metodou konečných prvků.
Výpočet přídavných ztrát asynchronního motoru
Jirásek, Tomáš ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je určení přídavných ztrát v asynchronním motoru naprázdno, a vytvoření výpočetního programu v MATLABu pro výpočet těchto ztrát. Přídavné ztráty jsou způsobeny především vířivými proudy na povrchu statoru a rotoru, pulzací těchto proudů vlivem periodické změny magnetické vodivosti vzduchové mezery, proměnlivou magnetickou indukcí v zubech statoru a rotoru a diferenčním rozptylem. Velikost přídavných ztrát se liší konstrukcí motoru a to především tím, zda-li jsou drážky izolované, neizolované, rovné nebo zešikmené.
Využití Open Source programů pro elektromagnetický výpočet metodou konečných prvků
Žíla, Jakub ; Klíma, Jiří (oponent) ; Bárta, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o elektromagnetickém výpočtu pomocí opensource programů. Je provedena simulace trojfázového synchronního stroje s permanentními magnety na rotoru v opensource programech. Výsledky simulací jsou porovnány s profesionálním systémem ANSYS Maxwell i s měřením na stroji. Všechny použité programy v této práci pracují s metodou konečných prvků.
Výpočet přídavných ztrát asynchronního motoru
Jirásek, Tomáš ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je určení přídavných ztrát v asynchronním motoru naprázdno, a vytvoření výpočetního programu v MATLABu pro výpočet těchto ztrát. Přídavné ztráty jsou způsobeny především vířivými proudy na povrchu statoru a rotoru, pulzací těchto proudů vlivem periodické změny magnetické vodivosti vzduchové mezery, proměnlivou magnetickou indukcí v zubech statoru a rotoru a diferenčním rozptylem. Velikost přídavných ztrát se liší konstrukcí motoru a to především tím, zda-li jsou drážky izolované, neizolované, rovné nebo zešikmené.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.