Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 445 záznamů.  začátekpředchozí429 - 438další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti financování a udržitelnost provozu amatérského divadla na příkladu Divadla Kámen v Praze
Hulec, Oskar ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi financování divadla z veřejných i soukromých zdrojů. Velký důraz je kladen především na Kulturní politiku ČR a hl. m. Prahy a na související grantové programy. Dále jsou rozebrána specifika marketingu v neziskové sféře a podrobně popsán tzv. marketingový mix. Praktickou částí je případová studie Divadla Kámen. Je popsána jeho historie a hlavně ekonomické hospodaření. Na marketingovém mixu je ukázáno, jak a čím divadlo vzbuzuje poptávku. Pomocí tzv. SWOT analýzy je vystižen stav, ve kterém se soubor nachází. Práce došla k závěru, že prakticky není rozdíl mezi financováním amatérských a profesionálních divadel. Co se týče Divadla Kámen, je naznačeno, že se nachází na svém dosavadním vrcholu, kde může ještě dlouho vydržet, ale ze kterého jen velmi obtížně půjde dál.
Online marketingová strategie portálu Divadlo.cz
Jermářová, Karolína ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Svoboda, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je navrhnout online marketingovou strategii pro internetový portál Divadlo.cz, který právě prochází kompletním redesignem včetně rozšíření funkcí a služeb poskytovaných svým uživatelům. Navržený mix marketingových aktivit má pomoci rozšířit u cílových skupin povědomí o novinkách na webu a zajistit růst cílené návštěvnosti. Zároveň s tím jsem se zaměřila na možnosti zvyšování konverzního poměru webu a na základě provedených analýz a uživatelského testování jsem navrhla některé změny na webu, které přispějí k vytvoření uživatelsky přívětivějšího prostředí a usnadní dosažení cílů webu. Vzhledem k tomu, že provozovatelem portálu je příspěvková organizace Ministerstva kultury ČR Institut umění -- Divadelní ústav, volila jsem takové marketingové metody, které co nejméně zatěžují rozpočet a dají se z větší části personálně zajistit z vlastních zdrojů. Při psaní této práce jsem vycházela především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem získala několikaletým samostudiem a prací ve společnosti, která se zabývá webdesignem a internetovým marketingem. Během zpracovávání tématu jsem spolupracovala se zástupci Institutu umění -- Divadelního ústavu, se kterými jsem práci konzultovala a získala jsem od nich řadu cenných informací. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních celků, z nichž první teoretická část se věnuje internetovému marketingu jako takovému a jeho vybraným nástrojům, které lze využít při vytváření online marketingové strategie webu v oblasti neziskového sektoru. V druhé stěžejní části se již zaměřuji výhradně na portál Divadlo.cz, který nejprve podrobuji webovým analýzám a uživatelskému testování, abych pak mohla v závěru navrhnout konkrétní marketingovou strategii ke zvýšení návštěvnosti webu, a to v členění složek: věcné, časové, finanční a personální.
Philantrophy and financing of the theatres
Blahová, Natália ; Doležalová, Antonie (vedoucí práce) ; Ježek, Tomáš (oponent)
Tato práce se věnuje financování Národního divadla v Praze, přičemž největší pozornost věnuje dobrovolným mecenášským zdrojům příjmů. Národní divadlo je symbolem české národní identity a odhodlanosti. Podle legendy je jeho vznik spojen s mecenášskou tradicí, která přetrvávala téměř nepřetržitě během celé jeho umělecké činnosti. Ověření této mecenášské tradice je hlavním cílem diplomové práce. Pomocí metody sonda, práce analyzuje ve vybraných letech příjmy, výdaje a deficity divadla. U příjmů zjišťuje příjmy z vlastní činnosti a z veřejných rozpočtů, z nichž vyvozuje procento soběstačnosti. Záměrem práce je zmapování přítomnosti mecenášů a podílu výše jejich dobrovolných příspěvků na financování celkových nákladů. Dále se práce snaží komplexně zachytit vývoj hospodaření divadla, jeho institucionální a politický vývoj. Na závěr určuje společné i rozdílné tendence vývoje.
Příprava a realizace literární předlohy a její využití při práci s dětským kolektivem (s využitím dramatické výchovy)
ZÁBILKOVÁ, Zdeňka
Práce je zaměřena na vliv umění, zejména vliv divadla a dramatického umění na emocionální a intelektuální rozvoj dětské psychiky, a popisuje, jak divadlo seznamuje zábavnou formou děti se světem, ve kterém žijí, učí je vnímat krásu literárních odkazů minulosti i získávat přehled o literatuře současnosti. Dále zkoumá význam dramatické výchovy, která formou hry a improvizace přijatelným způsobem rozvíjí dětské dovednosti jazykové a pohybové a učí je dovednosti mezilidské komunikace. Také je v ní rozebírán konkrétní příklad této moderní formy výchovy s použitím dramatu, kdy vedoucí skupiny (učitel) zvolí pro skupinu atraktivní nebo vysoce aktuální téma a děti pak rozvíjejí příběh, ve kterém se dívají na problém z různých úhlů, zamýšlejí se nad důsledky různých činů, a hledají optimální řešení problému, což rozvíjí jejich sociální inteligenci.
Laterna magika - obohacení estetické percepce?
PEKÁREK, Josef
Cílem bakalářské práce je na základě rozboru stavu filmu a divadla v 50. letech 20. století, jak v Československu tak i ve světě, stanovit východiska a vlivy pro vznik Laterny magiky. Navazujícím úkolem je prostřednictvím možností filmu a divadla určit hranice těchto jednotlivých druhů umění a zjistit, v jakém vztahu jsou či mohou být v rámci představení Laterny magiky. Výsledky této teoretické části budou následně konfrontovány s rozborem vybraných představení Laterny magiky.
Vliv divadla na dítě předškolního věku
KRÁTKÁ, Pavlína
Záměrem práce je poukázání vlivu divadla na rozvoj osobnosti dítěte předškolního věku a na možnosti vzdělávání divadelními prvky. Teoretická část je zaměřená na osobnost dítěte předškolního věku a význam předškolního období pro utváření vlastního sebepojetí dítěte. Dále je zaměřená na hru a její význam v životě dětí předškolního věku a na specifika divadelního umění působící na dítě předškolního věku. Praktická část je zaměřená na výzkum a to metodou rozhovorů s předškolními pedagogy a rodiči dětí předškolního věku a na pozorování dětí z mateřských škol při divadelním představení.
Le répertoire fran\c{c}ais sur la scéne du Théatre de Boheme du Sud (1945 - 2003)
DOSKOČILOVÁ, Kateřina
V úvodu práce se diplomandka stručně zabývá historií Jihočeského divadla. Hlavním tématem práce je francouzský repertoár divadla v letech 1945 {--} 2003. Práce je zaměřena zejména na zhodnocení repertoáru co se týče složení žánrového (komedie, drama, tragedie), poměru her francouzských, českých a her ostatních národních literatur a v neposlední řadě se diplomandka zabývala ohlasy kritiků na uváděné francouzské hry. Součástí práce je i seznam premiér Jihočeského divadla v letech 1945 {--} 2003 a seznam premiér her francouzských autorů.
Marketingová strategie rodinného divadla
Štěpánová, Lucie ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Frank, Nathalie (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové strategie v oblasti divadelního sektoru. Cílem práce je analyzovat, jak k marketingovému a zejména komunikačnímu mixu přistupují divadla, která tvoří velmi specifický segment. Touto problematikou se zabývám v teoretické části. V praktické části analyzuji konkrétní divadlo Minor z hlediska jejich marketingového mixu. Na základě této analýzy, dotazníkového šetření a analýzy SWOT se snažím navrhnout divadlu zlepšení marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 445 záznamů.   začátekpředchozí429 - 438další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.