Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 713 záznamů.  začátekpředchozí686 - 695dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etické aspekty klasické a alternativní medicíny
KRČÁL, Petr
V bakalářské práci se zabývám rozborem etických aspektů klasické a alternativní medicíny, zejména etickými dilematy, která vyplývají z použití alternativní a vědecké medicíny a poznáním možných shod a rozdílů mezi oběma léčebnými metodami. V teoretické části je popsána současná problematika daného tématu a to zejména zdroje etiky, novodobé filozofické směry, stěžejní zásady etického jednání, vysvětlení pojmu alternativní medicína a druhy alternativních metod léčení.
Sebeobrana a její etické aspekty
KOPEČNÝ, Roman
Práce se zabývá sebeobranou jako věcně možnou, mravně povinnou a právně přípustnou. Vychází ze zorného úhlu sindefendologie, vědecké disciplíny o sebeobraně, a ze zorného úhlu etického {--} z etiky křesťanské. Objasňuje, proč je třeba ze sindefendologie vycházet, a že je nutné ze zásadních důvodů odmítnout všechny tzv. if-koncepce "sebeobrany" (džiu-džitsu, aikidžitsu, karate, kendžitsu, nebo soustav z nich vycházejících). Etická oprávněnost je posuzována na základě Summy Teologické sv. Tomáše Akvinského, Katechismu katolické církve a možností napadeného se bránit a nebezpečí, která mu z toho plynou. Jako zásadní je chápána nutnost i užitečnost základního rozdělení situací na sebeobranné a sebeochranné, neboť až toto dělení umožňuje obránci identifikovat charakter bojové situace, a tím i v etickém ohledu přijatelné bojové akce dříve, než by se octl ve vyslovené časové tísni.
Etika a morálka jako významná součást řízení lidských zdrojů
ŠKODOVÁ, Hana
Cílem této práce byla specifikace rozdílů mezi etikou a morálkou v dnešním tržním prostředí působících ve sféře služeb. Dalším cílem bylo zabývat se etickými problémy na úrovni podnikatelské sféry a určit, zda je etika v dnešním tržním prostředí skutečně důležitou součástí řízení lidských zdrojů.
MOTIVACE A STIMULACE VE VZTAHU K ETICE VE VYBRANÉM PODNIKU
PETROVÁ, Ivana
Cílem této diplomové práce bylo posoudit, jak důležitou úlohu hraje etika, motivace a stimulace ve vybraném podniku, nalézt vzájemné souvislosti mezi nimi a posoudit jejich úroveň. Určit, zda opravdu tvoří etika, motivace a stimulace významnou součást podnikatelské strategie. Průzkum byl realizován v soukromém podniku, který je zaměřen na projekční a inženýrsko-kompletační činnost. Průzkumem bylo zjištěno, že etika hraje nezastupitelnou úlohu a do značné míry ovlivňuje prosperitu firmy. Proto by zaměstnavatel měl své zaměstnance motivovat a stimulovat a měl by mít dobře propracovaný motivační program, který mu umožňuje cílevědomě působit na celý pracovní kolektiv.
Základy etiky pro celoživotní vzdělávání
Drozenová, Wendy
Článek se zabývá základními pojmovými předpoklady vzdělávání dospělých v oblasti etiky.
Nové přístupy a trendy v marketingu
Jirsa, Prokop ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato práce se zaměřije převážně na nové přístupy na internetu s ohledem na velmi dynamický vývoj sociálních sítí a chování lidí na internetu v posledním desetiletí obecně
Etika v podnikání
Petráková, Helena ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá etikou a etickým chováním firem v ČR. Objasňuje důležité pojmy související s etikou, soustřeďuje se na způsoby zavedení etiky do chodu podniku, především na etické kodexy. Dále nastiňuje, jak vnímají současný stav etiky v podnikání občané ČR, jakými organizacemi je etické podnikání podporováno a ukazuje, že chovat se eticky přináší podnikům jistou konkurenční výhodu.
Podnikatelská etika a platební morálka v kontextu s kulturou jednotlivých národů
Suchánková, Teresa ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pavlíková, Ingrid (oponent)
Práce se zabývá podnikatelskou etikou v kontextu s kulturními odlišnostmi jednotlivých národů. První kapitola se zabývá etymologií etiky a vysvětluje rozdíl mezi etickým konfliktem a etickým dilema. Druhá kapitola odpovídá na otázku proč se chovat morálně a znázorňuje implementaci etiky do podnikatelského prostředí. Dále se práce věnuje etice na mezinárodním poli. Zabývá se problematikou etiky v multinacionálních korporacích a vysvětluje složitost zavedení morálních norem do pracovního prostředí danou specifiky individuálních národů. Další část práce tvoří praktický výzkum vnitřního prostředí firmy, tedy výzkum postoje zaměstnanců vůči jejímu etickému kodexu a normám. Na druhé straně práce analyzuje také vnější okolí společnosti a to pomocí platební morálky jejich klientů.
Profesionální komunikace ve zdravotnictví
Ouředníková, Jana ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Novotná, Jana (oponent)
Cílém diplomové práce je anazlyzování současného stavu komunikace ve zdravotnictví. Práce začíná úvodem, kde je stručně popsán důvod a postup vypracování diplomové práce. Celkově je práce rozdělena do 9 kapitol. Prvních 8 kapitol je teoretických a poslední se věnuje praktické části. V první kapitole je pojednáváno o etice ve zdravotnictví. V další kapitole je rozebrán vzájemný vztah mezi lékařem a pacientem. Následující 3 kapitoly teoreticky vymezují komunikaci obecně. Další 3 kapitoly se blíže zabývají komunikací ve zdravotníctví a jsou zde konkrétně vypsaná určitá její specifika. Součástí praktické části je 1 kapitola, která má 6 subkapitol, jenž jsou věnovány dotazníkovému šetření, vyhodnocení šetření, závěrům šetření a určitým doporučením. Výsledky šetření jsou graficky vyjádřeny a popsány. V závěru jsou zhodnoceny výsledná zjištění z dotazníkové šetření a shrnut celkový přínost diplomové práce.
Sociální reklama
Sovišová, Ivana ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Bakalářská práce Sociální reklama pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů marketingového komunikačního mixu. Na začátku práce obeznamuje čtenáře s pojmem sociální reklama, dále popisuje vývoj tohoto druhu reklamy, účinnost, odlišnosti od reklamy komerční a na závěr teoretické části seznamuje čtenáře s neziskovým sektorem jako zadavatelem nekomerčních kampaní. V praktické části se práce věnuje rozboru dvou vybraných sociálních reklam a výzkumu názorů respondentů na tyto reklamy. Závěr práce je potom věnován vyhodnocení výzkumu a srovnání výsledků s počátečními hypotézami. Cílem bakalářské práce je podat čtenáři základní potřebné informace týkající se sociální reklamy a následně pomocí výzkumu zjistit názory příjemců na vybrané sociální reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 713 záznamů.   začátekpředchozí686 - 695dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.