Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Náhradní rodinná výchova
Kratochvílová, Jana ; Kohnová, Jana (vedoucí práce) ; Novotná, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce na téma "Náhradní rodinná výchova" pojednává o problematice náhradní rodinné výchovy v České republice. Předmětem práce je rodina, její nenahraditelná úloha při výchově jedince, historie náhradní výchovy, systém náhradní rodinné výchovy v České republice, právní úprava, definice jednotlivých forem náhradní rodinné výchovy, pěstouni, osvojitelé a neziskové organizace zajišťující náhradní rodinnou výchovu - SOS vesničky. Cílem práce je seznámit s problematikou náhradní rodinné výchovy v České republice, objasnit pravidla pro umisťování dětí do náhradních rodin a prostřednictvím příběhů tří náhradních rodin poukázat na některé problémy dětí, které s sebou náhradní výchova nese, a vyhodnotit její význam a potřebu pro dítě a společnost.
Participace Policie ČR na školních programech prevence
Holubová, Monika ; Novotná, Jiřina (vedoucí práce) ; Pidrmanová, Zuzana (oponent)
NÁZEV: Participace Policie ČR na školních programech prevence AUTOR: Monika Holubová ÚSTAV: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jiřina Novotná ANOTACE: Práce se zaměřuje na primární prevenci na I. stupni základních škol. Zabývá se participací Policie ČR na realizaci preventivního programu školy. Empirická sonda se zabývá realizací programu na případu dvou tříd a účinností programu. Zabývá se i výsledky učení po bezprostředním ukončení programu prostřednictvím didaktického testu KLÍČOVÁ SLOVA: evaluace vzdělávacího programu, kurikulum školy, programy prevence rizikového chování, participace policie ve vyučování
Vývoj kriminality mladistvých v ČR, rozbor příčin a opatření k nápravě
Stuchlík, Josef ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Novotná, Jiřina (oponent)
ANOTACE: Bakalářská práce ,,Vývoj kriminality mladistvých v ČR, rozbor příčin a opatření k nápravě" analyzuje vývoj čtyř druhů deliktů a to loupeže, krádeže vloupáním, výtržnictví a šíření toxikomanie u mladistvých v letech 2000 až 2009. Zároveň se zaměřuje na rozbor příčin kriminality u této skupiny a srovnává preventivní opatření z hlediska jednotlivých rezortů.
Prevence sociálně patologických jevů na Základní škole
Vamberský, Radim ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Novotná, Jiřina (oponent)
Práce je zaměřena na oblast prevence sociálně patologických jevů na základní škole neboť právě ona má velký vliv na dospívající mládež. Stěžejním bodem práce bylo zjištění úrovně prevence sociálně patologických jevů na jednotlivých školách. Pro srovnání byl proveden výzkum na vybraném vzorku základních škol městského a vesnického typu. Z metodologického hlediska byl použit nestandardizovaný dotazník pro pracovníky vybraných základních škol. Výzkumná část byla rozšířena o vlastní praktickou zkušenost autora při provádění prevence u žáků 1. až 9. třídy ZŠ.
Kompetence pedagoga a jeho úloha v procesu socializace osobnosti
Gerhardtová, Lada ; Novotná, Jiřina (vedoucí práce) ; Blažej, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá kompetencemi pedagoga v procesu socializace osobnosti žáků a studentů. Teoretická část práce zkoumá socializační procesy v různých vývojových fázích člověka a zároveň analyzuje možnosti ovlivnění socializace prostřednictvím vzdělávání a význam socializace z pohledu učitele. Část praktická analyzuje klíčové pedagogické dokumenty (školský zákon, Bílá kniha, rámcové vzdělávací programy, standardy ISSA a RWCT) a objasňuje, jak jsou vymezeny kompetence učitele vzhledem k socializaci žáků. Práce kritizuje terminologickou nejednotnost v pojetí kompetencí a neurčitost pedagogických dokumentů v pojetí a formulaci kompetencí. Možností řešení ovšem zůstávají tzv. standardy učitele. Práce rovněž předkládá hodnocení socializace na jednotlivých stupních vzdělávání (primární, sekundární, terciární).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.