Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tepelná analýza proudové cesty výkonového jističe nízkého napětí
Mejzlík, Tomáš ; Makki, Zbyněk (oponent) ; Dostál, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá přípravou rozměrových výkresů výkonových jisticích a spínacích prvků pro jejich zahrnutí do databáze přístrojů. Část předlohy ke zpracování výkresové dokumentace pochází z amerického katalogu společnosti EATON. Příprava výkresu z této předlohy pro databázi znamenala převedení amerického promítaní na evropské, včetně respektování norem ISO a ČSN, překreslení geometrie do CAD systému pomocí programu Autodesk AutoCAD 2010 a doplnění kótování. Další částí práce bylo vymodelování dvou kompletně okótovaných jističů v 3D prostoru, jejich usazení do modelu rozvaděče EATON, včetně konstrukce jejich připojení ke sběrnicím a přivedení kabelů.
Návrh elektronického 3D katalogu a manuálu
Tuček, Luděk ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem moderního elektronického 3D katalogu a manuálu, který bude sloužit uživateli a provozovateli expanzní turbíny k rychlému vyhledání a určení požadovaného náhradního dílu expanzní turbíny. Výrobní firmě bude sloužit k prezentaci výrobku a zároveň bude sloužit jako manuál pro demontáž a montáž uživatelem požadovaného dílce.
Vizualizace modelu ve virtuální realitě
Cmajdálka, Ondřej ; Dobrovský, Ladislav (oponent) ; Hůlka, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá fenoménem zvaným virtuální realita, jeho historickým vývojem a v dnešní době používanými technologiemi. Dále se věnuje herním enginům, jejich historii a struktuře. Praktická část práce popisuje návrh a tvorbu prostředí pro virtuální realitu. Navržené prostředí demonstruje vybrané vlastnosti herního enginu, které z něj činí vhodný nástroj k vývoji prostředí pro virtuální realitu.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
Analýza defektů na DPS za použití moderních optických metod
Vala, Martin ; Řezníček, Michal (oponent) ; Řihák, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na detekci defektů BGA (Ball Grid Array) součástek pomocí rentgenu. Defekty vznikají při přetavení BGA součástky během montáže, ale i později vlivem mechanického a tepelného namáhání. Proto je zde uveden přehled defektů a diagnostických metod BGA pouzder, např.: moderní rentgenová defektoskopie nebo mikrovýbrus. Je zde popsáno zařízení NORDSON DAGE XD7600NT jeho obsluha a nastavení. Zařízení umožnuje pokročilé metody snímání s názvem X-plane. Pro vytváření 3D modelů slouží rekonstrukční program s názvem CERA, který používá raw data z metody X-plane.
Tvorba a demonstrace 3D modelů pro VR
Zouhar, Marek ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o konceptu virtuální reality, její historii, současných možnostech a dostupných zařízeních a technologiích virtuální reality a způsobech tvorby prvků, zejména modelů, textur a animací, které aplikace ve virtuální realitě využívá. Praktická část této práce se zabývá návrhem a tvorbou trojrozměrných modelů, textur, animací a prostředí pro využití v interaktivní aplikaci ve virtuální realitě a také návrhem a tvorbou takové aplikace, která jejich využití demonstruje.
Studie statického chování vybraných zemědělských objektů
Horský, Vojtěch ; Zídek, Rostislav (oponent) ; Brdečko, Luděk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá studiem statického chování zemědělských objektů, zhodnocením jejich stávajících stavů, pomocí rovinných a prostorových modelů konstrukcí. Do těchto modelů jsou přidány nebo jsou v nich nahrazeny prvky, které zlepšují statické působení objektů. Poté jsou vypočteny vnitřní síly na upravených konstrukcích. Na tyto síly jsou poté posouzeny vyměněné prvky a navržené spoje.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.
Demonstrace pokročilých technik využívajících OpenGL
Buček, Antonín ; Přibyl, Jaroslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je v OpenGL demonstrovat pokročilé zobrazovací techniky. Práce je pojata jako demo bez omezení velikosti. Zabývá se vytvořením 3D světa, konkrétně komplexu vnitřních prostor, jeho obohacením o různé prvky, použitím osvětlování a stínů. Je popsána technika částicových systémů, pomocí níž byly vytvořeny výbuchy, dým a další částicové efekty. Děj v demu vytvářejí 3D modely strojů, které mezi sebou bojují laserovými paprsky. Důležitou částí je pohybový model, který je využit jak pro pohyb modelů, tak avatara. Práce je obohacena i o zvukovou stopu.
Vyhledávání podobných 3D modelů
Sálus, Ondřej ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vývoj aplikace pro porovnávání a vyhledávání 3D modelů. Zabývá se extrakcí deskriptorů vhodných pro porovnávání 3D modelů a umožňuje pro uživatelem vybraný model vyhledat několik nejpodobnějších 3D modelů. Používá deskriptory získané pomocí metody Reeb graph. Dále popisuje použití knihoven implementujících použitou metodu a experimenty s rychlostí a kvalitou nad před-připravenou databází modelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.