Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 69 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konkurenční strategie firmy
Tesař, Karel ; Janotová, Dana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření konkurenční strategie malé rodinné firmy. Analyzuje současný stav firmy zabývající se statickou a projekční činností. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh budoucí konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Strategie firmy Howden ČKD Compressors, spol. s r.o. v Ruské federaci
Chornopyshchuk, Andriy ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Howden ČKD Compressors s.r.o. je strojírenská firma, výrobce moderních technologických produktů - zejména průmyslových kompresorů, elektromotorů a generátorů středních a vyšších výkonů. Společnost poskytuje servisní služby a dodává náhradní díly. Mnohaleté výrobní a obchodní zkušenosti, výborné technické zázemí; vlastní projekční a konstrukční základna a kvalifikovaný personál umožňují firmě vyhovět nejvyšším nárokům zákazníků. Hlavním cílem této práce je analýza stávající obchodní činnosti a návrh nové konkurenční strategie pro Ruskou federaci.
Analýza maloobchodního trhu segmentu zdravé výživy v Hradci Králové
Vašková, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Němečková, Iveta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu se zdravou výživou v Hradci Králové. Práce je rozdělena na tři části. V první kapitole je charakterizován trh s biopotravinami v České Republice z hlediska producentů, distributorů a spotřebitelů s odhadem budoucího vývoje. Další část je věnována situační analýze v Hradci Králové s cílem zmapovat stávající trh segmentu zdravé výživy a pomocí kvantitativního výzkumu charakterizovat typického zákazníka specializované prodejny se zdravou výživou a jeho nákupní chování. Závěrečná kapitola se zabývá analýzou konkurence s cílem zvolit vhodnou konkurenční strategii pro vybranou prodejní jednotku. Konkurence je analyzována pomocí Kotlerovy analýzy konkurence a Porterova modelu pěti sil.
Využití Kotlerových konkurenčních strategií v segmentu pojišťovnictví
Sukdolák, Petr ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce je zaměřena na konkurenční strategie v pojetí Philipa Kotlera, které mají upevnit postavení firmy na trhu a napomáhat jí efektivněji konkurovat. Teoretická část práce obsahuje informace o podkladech, které jsou důležité pro sestavení konkurenčních strategií, a samozřejmě také poznatky o Kotlerových konkurenčních strategiích samotných. Praktická část se zaměřuje na pojistný trh v České republice, na němž, respektive na vybraných společnostech působících v tomto odvětví, budou uvedeny praktické příklady těchto strategií.
E-learning ve výuce marketingového řízení kulturního dědictví
Hlavatá, Kristina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem práce je analýza možností uplatnění digitálních kulturních materiálů v oblasti výuky marketingového řízení kulturního dědictví, aplikace do vzdělávacího prostředí a význam využívání nových technologií v rámci e-learningu prezenčního studia jako konkurenčního prvku specializovaných vysokoškolských oborů arts management. Prostřednictvím rešerší z dostupných materiálů, informací, studií, projektů, závěrečných prací, zahraničních internetových databází o využití digitalizace kulturního dědictví pro e-learningové a prezentační účely, jsou identifikovány současné možnosti využití těchto zdrojů i v oblasti edukativní sféry. Analýzou současných možností našeho vysokého školství a provedením konkurenční analýzy vysokoškolských oborů zabývajících se problematikou arts managementu v České republice, jsou pak dále nastíněny možnosti implementace nových technologií ve výuce pro obor Arts management Vysoké školy ekonomické v Praze. Přínosem práce jsou návrhy na implementaci digitálních technologií do vysokoškolské výuky marketingového řízení kulturního dědictví a současně využití jejich výstupů v praxi.
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Kaluzhna, Yevgeniya ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Supply chain management je relativně mladým vědním oborem, ale jeho význam stále stoupá. Na dnešní etapě vývoje, zákaznicky orientovaného trhu, podniky se již nesmí vyhybat spolupráci v dodavatlském řetězci. Cílem mé práce bylo odhalit jak supply chain management může příspět k budování vztahů se zákanzníky, protože zákazníky jsou základem jakéhokoliv podniku. První část práce shrnuje poznatky týkájící se supply chain managementu, konkurenčních strategií, zákazníků, typů dodavatelských řetězců a CRM. Zvláštní kapitola je věnovaná tomu, jak supply chain management může ovlivnit služby zákazníkům. A jaký význam mají služby pro budoucí konkurenceschopnost pondiků. V praktické části jsem rozebrala příklad společnosti Zappos.com. Která pomocí realizace své konkurenční strategie a podřazení celého dodavatelského řetezce strategickým cílům, vybudovala výníkající vztah se svými zákazníky. Na konci práce budou dané výhledy na budoucí vývoj aktivit v SCM.
Strategická analýza
Langerová, Anna ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Přibyl, Evžen (oponent)
Cílem této práce je provedení strategické analýzy podniku Soma spol. s r.o. a na základě zjištěných poznatků navrhnout doporučení ohledně možného dalšího vývoje. Teoretická část se soustřeďuje na poznatky vztahující se k tématu práce. Jsou popsané metodické postupy strategické analýzy, které jsou následně využité v praktické části. V praktické části je realizována analýza okolí za použití PESTEL analýzy a Porterová pětifaktorového modelu konkurenčního prostředí. Dále je provedena interní analýza podniku zahrnující identifikaci firemních zdrojů, finanční analýzu, analýzu hodnototvorného řetězce a portfolio analýzu. Závěr práce obsahuje vyhodnocení všech analýz pomocí metody SWOT a doporučení vycházející ze zjištěných příležitostí a ohrožení, silných a slabých stránek firmy.
Strategická analýza firmy Bonantrans, a.s.
Janečková, Petra ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Rýpar, Jan (oponent)
Podstatou práce je provedení strategické analýzy společnosti Bonatrans, a. s. působící jako dodavatel komponent do železničního průmyslu. Vzhledem k celosvětovému působení firmy je teoretická i praktická část zaměřena na externí analýzu. Důraz je kladen na hledání příležitostí a hrozeb vyplývajících ze sílící globalizace, vysokého stupně mezinárodní integrace a hybných změnotvorných sil v odvětví. V práci bude analyzováno mezinárodní okolí firmy, odvětví a konkurenční síly s přihlédnutím k dalším vývojovým trendům, jako je růst populace, urbanizace, dopad klimatických změn či technologická revoluce. Praktická část se plně opírá o část teoretickou. Po stanovení faktorů úspěchu firmy a konkurenční výhody budou rovněž předložena strategická doporučení dalšího vývoje firmy.
Konkurenční strategie společnosti Garnea a.s.
Baštýř, Václav ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Společnost Garnea a.s. prošla během posledního roku několika zásadními změnami. Jedná se především o změnu trhu, na který se společnost až doposud zaměřovala, a o změnu značky základního prodejního sortimentu. Navíc společnosti Garnea a.s. v posledních letech klesal jak obrat, tak zisk. Z tohoto důvodu je hlavním cílem této práce definovat novou strategii, která by brala v potaz zmíněné změny a zároveň efektivně řešila problémy, se kterými se společnost potýká. Pro tento účel byla vypracována analýza společnosti. Analýza tržního segmentu obsahuje jasnou charakteristiku trh a hlavních skupin zákazníků. Analýza konkurenčního prostředí poskytuje základní informace o hlavních konkurentech na lokální i národní úrovni, vyzdvihuje jejich silné a slabé stránky a zmiňuje cíle, kterých tyto společnosti hodlají dosáhnout. Na základě všech těchto informací a s ohledem na současné i budoucí možnosti společnosti je formulována nová konkurenční strategie. Tato si klade za cíl dosáhnout lepší pozice na trhu.
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 69 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.