Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 482 záznamů.  začátekpředchozí233 - 242dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personální plánování pedagogických pracovníků na základních školách
Husáková, Dana ; Světlíková, Božena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. V úvodu teoretické části autorka představí cíl bakalářské práce a jeho popis, uvede, proč si vybrala toto téma a nastíní strukturu práce. V teoretické části vymezuje autorka personální činnost, personální plánování a specifika personální činnosti ve školách. Na část teoretickou navazuje část praktická, kde jsou uvedeny výsledky výzkumů, které autorka zpracovala na základě dotazníkového šetření. Výzkum zjišťuje, jak probíhá personální plánování pedagogických pracovníků v základních školách, jaké jsou způsoby plánování a jaké probíhají postupy při plánování pedagogických pracovníků na základních školách, jaké si klade organizace cíle, jak probíhá naplňování těchto cílů a ve kterých dokumentech základní školy tyto cíle vytyčují. Závěrem autorka ve své bakalářské práci shrnuje zjištění vyplývající z výzkumu. Uvádí doporučení, (návod k plánování pedagogických pracovníků v základních školách), ke kterým na základě získaných informací došla.
Delegování činností ředitele střední školy na vedoucího domova mládeže.
Žigová, Jarmila ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Delegování činností ředitele střední školy na vedoucího domova mládeže Bc. JARMILA ŽIGOVÁ ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá managementem vzdělávání ve školském zařízení. Hlavní pozornost je věnována střednímu managementu, konkrétně vedoucím pracovníkům domovů mládeže středních škol. Zkoumá jejich roli, definuje činnosti a kompetence, které jsou delegovány řediteli středních škol. Téma práce vychází ze skutečnosti, že ačkoliv domov mládeže řídí ředitel školy, činnost a provoz tohoto zařízení obvykle zabezpečuje vedoucí pracovník domova mládeže, který tvoří důležitý mezičlánek mezi vedením školy a pracovníky školského zařízení. Předkládaná práce je zpracována s využitím odborné literatury a volně dostupných internetových zdrojů. Vychází z obecně platných právních norem a specifických zákonů, které upravují oblast výchovy a vzdělávání. V teoretické části práce je popsán termín vedoucí pracovník ve vzdělávací instituci, vysvětlena funkce vedoucího pracovníka v domově mládeže střední školy a vymezen pojem delegování. Kompetence, které přebírá vedoucí pracovník domova mládeže od ředitele školy, jsou předmětem výzkumné části diplomové práce. Kvantitativní výzkum je realizován dotazníkovým šetřením, obsahovou analýzou dokumentů a řízeným rozhovorem. Oslovenými respondenty jsou vedoucí pracovníci domovů mládeže....
Vzdělávání zaměstnanců v neškolské organizaci
Nosková, Veronika ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním zaměstnanců v neškolské organizaci. Práce je segmentována na dvě části, do části teoretické a části praktické. Teoretická část je zaměřena na to, jakým způsobem by mělo být vzdělávání nastavené v neškolských organizacích, jak konkrétně vzdělávací potřeby identifikovat a posléze, jak je aplikovat do praxe. Konkrétněji je tato práce v teoretické části zaměřena především na firemní vzdělávání obecně, na zdroje a charakteristiky firemního vzdělávání, strategie, cíle, metody a také kompletní proces od identifikace vzdělávacích potřeb, plánování, realizace až po samotné vyhodnocení vzdělávání. Praktická část této diplomové práce je zaměřena na vybranou organizaci XY, která je v celé této práci popisována jako organizace "Jádro a. s.", jelikož si tato organizace přála zůstat v anonymitě. V organizaci Jádro a.s. došlo ke zhodnocení, jakým způsobem probíhá identifikace vzdělávacích potřeb, jak se plánuje vzdělávání, realizuje a následně vyhodnocuje. Všechny tyto informace byly vyhodnoceny na základě interní směrnice o vzdělávání a také na základě dat získaných metodou dotazníkového šetření od náhodných zaměstnanců zkoumané společnosti. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 81 respondentů. Posléze se práce zabývá zhodnocením a porovnáním rozdílů mezi teorií a...
Retence učitelů a asistentů v MŠ se speciální péčí
Štěpančíková, Jana ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá retencí učitelů a asistentů pedagogů v konkrétní mateřské škole se speciální péčí. Zjišťuje důvody setrvání pedagogů v pracovním poměru a důvody odchodu z této pracovní pozice. Práce dále zjišťuje, co může management školy udělat pro retenci kvalitních učitelů a asistentů v této MŠ. Práce zkoumá, jak moc jsou jednotlivé aspekty práce propojeny se spokojeností zaměstnanců a jejich tendenci ke stabilizaci v organizaci. Do pracovní spokojenosti zaměstnanců se promítají pracovní podmínky a zátěž, organizace práce, možnost profesního rozvoje, odměňování, interpersonální vztahy na pracovišti, komunikace, styly vedení managementu organizace, péče o zaměstnance atd. V teoretické části jsem v dostupné literatuře hledala souvislosti mezi pracovní (ne)spokojeností, motivy pracovního chování a fluktuací zaměstnanců; možnostmi vytváření strategií pro zvýšení retence zaměstnanců. Vycházela jsem z literatury věnující se zejména manažerské psychologii a sociologii, sociální psychologii, sociální psychologii práce, řízení lidských zdrojů, managementu a školského managementu. Výzkumem jsem hledala odpovědi na výzkumné otázky, a to konkrétně na souvislosti odchodů učitelů/asistentů s jejich pracovní (ne)spokojeností a na důvody setrvávání těch, kteří ve škole pracují, na potenciální...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 482 záznamů.   začátekpředchozí233 - 242dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.