Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvalita sýrů na českém trhu
Vlčková, Lucie ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem této práce bylo porovnat kvalitu vybraných sýrů na českém trhu a zjistit, zda cena ovlivňuje kvalitu daného produktu. V teoretické části práce se nachází obecný popis sýrů, legislativní požadavky na kvalitu sýrů a popis kontrolních mechanismů kvality. V praktické části se nachází test organoleptických vlastností vybraných sýrů, kterým byla zjištěna kvalita u jednotlivých vzorků sýrů. Na závěr jsou shrnuty veškeré zjištěné informace.
Kvalita masných výrobků na českém trhu
Kupka, Jan ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku kvality masných výrobků na českém trhu. Cílem práce je zjištění vybraných preferencí spotřebitelů při nákupu uzenin se zaměřením na spotřebu špekáčků. Dále pak okrajové objasnění vlivu obchodních řetězců na kvalitu uzenin. Nezbytnou součástí bakalářské práce je vymezení legislativních požadavků a teoretických východisek. Pro splnění vytyčeného cíle jsem provedl dotazníkové šetření u spotřebitelů, které bylo založeno na osobních rozhovorech. Následná analýza získaných informací z odpovědí respondentů přinesla zjištění vybraných preferencí spotřebitelů.
Aplikace nástrojů řízení kvality ve firmě JE Plast s.r.o.
Dubská, Markéta ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá řízením kvality v podniku JE Plast s.r.o. Cílem práce je navrhnout možné směry zlepšení kvality procesů a produktů v daném podniku a ukázat tak na možnosti aplikace tzv. sedmi nástrojů řízení kvality (Seven QC Tools). Práce je členěna na dvě části -- teoretickou a praktickou. Nejprve se zabývá teoretickými pojmy z oblasti kvality a přístupy k jejímu řízení. Dále se věnuje samotné regulaci kvality a podává přehled o nástrojích řízení kvality. V praktické části je stručně charakterizována firma JE Plast s.r.o., poté jsou aplikovány dané nástroje na konkrétní výrobu. Pro tyto účely vychází autorka ze získaných dat během měsíčního sledování výroby v provozovně podniku. Závěrem jsou vyhodnocovány výsledné výstupy a navržena možná řešení pro zefektivnění výrobních procesů, která budou dále předána podniku JE Plast s.r.o.
Kvalita produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.
Čermáková, Alena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kvalitou produktů dodávaných společností Prosport Praha s.r.o.. Spokojenost zákazníků byla zjišťována formou dotazování. Z důvodu získání přesnějších informací byl průzkum rozdělen na dvě samostatné části. První se týkala zákazníků internetového obchodu a dotazník pro ně byl vytvořen tak, aby zjistil jejich spokojenost s procesem nákupu u společnosti a s kvalitou zakoupených produktů. Druhá část průzkumu byla zaměřena na hlavní činnost společnosti a tou je velkoobchod. Dotazník pro odběratele, kteří u společnosti nakupují, byl zaměřen na zjišťování spokojenosti s prezentačními akcemi, komunikací s dodavatelem a průběhem reklamačního procesu. Po sběru dat následovalo jejich vyhodnocení a byly navrženy změny do budoucnosti, které by měly zaručit větší spokojenost zákazníků společnosti Prosport Praha s.r.o..
Kvalita služeb v pojišťovacím sektoru a možnosti jejich zlepšování ve společnosti Allianz pojišťovna, a.s.
Šrámková, Martina ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tématem bakalářské práce je problematika kvality služeb a jejím cílem bylo na základě analýzy kvality pojišťovacích služeb na českém trhu navrhnout možnosti jejich zlepšení v konkrétní pojišťovně. Pro splnění cíle bylo využito dotazníkového šetření mezi klienty českých pojišťoven, z jehož výsledků jsou v závěru navrhnuta doporučení pro zdokonalení kvality služeb v Allianz pojišťovně, a.s.
Quality of services at dormitories of University of Economics in Prague
Gossányi, Ľudovít ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem kvality služeb na kolejích Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem této práce je porovnání a zhodnocení kvality služeb na dvou kolejích prostřednictvím vybrané výzkumné metody. Konkrétně jde o porovnání kvality služeb poskytovaných na dvou kolejích, které spadají pod VŠE a to kolej Blanice a kolej Jarov II. Práce začíná definováním pojmů spojených s kvalitou a službami, které jsou nezbytné pro objasnění dané problematiky. Obsahuje přístupy k řízení kvality ve službách a k jejich neustálému zlepšování. V práci jsou zmíněny znaky kvality služeb na kolejích, charakteristika jednotlivých kolejí a postupy procesu ubytování na kolejích. Hlavní podstatu této práce tvoří on-line dotazník, který slouží nejen ke zjištění spokojenosti studentů se službami na kolejích, ale zároveň i jako podklad pro zhodnocení kvality služeb a návrhů na jejich zlepšení. Zhodnocení a srovnání kvality služeb obou kolejí jsou zpracovány prostřednictvím grafů a tabulek, které zobrazují jednotlivé výsledky dotazování. Poslední fází jsou návrhy na zlepšení kvality služeb na kolejích, které vycházejí z výsledků výzkumu.
Kvalita potravin a jejich vliv na zdraví spotřebitelů
Šímová, Markéta ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem práce je zjistit přístup ke stravování a kvalitě potravin českých spotřebitelů. Dále se zaobírá dopadem stravování na naše zdraví a možnými riziky s tím spojenými. V práci byla použita metoda popisu, komparace a pomocí metody kvantitativního výzkumu -- dotazníkového šetření, jsem se snažila porovnat stravovací návyky v segmentu vysokoškolských studentů a v segmentu běžné populace. Výstup dotazníkového šetření pak odhaluje postoj spotřebitelů ke stravování a poukazuje na nejčastější chyby, kterých se čeští spotřebitelé při výběru potravin dopouští.
Analýza zajištění BOZP ve společnosti ZEA+ spol. s r.o., provozovna Dřevčický park.
Tůma, David ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu zajištění BOZP ve společnosti ZEA+ spol. s r.o., v provozovně Dřevčický Park. Cílem práce je navržení opatření ke snížení rizik a vytvoření dokumentů, které společnost nemá vypracovány. Dalším cílem je identifikace opomenutí ve vedených záznamech společnosti a identifikace neodstraněných závad v dokumentaci o kontrolách a revizích zařízení. Splnění těchto cílů práce bude dosaženo představením problematiky BOZP, legislativních požadavků, metod analýzy rizik, následnou analýzou současného stavu zajištění BOZP v provozovně, analýzou současné dokumentace a zjištěním nedostatků. Vytvořené dokumenty, návrhy opatření a identifikace opomenutí budou sloužit v první řadě vedoucím pracovníkům k zajištění bezpečnosti a zamezení vzniku úrazů a nehod. Omezení a snížení rizik bude mít přímý vliv na bezpečnost pracovníků i zákazníků provozovny a vytvořené dokumenty doplní a zlepší systém současné firemní dokumentace.
ANALÝZA MANAGEMENTU BOZP V EVERFIT HYDRAULIKA S.R.O.
Katzerová, Eva ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Cílem této práce je navrhnout zlepšení stávající situace ve firmě EVERFIT hydraulika s.r.o. z hlediska splňování předpisů BOZP. V první části této práce se věnuji teoretickým pojmům, legislativě z oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a způsobům hodnocení rizik BOZP. Informace získané z první části této práce poté aplikuji v části druhé. Zde se věnuji nejprve stručné charakteristice firmy EVERFIT hydraulika s.r.o. a poté analyzuji stávající situaci z oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ve všech pobočkách firmy. Tato analýza byla provedena na základě pozorování chodu běžného pracovního dne ve firmě. Dále provedu analýzu rizik na pobočce v Praze. Výstupy pozorování běžného pracovního dne a analýzy rizik poté předám s doporučením ke zvážení a k jejich nápravě vedení firmy EVERFIT hydraulika s.r.o.
Společenská odpovědnost firem v rámci kategorie FMCG na příkladu společnosti Kraft Foods
Melnik, Dzmitry ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Společenská odpovědnost firem neboli Corporate Social Responsibility je v dnešní době nejaktuálnějším trendem v oblasti managementu a marketingu, který se stává nezbytnou součástí strategie každé firmy, která chce být úspěšná. Cílem bakalářské práce je na základě analýzy aktivit v oblasti společenské odpovědnosti společnosti Kraft Foods a společnosti Nestlé navrhnout možnosti rozšíření a propojení v marketingové komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.