Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 180 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Slovník pro mobilní zařízení s OS Android
Damborský, Tomáš ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací slovníkové aplikace pro mobilní zařízení s Android OS. Klíčovou vlastností aplikace je možnost provádět fulltextové vyhledávání. Toho je dosaženo použitím SQLite databáze s rozšířením Full Text Search. SQLite databáze jsou generovány ze zdrojových lexikálních dat ve formátu Lexical Markup Framework.
Offline editor wiki pro Android
Chrastina, Ondřej ; Šebek, Michal (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá wiki weby a mobilní platformou Android. Jejím cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje offline editaci wiki webů na mobilních zařízeních. Tato aplikace má být zaměřena na přívětivé uživatelské rozhraní, které umožnuje efektivní editaci. První část práce se soustřeďuje na teoretický popis wiki webů a platformu Android. Druhá část je věnována samotnému vývoji aplikace. Při vývoji je kladen důraz na rozšiřitelnost aplikace o komponentu k synchronizaci mezi lokálním úložištěm v mobilním zařízení a serverem. V závěru práce je výsledná aplikace zhodnocena a jsou nastíněny možnosti pro její potencionální vývoj.
Zobrazování komplexních scén na mobilních zařízeních
Matýšek, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce prezentuje techniky a optimalizační postupy, které umožňují efektivně vykreslovat složité herní scény na mobilních zařízeních. Úvodní část textu popisuje engine Unity a problematiku vývoje 3D her pro mobilní platformy. Následuje výklad významných optimalizačních postupů a metod pro vykreslování terénu, velkého množství animovaných objektů, animovaných vodních ploch, vozidel a dalších elementů scén.  Mezi popisované techniky jsou zařazeny jak obecné principy optimalizací nezávislé na enginu, tak i specifické postupy vycházející z vlastností enginu Unity. Implementace uvedených metod je popsána a prakticky použita v kontextu vývoje strategické hry.
Ovládání počítače prostřednictvím mobilního telefonu
Kovář, Jan ; Kouřil, Jiří (oponent) ; Polívka, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem Java aplikace vzdáleného ovládání počítače prostřednictvím mobilního telefonu. Aplikaci tvoří celky klient a server, které spolu vzájemně komunikují přes Bluetooth rozhraní. Klient představuje mobilní aplikaci (MIDlet) a zasílá příkazy serveru. Server, spustitelný na počítači (s libovolným operačním systémem), tyto příkazy vyhodnocuje a pomocí svých algoritmů ovládá dané PC. Problematika návrhu aplikace je v textu rozčleněna do dvou celků, z nichž každá popisuje právě jednu aplikační část. U klienta je popsána jeho funkčnost. Dále se kompletně rozebírá struktura mobilní aplikace naprogramované v Java ME spolu s nejdůležitějšími metodami tohoto kódu. Text pojednávající o serverové části popisuje jeho činnost i jednotlivé možnosti využití. Popisuje strukturu serverové aplikace, která je naprogramovaná v Java SE. Nechybí ani rozbor nejdůležitějších metod kódu Java SE. Výsledkem diplomové práce jsou oba celky této aplikace, které umožňují vzdáleně ovládat počítač a hlavně prezentace. Aplikace byla řádně odladěna i otestována a tvoří funkční multiplatformní software.
Modulární architektura distribuovaných aplikací
Musil, Jiří ; Hrubý, Martin (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
Tradiční architektury softwarových systémů jsou v heterogenním prostředí dnešních počítačových sítí příliš težkopádné. Tento problém se snaží řešit myšlenka architektury orientované na služby (Service Oriented Architecture - SOA). Systémy postavené nad jejími principy jsou vysoce škálovatelné a snadno integrovatelné. Praktickou možnost implementace SOA nabízejí v současné době webové služby (WS) postavené zejména nad otevřenými protokoly SOAP a XML-RPC. Tato diplomová práce se zaměřila na problém poskytování kontextových informací mobilním zařízením a způsob jeho řešení založený na principech SOA. Práce představuje návrh a implementaci webové služby poskytující kontextové informace mobilním zařízením a škálovatelný inverzní SOAP proxy server, který bude umožňovat její efektivní monitoring a management.
Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel
Kratochvílová, Marie ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních uživatelů a návrhů prototypů rozhraní či samotnou implementaci až po testování. Popisuje výběr technologie pro implementaci aplikace. Výsledkem práce je elegantní, rychlá a intuitivní aplikace.
Klient XMPP v Nokia Qt SDK
Vaňák, Tomáš ; Mlích, Jozef (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje tvorbu aplikace ve vývojovém prostředí Nokia Qt SDK. Zdůrazňuje odlišnosti od vývoje aplikace pro stolní počítač a popisuje jednotlivé kroky potřebné k vytvoření funkční mobilní aplikace. V práci jsou dále popsány základy protokolu XMPP. Výsledná aplikace bude jednoduchý XMPP klient.
Správce textových zpráv pro Android
Bloudíček, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro mobilní zařízení, která slouží pro správu krátkých textových zpráv a elektronické pošty na platformě Android. Textové zprávy dovoluje odesílat také přes internetové brány. V práci jsou vysvětleny základní pojmy a technologie pro vývoj aplikací pro systém Android. Je zde popsána fáze analýzy, návrhu architektury a uživatelského rozhraní, implementace a testování programu.
Závitovací operace ve stavebnictví
Čech, Ondřej ; Fiala, Zdeněk (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je souhrn běžných závitů a závitových spojů používaných ve stavebnictví doplněný ukázkami reálných spojů. Možnosti zhotovování závitů na stavbách, přesněji v mobilních situacích, kdy nelze použít staticky uloženého stroje. Obsahuje přehled strojního vybavení a technologický režim u vybraných závitů. Toto dílo je doplněno o popis specifické situace obrábění a řezání závitu na těžkotonážním dílu vodní elektrárny.
Slovník pro mobilní zařízení se zaměřením na Android
Boba, Peter ; Kouřil, Jan (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací systému pro vytváření slovníkových databází, stejně tak návrhem a implementací aplikace pro systém Android, která zobrazuje slovníková data obsažená v těchto databázích. Zdrojová lexikální data jsou strukturována pomocí Lexical Markup Framework.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 180 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.