Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení fitness gastro podniku
Chu Huu, Dominik ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu k založení podniku a následného provozu Protein Baru. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na definice základních teoretických východisek. Praktická část obsahuje aplikaci poznatků z teoretické části. Výstupem je vypracovaný podnikatelský plán, kroky k samotnému založení podniku.
Podnikatelský záměr – otevření kanceláře pojišťovny
Pavlík, Jan ; Musil, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší podnikatelský záměr otevření pobočky Allianz pojišťovny. Práce řeší teoretickou část podnikání, podnikatelského záměru a plánování, ale i praktickou část konkrétního případu vybudování kanceláře pojišťovny.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Urbánková, Michaela ; Musil, Tomáš (oponent) ; Pernica, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení finanční situace vybraného podniku s využitím jednotlivých metod a ukazatelů finanční analýzy. V praktické části je na základě rozboru účetních výkazů společnosti provedena analýza absolutních ukazatelů, analýza poměrových ukazatelů a vybrané modely analýzy soustav ukazatelů. V závěru práce je na základě zjištěných výsledků posouzeno finanční zdraví firmy a jsou navržena opatření na zlepšení chodu společnosti v následujících letech.
Stolní hra Agricola a umělá inteligence
Vacek, Michal ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Musil, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce na téma umělá inteligence ke hře Agricola se zabývá samotnou implementací hry, počítačem řízeného hráče a vytvořením strategie pro lidského hráče. Vyvinutý program umožňuje v základním rozsahu hru uživatele s počítačem, paralelní simulaci her počítačů proti sobě, analýzu dat a zobrazení historie hry.
Agenturní zaměstnávání
MUSIL, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá agenturním zaměstnáváním. Popisuje princip, jak tato forma zaměstnávání funguje v rámci tuzemské legislativy. Rozpracovány jsou i současné problémy, které se v souvislosti s touto problematikou řeší. Podstatný zdroj informací poskytla také nedávná soudní rozhodnutí. Dotazníkovým šetřením, společně s dalšími získanými daty k tématu, jsou řešeny jednotlivé hypotézy práce a celkový cíl práce.
Generátor anglické poezie s předtrénovanými jazykovými modely
John, Vojtěch ; Dušek, Ondřej (vedoucí práce) ; Musil, Tomáš (oponent)
Název práce: Generátor anglické poezie s předtrénovanými jazykovými modely Vojtěch John / Ústav Ústav formální a aplikované lingvistiky Vedoucí bakalářské práce: Mgr. et Mgr. Ondřej Dušek, Ph.D. Ústav formální a aplikované této bakalářské práci se zabýváme možnými způsoby generování poezie anglickém jazyce a jejich možnou parametrizací konkrétní básnickou formou Stručně popisujeme vybrané známé přístupy ke generování anglické důrazem Na základě již existujícího systému pro generování limeriků LimGen jsme vytvořili vlastní generátor anglické poezie PGen, flexibilní vzhledem rýmovým a metrickým schématům a umožňující využití vyladěných jazykovýc modelů, který v práci představujeme. Součástí práce je i subjektivní hodnocení jím vygenerovaných básní různých básnických forem několika hodnotiteli. Klíčová slova: generování poezie generování přirozeného jazyka, zpracování přirozeného jazyka, předtrénované jazykové modely
Chytrý zámek s CAN komunikací dle AUTOSAR
Musil, Tomáš ; Fiedler, Petr (oponent) ; Arm, Jakub (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření aplikace zámku na základě RTOS systému dle standardu AUTOSAR. V první části práce je samotné seznámení se zmíněným standardem. Následně je práce zaměřena na výběr vhodného RTOS a s tím spojených MCU. V dalším bodě je popsaný postup vytvoření jednotlivých částí ze kterých je aplikace vytvořena. Poslední body práce jsou zaměřeny na popis samotné aplikace, její funkčnost a způsoby testování.
Rozpoznávání pozic deskové hry go z fotografií
Musil, Tomáš ; Baudiš, Petr (vedoucí práce) ; Hauzar, David (oponent)
Při profesionálních a turnajových partiích ve hře go bývá obvykle pořizován jejich zápis. I neformální partie může být užitečné si zaznamenat pro potřeby pozdější analýzy a studia. Pořizování záznamu však hráče ruší od hry a snadno se při něm udělá chyba. Videozáznam nebo soubor fotografií postrádá flexibilitu abstraktní notace. V této práci popisujeme možné postupy při automatické extrakci herních pozic z fotografií. Navrhujeme vlastní algoritmus založený na Houghově transformaci a metodě RANSAC. Součástí práce je implementace programu, který tento algoritmus využívá k tomu, aby umožnil hráčům partii snadno a spolehlivě zaznamenat. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
37 MUSIL, Tomáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.