Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
A pilot validation of Hofstede's original 4 dimensional cultural model and its marketing implications from the perspective of the Czech Republic, Slovakia and Poland
Čejka, Pavel ; Mohelská, Hana (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent) ; Franěk, Marek (oponent) ; Hyršlová, Jaroslava (oponent)
Tato studie ověřuje platnost původně indikovaných hodnot Hofstedova modelu pro Česko, Polsko a Slovensko. Zároveň představuje teoreticky aplikovatelný rámec pro marketingové odborníky. Výsledkem jsou jak teoretická tak praktická doporučení.
Racionalita versus iracionalita v manažerském rozhodování
Daňková, Tereza ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu racionality v manažerském rozhodování. V první části jsou definovány pojmy racionalita, iracionalita a omezená racionalita. V následujících kapitolách je shrnut stav současného poznání o teorii omezené racionality v rozhodování včetně definování specifik manažerského rozhodování. Přiblíženy jsou vybrané projevy omezené racionality včetně heuristik. Účelem druhé části je za pomoci experimentu zjistit, jaký je u studentů Fakulty managementu rozdíl v podléhání heuristikám v závislosti na absolvování předmětu Manažerské rozhodování. Současně je zkoumán i vliv času na podléhání heuristikám.
Leadership Communication Role within International Business Organization
Křetínská, Tereza ; Čejka, Pavel (vedoucí práce) ; Matoušek, David (oponent)
Diplomová práce se soustřeďuje na roli komunikace lídrů v prostředí mezinárodní obchodní organizace. Cílem je potvrzení kritické důležitosti komunikace se zaměstnanci zprostředkované manažery. Teoretická část se zaměřuje na popis komunikačních proudů a procesů ve společnostech, výsledky aktuálních výzkumů a poznatky z oblasti komunikace organizačních lídrů, což je nově vznikající disciplína. Díky výsledkům nedávného kvantitativního výzkumu (Men, 2014b) bylo již prokázáno, že komunikace lídrů má přímý vliv na vzájemný vztah zaměstnance a společnosti a zároveň i na celkovou úroveň interní komunikace. Pro ověření fungování představeného modelu v konkrétním prostředí byl navržen kvalitativní výzkum (Men, 2014b). Praktická část proto odhalí nová zjištění opatřená analýzou hloubkových polostrukturovaných rozhovorů se zaměstnanci globální společnosti. Tato společnost je interní dodavatel IT služeb v rámci obchodní skupiny. Diplomová práce kulminuje argumentací pro zařazení komunikačních schopností do celoskupinových kmenových kompetencí pro organizační lídry.
Marketingová strategie hasících kapalin Novec firmy 3M
Peřina, Matěj ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu B2B, marketingovou situační analýzou a návrhem marketingové strategie produktu Novec 1230 společnosti 3M Česko. Nejprve je v práci provedena rešerše marketingové literatury s cílem najít nejvhodnější teoretické přístupy k vymezenému problému. Následně je představena společnost 3M a její česká pobočka. V metodologické části jsou popsány použité přístupy a metody. Načež je uskutečněn sběr dat jejich analýza. V závěrečné kapitole je proveden targeting, positioning a jsou předloženy návrhy konkrétní marketingové strategie v rámci 4 "P" marketingového mixu.
Role moderních médií v propagaci kultury
Doležalová, Hana ; Šulcová, Irena (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití moderních propagačních nástrojů v oblasti kultury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se kultury jak takové, marketingového mixu, jsou zde charakterizována vybraná tradiční a především moderní média, včetně současného fenoménu - sociálních sítí. V praktické části je za pomoci analýzy dat z dotazníkových šetření zjištěno, zda kulturní instituce v Hradci Králové naplno využívají potenciál pro jejich propagaci a jaké formy propagace na obyvatele města působí nejvíce. Dále se práce zabývá posouzením využití sociálních sítí v rámci souboru propagačních nástrojů. V závěru práce jsou ověřeny stanovené pracovní hypotézy a zformulovány vlastní návrhy na zlepšení současného stavu.
Marketing produktu Karel IV.
Mikšů, Šárka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Marketing produktu Karel IV. je navrhnout marketingové komunikační kanály a naznačit možnosti dalšího směřování produktu. Teoretická část se věnuje marketingovému plánu a jeho částem. V praktické části lze nalézt analýzu trhu a konkurence, popis vývoje produktu a marketingový průzkum.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 ČEJKA, Petr
7 Čejka, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.