Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odpružení a tlumení kabin nákladních vozidel
Kroupa, Ondřej ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, kterou lze zařadit do oblasti dynamiky vozidel, zkoumá vliv odpružení a tlumení kabin u nákladních vozidel na jízdní bezpečnost a na jízdní komfort. Pro řidiče, který ve vozidle tráví mnoho hodin, je pohodlí zásadním kritériem, proto se hledá možné zlepšení, které nabízí právě odpružená kabina. Rešeršní část práce nejprve rozebírá jednotlivé prvky odpružení a tlumení, další kapitola je věnována systémům, které se v dnešní době v konstrukci odpružení kabin používají. Poté je představena teoretická tvorba zjednodušeného výpočtového modelu a možnosti vyhodnocení dosažených výsledků. Následující praktická část se zabývá tvorbou samotného výpočtového modelu v softwaru Adams View, který je založen na reálném vozidle, které bylo propůjčeno fakultě. Výpočtový model je následně ověřen a porovnán se skutečným stavem a jsou na něm testovány koncepce uložení kabiny. Na vytvořeném výpočtovém modelu byly také zkoušeny vlivy parametrů kabiny na jízdní komfort a jízdní bezpečí. V poslední části práce byl vytvořen výpočtový model dakarského speciálu, na kterém byla, i díky poznatkům z předchozí kapitoly, provedena optimalizace a byly navrhnuty konfigurace, které by bylo vhodné vyzkoušet při reálném testování.
Grafické znázornění stereometrických jevů
Kroupa, Ondřej ; Švub, Miroslav (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Aplikace pro podporu výuky středoškolské matematiky v oblasti stereometrických jevů a problémů zobrazených pomocí anaglyfů.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kroupa, Ondřej ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je posouzení informačního systému Společnosti, která se zabývá prodejem a distribucí chovatelských potřeb a krmiv pro domácí a hospodářská zvířata. Následně se zaměřím na návrh změn pro zvýšení efektivnosti a produktivity práce ve Společnosti. První část této práce se bude zaměřovat na teoretické pojmy spojené s touto problematikou a jejich vysvětlení. Následující část se bude věnovat samotnému představení Společnosti a zhodnocení současného stavu firmy z hlediska informačního systému. Poslední část se zaměří na návrh změn, které by po jejich provedení dopomohly k zlepšení pracovních procesů ve firmě.
Konstrukce vojenských vozidel
Kroupa, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o vojenských vozidlech a jejich konstrukci. V prvé řadě je třeba provést rozdělení do kategorií podle platné české legislativy. Důležitá je otázka pásových a kolových podvozků, přičemž každý má své výhody a nevýhody. Dále je rozebrána konstrukce pásového podvozku a problematika konstrukce základních komponent kolových vozidel, která je často odlišná od vozidel silničních. Jednou z důležitých oblastí konstrukce jsou v dnešní době také prvky ochrany, a to pasivní a aktivní. Při návrhu vojenských vozidel je třeba brát v úvahu i jejich zvláštní postavení v rámci legislativy. V práci je řešena tato problematika pro emise a hluk, která se odlišuje od ustanovení platných pro silniční vozidla. Závěrem je nastíněn možný budoucí vývoj.
Zaměření závrtů na vilémovické plošině
Kroupa, Ondřej ; Kuruc, Michal (oponent) ; Vondrák, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce bylo tachymetrické zaměření lokality u obce Vilémovice. Jednalo se o polohové zaměření pole a části obce Vilémovice spolu s podrobným zaměřením vrtů. Na základě tohoto měření byla vypracována účelová mapa v měřítku 1:1000. Pro závrty byl vyhotoven detail v měřítku 1:500.
Digitální model reliéfu v areálu Admas
Kroupa, Ondřej ; Kalvoda, Petr (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Cílem této práce je naskenování části areálu výzkumného centra AdMaS s využitím pozemního laserového skeneru, ze získaných dat vyhotovit 3D model terénu a porovnat výškovou přesnost s klasickým terestrickým zaměřením. Práce se zabývá softwary, které umožňují zpracování mračna bodů a vyhotovení 3D modelu. Výstupem práce je 3D model terénu a dva příčné profily pro výškové srovnání dvou měřických metod.
Odpružení a tlumení kabin nákladních vozidel
Kroupa, Ondřej ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce, kterou lze zařadit do oblasti dynamiky vozidel, zkoumá vliv odpružení a tlumení kabin u nákladních vozidel na jízdní bezpečnost a na jízdní komfort. Pro řidiče, který ve vozidle tráví mnoho hodin, je pohodlí zásadním kritériem, proto se hledá možné zlepšení, které nabízí právě odpružená kabina. Rešeršní část práce nejprve rozebírá jednotlivé prvky odpružení a tlumení, další kapitola je věnována systémům, které se v dnešní době v konstrukci odpružení kabin používají. Poté je představena teoretická tvorba zjednodušeného výpočtového modelu a možnosti vyhodnocení dosažených výsledků. Následující praktická část se zabývá tvorbou samotného výpočtového modelu v softwaru Adams View, který je založen na reálném vozidle, které bylo propůjčeno fakultě. Výpočtový model je následně ověřen a porovnán se skutečným stavem a jsou na něm testovány koncepce uložení kabiny. Na vytvořeném výpočtovém modelu byly také zkoušeny vlivy parametrů kabiny na jízdní komfort a jízdní bezpečí. V poslední části práce byl vytvořen výpočtový model dakarského speciálu, na kterém byla, i díky poznatkům z předchozí kapitoly, provedena optimalizace a byly navrhnuty konfigurace, které by bylo vhodné vyzkoušet při reálném testování.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Kroupa, Ondřej ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je posouzení informačního systému Společnosti, která se zabývá prodejem a distribucí chovatelských potřeb a krmiv pro domácí a hospodářská zvířata. Následně se zaměřím na návrh změn pro zvýšení efektivnosti a produktivity práce ve Společnosti. První část této práce se bude zaměřovat na teoretické pojmy spojené s touto problematikou a jejich vysvětlení. Následující část se bude věnovat samotnému představení Společnosti a zhodnocení současného stavu firmy z hlediska informačního systému. Poslední část se zaměří na návrh změn, které by po jejich provedení dopomohly k zlepšení pracovních procesů ve firmě.
Konstrukce vojenských vozidel
Kroupa, Ondřej ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o vojenských vozidlech a jejich konstrukci. V prvé řadě je třeba provést rozdělení do kategorií podle platné české legislativy. Důležitá je otázka pásových a kolových podvozků, přičemž každý má své výhody a nevýhody. Dále je rozebrána konstrukce pásového podvozku a problematika konstrukce základních komponent kolových vozidel, která je často odlišná od vozidel silničních. Jednou z důležitých oblastí konstrukce jsou v dnešní době také prvky ochrany, a to pasivní a aktivní. Při návrhu vojenských vozidel je třeba brát v úvahu i jejich zvláštní postavení v rámci legislativy. V práci je řešena tato problematika pro emise a hluk, která se odlišuje od ustanovení platných pro silniční vozidla. Závěrem je nastíněn možný budoucí vývoj.
Digitální model reliéfu v areálu Admas
Kroupa, Ondřej ; Kalvoda, Petr (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Cílem této práce je naskenování části areálu výzkumného centra AdMaS s využitím pozemního laserového skeneru, ze získaných dat vyhotovit 3D model terénu a porovnat výškovou přesnost s klasickým terestrickým zaměřením. Práce se zabývá softwary, které umožňují zpracování mračna bodů a vyhotovení 3D modelu. Výstupem práce je 3D model terénu a dva příčné profily pro výškové srovnání dvou měřických metod.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.