|
Řízení projektu mezinárodní lékařské konference
Taftová, Barbora ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Šimčík, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se skládá z pěti částí; každá má opodstatněný důvod a stanovený cíl. V první části teoreticko-metodologické jsem vyzvedla nejdůležitější kapitoly projektového řízení, které se prolínají do praxe. Bez znalostí teorie by ani nešlo takový velký projekt řídit a dovést do úspěšného konce. Nejvíce se opírám o splnění podmínky trojimperativu, procesu řízení projektů, a především organizování projektového týmu.
|
| |
|
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Pumprla, Rostislav ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce pojednává o osobě manažera a manažerských dovednostech v procesu jednání a vyjednávání, a to především v rámci strukturní firmy. Práce obsahuje základní seznámení s osobou manažera, jeho prací a strukturní firmou. Stěžejní část je zaměřena na komunikační dovednosti a rozdělení lidí podle jejich chování, které je ovlivněno jejich záměry. Podle daného chování se pak volí nejvhodnější způsob komunikace. Obsahem práce jsou také základní obecné principy komunikace a charakteristika nonverbální komunikace. Cílem práce je určit nejvhodnější postupy komunikace v rámci strukturní firmy.
|
|
Manažerské dovednosti v procesu jednání a vyjednávání
Píša, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Fabian, Jiří (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských dovedností v procesu jednání a vyjednávání a jejich důsledky na rozvoj firmy. Hlavní zaměření je orientované na důležitost komunikace a komunikačních technik během všech procesů uvnitř i vně firmy. Následně jsou popsány funkce, které manažer ve firmě vykonává a jejich rozdělení dle různých aplikovaných modelů. Práce je strukturována do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretické poznatky získané studiem odborné literatury jsou uvedeny v první části. Pro druhou, praktickou, část byly vybrány dvě firmy, které se od sebe významně odlišují. Na základě pozorování jsou popsány metody a činnosti, které manažeři v daných firmách vykonávají. V závěru jsou uvedeny rozdíly a příčiny těchto rozdílů ve stylech řízení mezi firmami navzájem i mezi realitou a teorií obsaženou v odborné litaratuře.
|
|
Role a efektivně využívané dovednosti manažera v organizaci
Vrňák, Radek ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Obsahem této práce je popis manažerských činností, dovedností a úzkého vztahu těchto činností s manažerskou komunikací, komunikačními kanály a technologiemi v organizaci. Dále je v této práci proveden dotazníkový průzkum, jehož cílem je zjištění efektivních komunikačních a manažerských dovedností v reálné organizaci. Důležitost efektivně využívaných dovedností manažera při procesu komunikace je z hlediska úspěšnosti nejen jednotlivce, ale i celé organizace nezbytný a s tímto vědomím pracuje celá tato práce
|
| |
| |
|
Význam kvality osobnosti manažerů na prosperitu firmy
Foltýnová, Renata ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Hejkal, Tomáš (oponent)
Tato práce popisuje kvality a nedostatky manažerů úspěšné a nyní krachující české elektro-montážní firmy. Obsahuje teoretické poznatky, analýzu zkoumaného souboru, vyhodnocení a doporučení každému manažerovi. Model efektivního manažera je rozdělen do 4 částí: Osobnost, sebeřízení, manažer a tým, vedení lidí. Na závěr se v práci čtenář může dovědět něco nového na základě srovnání manažerů v manažerské mřížce GRID a podrobný popis výsledků z mřížky. Dále doporučení firmě jako celku, aby se nedostala do nesnází a dále mohla růst.
|
| |
| |