Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy
Foralová, Hana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy AUTOR: Hana Foralová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr.Irena Lhotková, PhD ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem efektivní komunikace na úseku vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy, v situaci, kdy organizace základní školy zaštiťuje provoz školní jídelny. V rámci tohoto uspořádání vzniká komunikace dvou nesourodých prostředí, která představuje velkou zátěž a klade důraz na komunikační dovednosti, zvláště ze strany ředitele základní školy. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na otázky: Jaké jsou nejdůležitější společné okruhy komunikace, pokud vůbec jsou? Jaká je optimální frekvence vzájemné komunikace? Které komunikační kanály jsou v této interní komunikaci nejvíce využívány? Získaný materiál a vyhodnocení výsledků je zpracováno v závěru bakalářské práce jako stručné doporučení, jednoduchý manuál, který by mohl být základem pro vytvoření nebo zlepšení efektivní komunikace na daném úseku. KLÍČOVÁ SLOVA: Efektivní komunikace Frekvence komunikace Komunikační kanál Komunikační téma Ředitel základní školy Vedoucí školní jídelny
Optimalizace nabídky pro poskytovatele služeb pohybových aktivit pro seniory
Žochová, Denisa
Cílem závěrečné práce je návrh pro optimalizaci nabídky pro poskytovatele služeb pohybových aktivit pro seniory v Olomouci. První část je věnována věcnému kompilátu pojednávající o aktivním stárnutí a komunikačních kanálech, které senioři využívají při hledání možností pohybových aktivit. V druhé části se nachází analýza primárních a sekundárních dat, na jejímž základě je vypracován návrh. Návrhu optimalizace je věnována samostatná kapitola. V diskuzi jsou diskutovány omezující faktory a limity.
Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013
Amlerová, Johana ; Říchová, Blanka (vedoucí práce) ; Váňa, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013" pojednává o teorii původem českého politologa K. W. Deutsche z roku 1963 vycházející z jeho díla Nervy vlády. Základem je definice vlastností komunikačních kanálů využívaných v politických systémech a určení podmínek efektivního přijetí informace. Dále jsou určeny konkrétní komunikační kanály, které nejlépe odpovídají vlastnostem požadovaným Deutschem. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny v analytické části do praxe skrze snahu o určení nejefektivnějšího komunikačního kanálu v rámci kampaní v prezidentských volbách 2013 v ČR, a celkové možnosti přenesení již přes 50 let staré teorie do současného prostředí.
Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy
Foralová, Hana ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
NÁZEV: Efektivní komunikace vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy AUTOR: Hana Foralová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr.Irena Lhotková, PhD ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá tématem efektivní komunikace na úseku vedoucí školní jídelny s ředitelem základní školy, v situaci, kdy organizace základní školy zaštiťuje provoz školní jídelny. V rámci tohoto uspořádání vzniká komunikace dvou nesourodých prostředí, která představuje velkou zátěž a klade důraz na komunikační dovednosti, zvláště ze strany ředitele základní školy. Cílem této bakalářské práce je zodpovědět na otázky: Jaké jsou nejdůležitější společné okruhy komunikace, pokud vůbec jsou? Jaká je optimální frekvence vzájemné komunikace? Které komunikační kanály jsou v této interní komunikaci nejvíce využívány? Získaný materiál a vyhodnocení výsledků je zpracováno v závěru bakalářské práce jako stručné doporučení, jednoduchý manuál, který by mohl být základem pro vytvoření nebo zlepšení efektivní komunikace na daném úseku. KLÍČOVÁ SLOVA: Efektivní komunikace Frekvence komunikace Komunikační kanál Komunikační téma Ředitel základní školy Vedoucí školní jídelny
Vliv prvků komunikace na interpersonální roli manažera
Rosendorfská, Žaneta ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Stanislav, Stanislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vlivu prvků komunikace na interpersonální roli manažera. Jednou z prioritních schopností vedoucího pracovníka je umět používat komunikaci, která slouží jako hlavní nástroj pro zvládnutí následných činností a tvoří téměř celou jeho pracovní náplň. Práce je složena ze dvou částí. První částí jsou na základě studia odborných pramenů vysvětleny teoretické pojmy, jako je management, manažerské role a funkce, formy komunikace a použití komunikace v práci manažera. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu na základě dotazníkového šetření mezi manažery ve vybrané organizaci Centru služeb pro silniční dopravu. Tato metoda byla vybrána z důvodu možnosti získání velkého objemu informací a dat ve velmi krátkém časovém úseku, zachování anonymity a rychlosti při vyhodnocení získaných informací. Výstupy jsou zhodnoceny a graficky zpracovány.
Komunikační kanály banky se zaměřením na internetové bankovnictví a jeho zabezpečení
Lžičařová, Petra ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačními kanály využívanými ke komunikaci mezi bankou a klientem. Cílem této práce je rozebrat jednotlivé komunikační kanály, zejména internetové bankovnictví a jeho zabezpečení, kterému je věnována podstatná část práce. V analytické části práce popisuji komunikační kanály u vybrané Komerční banky, a. s.
Využití sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí
Hrušková, Hana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Jak už sám název vypovídá, bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí. Cílem práce je stručně popsat nejznámější sociální sítě a jejich možné využití či zneužití v rámci podniku. Praktická část obsahuje rozhovory se zástupci dvou firem využívající aplikaci Skype jako oficiální komunikační kanál a anketu pro zjištění aktuálního trendu ve využívání sociálních sítí a komunikačních kanálů v pracovním prostředí.
Informační kiosky - jejich možnosti ve zdravotnictví
Brechlerová, Dagmar
Tento příspěvek se zabývá možnostmi tzv. informačních kiosků ve zdravotnictví. Jsou diskutovány různé informační kanály pro komunikaci ve zdravotnictví a poté možnost použití informačních kiosků. Jsou diskutovány otázky bezpečnosti při užití informačních kiosků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.