Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 970 záznamů.  začátekpředchozí648 - 657dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza podniku
Sklenářová, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnotit stávající strategii analyzovaného podniku, navrhnout její úpravu s ohledem na strategii mateřské společnosti a také navrhnout doporučení pro zlepšení jeho současné situace a jeho budoucí rozvoj. K naplnění cíle jsou identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby analyzovaného podniku. K tomuto účelu práce využívá analytických metod strategické analýzy, konkrétně analýzy vnějšího, konkurenčního a vnitřního prostředí podniku. Práce je nepřímo rozdělena na oblast teoretickou, metodickou a praktickou. V části teoretické jsou popsány základní pojmy a teoretická východiska vybraných analýz, které jsou v praktické části aplikovány na zvolený podnik. Metodicky práce staví na kvalitativním a kvantitativním výzkumu.
Strategická analýza podniku
Škardová, Pavla ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem diplomové práce je provedení externí a interní analýzy firmy dle níže zmíněných vybraných analytických metod. Dílčím cílem této práce je zjistit jaké jsou preference a očekávání zákazníků v dnešní době, kdy pro potřeby firmy a současně se zřetelem na hlavní cíl diplomové práce je stanovena výzkumná otázka. Diplomová práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a aplikační část. Teoreticko-metodologická část je věnována základním pojmům strategického řízení a především charakteristikou vybraných metod strategické analýzy a dotazníkového šetření. V aplikační části jsou aplikovány teoretické poznatky a je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního okolí firmy. Z analýz externího okolí byly použity analýzy PEST, metoda 4C, analýza odvětví a konkurenčního prostředí, dotazníkové šetření a hodnotová křivka. K prozkoumání interního prostředí firmy byla použita analýza vnitřních zdrojů. Výsledky jednotlivých analýz byly shrnuty ve SWOT analýze, která slouží jako podklad pro konkrétní strategická doporučení firmy. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hodnotové křivky jsou stanovena doporučení, jakým směrem by se oční optika měla ubírat, jak by měla zlepšit prodej svých výrobků případně služeb. Použitými metodami byly rozhovor a analýza dokumentů. Dále matematicko-statistické metody, a to především absolutní a relativní četnost, křížové analýzy, medián. Získané informace a výsledky daného šetření jsou využity ke zpracování tématu diplomové práce. Po vyhodnocení výsledků šetření a analýzy SWOT nemám tolik připomínek, ale přesto doporučuji pár změn. Jednotlivá doporučení a návrhy možných změn mohou přispět k úspěšnému dosažení stanovených cílů firmy, a tak si udržet stálou klientelu či ji případně rozšířit. Výstupy analýzy a výsledná doporučení jsou plně využitelné pro rozhodování managementu oční optiky.
Aktualizace podnikatelského plánu
Smržová, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu makrookolí soukromého zemědělského podniku s důrazem na analýzu dopadů změn v dotační politice státu a EU. Navazuje nastínění změn podnikatelského plánu s ohledem na výsledky této analýzy. Práce je členěna do čtyř samostatných částí - úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. V teoretické části jsou popsány především základní pojmy týkající se podnikání, podniku, zemědělství a podnikatelského plánu. Dále pak seznámení s teorií financování podniku a financování prostřednictvím dotací od státu. Je zde zmíněna i metodologie, která je využita v následujícím oddíle. V praktické části je již aplikována analýza vnějšího okolí podniku. Zejména politicko-legislativní a ekonomická sféra. To je dále shrnuto pomocí metody MAP. Na tyto analýzy navazuje porovnání dat z roku 2014 a 2016, které zodpoví výzkumné a dílčí otázky. Tato diplomová práce slouží jako podklad pro soukromou firmu nacházející se na trhu již deset let.
Výzvy evropských automobilek na trhu v regionu ASEAN
Koňušin, Jurij ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Ekonomika v regionu ASEAN je jednou z největších a nejrychleji rostoucích na světě. Jedním z jejich klíčových odvětví je automobilový průmysl. V roce 2012 přesahl celkový objem trhu s osobními vozy více než 3 miliony jednotek; a dokáže tak, vzhledem k své velikosti, konkurovat s trhy v Brazílii a Rusku. Díky tržnímu objemu a nesmírnému růstovému potenciálu, laka automobilový trh ASEANu nejen automobilky z Asie a Evropy, ale i z USA. S ohledem na blízkost k Jižní Koreje, Číně a Japonsku , a rovněž díky historickým vazbám dominují na trhu ASEANu japonské automobilky. Jim následují automobilky z USA a Evropy. Během posledních dvou desetiletí se evropští hráči několik krát pokoušely o vstup na trh, avšak bezuspěšně. Jaké jsou přičiny? Jaké jsou hlavní výzvy evropských automobilek na trhu ASEAN?
Analýza strategie konkurenceschopnosti vybrané organizace
Buďová, Iveta ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat konkurenční prostředí vybrané organizace, ve kterém se student zaměří na vzájemnou rivalitu mezi konkurenty z pohledu její podstaty, chování (praktiky) konkurence, pravděpodobnosti útoku, odvety ze strany konkurence a dynamiky prostředí. Zároveň provede analýzu zdrojů a ukazatelů konkurenceschopnosti (úspěšnosti) a zdrojů konkurenční výhody v odvětví (segmentu trhu), za pomocí VRIO analýzy identifikuje klíčové schopnosti, které jsou pro vybranou organizaci zdrojem konkurenční výhody vůči konkurenci. Výstupem práce je navržení strategie konkurenceschopnosti vybrané organizace spolu s kroky její implementace.
Význam Category managementu pro prodej
Bogdanova, Tatiana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Diplomová práce s názvem Význam Category managementu pro prodej má za cíl analyzovat vhodnost a efektivitu pravidel a postupů Category managementu, popsaných v odborné literatuře v praxi, na příkladu dvou prodejen. Pomocí nabytých znalostí tak budou závěrem navržena adekvátní doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity spolupráce mezi společnosti Nestlé Česko s.r.o. a maloobchodními řetězci tradičního trhu.
Management podniku a životní prostředí
Šťastný, Karel ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a porovnání environmentální konkurenceschopnosti společností Unilever, Nestlé a Procter & Gamble. Společnosti jsou zkoumány a hodnoceny ve třech oblastech: vnitřní prostředí firmy, mikrookolí firmy a makrookolí firmy. Pro každou společnost je propočtena a stanovena environmentální úroveň, včetně komentářů a doporučení. Vedlejším cílem práce je vysvětlení problematiky životního prostředí, sesumarizování a nastínění pojmu environmentální management, včetně vysvětlení používaných nástrojů a norem (ISO 14001, EMAS). V závěru je posouzen vztah mezi environmentální úrovní a konkurenceschopností, včetně predikce budoucího vývoje.
Podnikatelský plán
Radošinská, Jana ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu s cílem založit cestovní kancelář, která bude nabízet poznávací zájezdy do Portorika. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje co je to podnikání a související pojmy. Vymezuje podnikání v cestovním ruchu a postup založení cestovní kanceláře. Dále jsou zde teoreticky zpracované jednotlivé kapitoly podnikatelského plánu. Praktická část se věnuje samotnému založení cestovní kanceláře, kde je postupováno po jednotlivých kapitolách, které jsou vysvětleny v teoretické části.
Strategická analýza podniku
Pannyová, Lenka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou podniku. Teoretická část je věnována úvodu do strategického managementu, základním pojmům a vybraným analýzám vnějšího i vnitřního prostředí. Praktická část je zaměřena na aplikaci analýz uvedených v první části diplomové práce. Cílem této diplomové práce je provedení strategické analýzy kavárny FotoCafé. Výsledky analýzy slouží k posouzení současného postavení kavárny na trhu v Jindřichově Hradci. Dále je na základě těchto výsledků zhodnocena stávající strategie kavárny. Analýza odhalila i některé nedostatky a slabiny provozu kavárny. Součástí závěru práce je návrh týkající se provozu kavárny v budoucnu.
Strategická analýza podniku
Doležalová, Kateřina ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Tématem této diplomové práce je Strategická analýza podniku. Cílem je využít teoretické znalosti o jednotlivých krocích strategické analýzy a aplikovat je na zvolenou organizaci. V první teoretické části jsou popsány základní kroky strategické analýzy a vybrané metody využívané pro interní a externí analýzu. V praktické části jsou aplikovány vybrané metody a provedena strategická analýza vnitřního a vnějšího prostředí vybrané společnosti. Z informací, které byly získány z jednotlivých analýz, byla sestavena souhrnná matice SWOT analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 970 záznamů.   začátekpředchozí648 - 657dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
49 DVOŘÁK, Jakub
115 DVOŘÁK, Jan
64 DVOŘÁK, Jiří
33 DVOŘÁK, Josef
5 Dvorak, J.
5 Dvořák, J.
49 Dvořák, Jakub
115 Dvořák, Jan
1 Dvořák, Jan Bc.
5 Dvořák, Jaromír
21 Dvořák, Jaroslav
3 Dvořák, Jindřich
1 Dvořák, Jiří Ing.
33 Dvořák, Josef
1 Dvořák, Jáchym
115 Dvořák, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.