Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí65 - 74další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj laserem svařeného Common-Railu s radiálně připojeným snímačem tlaku (RPS)
Šantavý, Ivo ; Skrutek, Ivo (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vývojem laserem svařeného common railu s radiálně připojeným snímačem tlaku RPS. Tento nový koncept požadovaný od firmy Bosch Diesel s.r.o. Jihlava by měl být jednodušeji modifikovatelný, a měl by být snadněji zabudovatelný do motorového prostoru. V této diplomové práci jsem navrhl několik konceptů, které jsem dále analyzoval, ověřoval v příslušných softwarech, vyvíjel, a nakonec jsem zúžil výběr na jedno nejvhodnější řešení, které jsem doporučil a obhájil v závěru.
Využití odpadních rostlinných olejů jako alternativního paliva pro vznětové spalovací motory
Michna, Lukáš ; Novotný, Pavel (oponent) ; Stodola, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce v úvodu přináší stručný souhrn energetických, ekologických a ekonomických bilancí souvisejících s výrobou a využitím konvenčních paliv pro vznětové motory a nabízí porovnání s možností pohonu těchto motorů recyklovanými rostlinnými oleji coby odpadního produktu z potravinářské výroby. Stěžejní část je zaměřena na laboratorní analýzu významných fyzikálních a chemických vlastností tohoto alternativního paliva a jejich porovnání s vlastností motorové nafty, zejména dle normy ČSN EN 590. V závěru je navržena úprava vozidla se vznětovým motorem k pohonu odpadními rostlinnými oleji.
Seal Plugs Design for Common-Rail System Pressure Reservoir High-Cyclic Fatigue Testing
Skrutek, Ivo ; Cupl, Zdeněk (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on problem with crackling of the sealing cone on the rail body during high pressure pulsation test. There are analyzed properties of currently used sealing caps for pulsation test and their influence on loading of the sealing cone. The main target is proposal of new sealing cap which creates the same or very similar loading on all components during pulsation test like high pressure pipe which is used in serial production. Next part is verification of properties of new sealing cap by high pressure pulsation test.
Design posunovací lokomotivy
Miklica, Martin ; Pelikán, František (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Designérských prací věnujících se železniční technice existuje mnoho. Naprostá většina z nich se však věnuje vysokorychlostním jednotkám nebo alespoň rychlíkovým lokomotivám, ale konceptů v oblasti designu nákladních a posunovacích lokomotiv je k nalezení poskrovnu. Tato diplomová práce si vzala za úkol vydat se právě na toto neprobádané území a zjistit, jaké existují možnosti při návrhu posunovací lokomotivy nezávislé trakce a najít vhodnější než dnes používaná řešení tam, kde je to možné a účelné. Výsledkem práce je design lokomotivy, který respektuje požadavky norem železniční dopravy, ergonomie a bezpečnosti práce, a zároveň přináší moderní designérská řešení
Remotorizace letounu EV-55 Outback
Puller, Tomáš ; Weis, Martin (oponent) ; Horák, Marek (vedoucí práce)
Práce Remotorizace letounu EV-55 se zabývá možností náhrady tubrovrtulového motoru PT6A-21 pístovým vznětovým motorem. Je proveden výběr vhodného motoru a vrtule a vytvořen 3D model zástavby motoru do letounu. Dále je proveden hmotnostní rozbor, a na základě jeho výsledků a požadavku předpisu CS 23 ja stanoveno zatížení a proveden pevnostní výpočet motorového lože. V další části se práce zabývá návrhem úprav draku a výpočtem základních letových výkonů. V závěrečné fázi je pojednáno o předpokládané ekonomice provozu.
Návrh a posouzení alternativ přeplňování vznětového motoru s recirkulací
Prášek, Ondřej ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo najít vhodnou volbu přeplňování čtyřdobého vznětového motoru s recirkulací spalin dle zadaných výkonových požadavků. Tohoto zadání bylo dosaženo za použití turbodmychadla s variabilními lopatkami a mezichladiče stlačeného vzduchu systémem vzduch-vzduch
Systém common-rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor
Ošmera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „systém common rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor“ je zaměřena na aplikaci moderního vstřikovacího systému common rail pro již existující traktorový motor. Diplomová práce pojednává o nejnutnějších úpravách spojených se záměnou vstřikovacího systému, které byly řešeny způsobem minimálních úprav. Tímto typem řešení bylo přihlédnuto k ekonomické stránce problému. Přestavba obsahuje konstrukční návrh zástavby vybraných vysokotlakých komponent a vhodnosti jejich umístění na motoru. Prvotní návrh aplikace systému common rail pro existující traktorový motor potvrdil možnost této přestavby.
Palivové systémy vznětových motorů
Duda, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá palivovými systémami, predovšetkým ale vstrekovacím systémom Common rail. Najpoužívanejší vstrekovací systém, ktorý je na trhu už takmer dvadsať rokov sa postupne inovuje a zdokonaľuje. Preto okrem popisu jednotlivých častí systému, sú v práci obsiahnuté aj novinky za posledných päť rokov a úvaha o budúcnosti systému
Vstřikovací systémy užitkových automobilů
Horníček, Petr ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
V této bakalářské práci popisuji části palivového systému a jejich funkci. Dále je zde uveden přehled nejpoužívanějších vstřikovacích systémů s principem činnosti, výhodami a nevýhodami daného provedení. Také je zde zpracována problematika emisních norem. Tato práce obsahuje i seznam předních světových výrobců užitkových automobilů a jimi používaných vstřikovacích systémů. Nakonec je zde uvedeno zamyšlení nad budoucím vývojem vstřikovacích systémů.
Palivové systémy s tlakovým zásobníkem
Buchta, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail pro vznětové motory. Je zde popsán princip funkce, historie systému a jednotlivé funkční součásti. Práce se zabývá aktuálně používanými systémy předních výrobců, aplikací těchto systému v motorech osobních automobilů a jejich vlivem na emise škodlivin ve výfukových plynech. Ze závěru této práce vyplývá, že systém Common Rail je v současnosti tím nejlepším, co lze ve vznětových motorech osobních automobilů použít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí65 - 74další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.