Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 112 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identity and image of the brand Audi in Czech republic
Figura, Martin ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce se zabývá vnímáním značky Audi na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Audi a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Audi v České republice kolují.
Destinační značka Řecka a její role ve vnímání image země
Vejražková, Lenka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Dragonová, Kateřina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá destinační značkou Řecko se zaměřením na její image. Cílem diplomové práce je zhodnocení turistické pozice Řecka v ČR, hlubší prozkoumání vnímaného obrazu destinace a následné navržení efektivnější komunikace. Metodickými vstupy jsou kvantitativní průzkumná sonda v podobě dotazníkového šetření, na kterou navazuje kvalitativní výzkum metodou skupinových rozhovorů. Výstupem dotazníkového šetření je nalezení vztahu Čechů k destinaci Řecko, vyhodnocení účinnosti marketingové komunikace, nalezení mezery mezi identitou a image destinace Řecko a vyhodnocení rozdílů ve vnímání značky Řecko mezi Řeky a Čechy. Skupinové rozhovory povedou k hlubšímu porozumění dané problematice. Na závěr práce dojde ke komplexnímu propojení a zhodnocení současného stavu a k jeho konfrontaci se stavem potenciálním.
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Červinková, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Novotný, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analyzovat brand management vybrané společnosti. Teoretická část je komplexním pohledem na problematiku řízení značky neboli brand management. Značka a s ní související pojmy jsou vysvětleny nejprve z marketingového hlediska. Dále se práce věnuje i právní oblasti brand managementu, tedy registraci značky v ochrannou známku a péči o ni. Praktickou část diplomové práce představuje případová studie brand managementu vybrané společnosti, konkrétně Crystalex, CZ. Primární data získaná prostřednictvím expertních rozhovorů vedených s pracovníky společnosti Crystalex, CZ a dalšími odborníky z oblasti ochrany práv duševního vlastnictví jsou doplněny o výsledky dotazníkového šetření a zhodnocení marketingu v místě prodeje značky Bohemia Crystal (rodinná značka společnosti Crystalex, CZ). Na základě znalosti teoretických poznatků, podnikové praxe společnosti Crystalex, CZ a pohledu potencionálního zákazníka jsou v závěru diplomové práce vypracována doporučení pro zefektivnění brand managementu společnosti Crystalex, CZ.
Image značky L´Oréal Professionnel v segmentu B2B
Novotná, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice image značky profesionální vlasové kosmetiky L'Oréal Professionnel v segmentu B2B, který je pro tuto značku klíčovým zdrojem příjmů. V teoretické části se zaměžuji na vystvětlení pojmů jako jsou značka, image a identita značky, marketingový mix, marketingová strategie, chování spotřebitele, znalost značky a další. V praktické části se nejdříve věnuji vývoji značky L'Oréal Professionnel, stejně jako vývoji její marketingové strategie a její současné podobě. Dále zkoumám, jaká je skutečná image značky L'Oréal Professionnel a zdali je v souladu s identitou značky. Vzhledem k tomu, že v některých oblastech dochází k rozporu mezi image a identitou značky, navrhuji kroky, které by pomohly image značky L'Oréal Professionnel vylepšit, a to i s ohledem na současnou image dvou přímých konkurentů, a to značek Wella a Schwarzkopf, jejichž image jsem také zahrnula do svého výzkumu.
Image a identita značky Mercedes-Benz
Václavík, Lukáš ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá vnímáním značky Mercedes-Benz na českém trhu. V teoretické části je charakterizována terminologie týkající se pojmů značka, image a identita. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných z databáze MML-TGI a z vlastního průzkumu, jenž se snaží odhalit shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky. Zobrazuje skutečnou image značky Mercedes-Benz a zároveň zjišťuje, zda došlo k vyvrácení předsudků, které o značce Mercedes-Benz v České republice kolují.
Budování značky vybrané společnosti
Chigovanina, Valeriya ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, co potřebujeme vědět a podniknout, abychom mohli vybudovat značku podle našich požadavků. V teoretické častí jsou informace týkající se jak obecně brandu (co to je, jaký bývá apod.), tak i chrakterizující proces budování a řízení značky a jeho součástí. Praktická část je věnovaná výzkumu společností Starbucks z hlediska brand buildingu. Kromě toho jsou tady obsaženy informace o historii této firmy, jejím postavení na mezinárodním kavárenském trhu a zvláště jsou tu i údaje o úspěšnosti firmy na českém trhu, jejích konkurentech, zákaznících a o zjištěných na základě vlastního výzkumu autora problémech, na které se firma narázila v českém prostředí, a jejich možné řešení podle názoru autora.
Image analysis of the brand PiM`s
Vemeová, Daniela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Značka PiM's je mladou značkou na trhu a je zaujímavá svojou odvážnou modernou stratégiou. Cieľom mojej diplomovej práce je odhaliť vnímanie značky PiM's spotrebiteľmi a porovnať ho s identitou značky. Práca sa delí na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sa zaoberám samotným pojmom značka a jej základnou funkcionalitou a vlastnosťami. Zároveň popisujem historický vývoj značky PiM's a jej identitu. V metodologickej časti som zvolila vhodné metódy pre analýzu image. V praktickej časti som formou analýzy sekundárnych dát a šetrením on-line dotazníka získala potrebné informácie o image značky. Dôležitým porovnaním identity a image som dospela k celkovej analýze image a doporučeniam, na základe ktorých by značka mohla úspešne smerovať do budúcna.
Brand image and identity of Quiksilver
Simanová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Práce je zaměřena na image a identitu značky Quiksilver. V teoretické části objasňuji rozdíl mezi jednotlivými pojmy a to například značka, hodnota značky, její image a identita. Zároveň popisuji i další pojmy, které s touto problematikou souvisí. V praktické části přistupuji k samotné analýze vnímání značky Quiksilver na našem trhu.
Využití barev v marketingu
Kváčová, Monika ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Fialová, Jitka (oponent)
Cílem této práce bylo prozkoumat preference barev z mezikulturního hlediska (včetně barevných kombinací) a také významy a hodnoty spojené s různými barvami, aby se posílila marketingová komunikace a aby bylo možné vytvořit si výhodu na trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se nejprve zabývá Barvou a lidským chování, dále mezikulturními významy, asociacemi a preferencemi a poté marketingovým výzkumem barev. Praktická část se zabývá autorčiným výzkumem a jeho výsledky

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 112 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.