Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 447 záznamů.  začátekpředchozí407 - 416dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
POŽADAVKY NA ROZVOJ MANAŽERA V SOUČASNÉM ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
STEJSKALOVÁ, Dana
Cílem této diplomové práce byla specifikace nových pohledů a požadavků působících na formování a rozvoj osobnosti manažera v současném řízení lidských zdrojů. Pro získání potřebných informací byl 60 manažerům předložen dotazník na rozvoj osobnosti manažera. Obecně ve sledovaných podnicích manažeři či řadoví zaměstnanci ví nebo podvědomě tuší, jak má v současné době kvalitní řízení lidských zdrojů vypadat a probíhat, na druhou stranu ve sledovaných společnostech není na oblast personalistiky dána potřebná pozornost v oblasti strategického plánování a plnění střednědobých personálních cílů. Klíčoví lidé ve společnostech ví o potřebě kvalitní personální práce a je jen otázkou času než tato oblast dostane stejnou prioritu jako ekonomika nebo výroba.
Efektivní přístupy pro zlepšení výkonnosti zaměstnanců v bankovním sektoru
Dedyková, Klára ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Hadinec, Pavel (oponent)
Práce se zabývá zvyšováním výkonnosti zaměstnanců v bankovním sektoru. V první, empirické části se zaměřuje nejprve na motivaci, jakožto hlavní nástroj pro zvyšování výkonnosti. Dále pak zkoumá osobu manažera, jež má na zvyšování výkonnosti zaměstnanců nejsilnější vliv. Teoreticky zpracovává i vliv organizace, která svou kulturou vytváří prostředí pro práci manažera a zaměstnanců. V druhé části se zabývá výzkumem v oblasti zvyšování výkonnosti, konkrétně motivací používanou různými bankovními institucemi. Na závěr poskytuje doporučení pro zlepšení výkonnosti zaměstnanců v bankovním sektoru.
Řízení a styly jednání
Kratochvíl, Petr ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku řízení a stylů jednání. Teoretická část pojednává o klasifikaci stylů řízení, jeho procesech a postupech. Kapitola vedení popisuje jednotlivé teorie vůdcovství. Praktická část práce je zaměřena na výzkum ve firmě FGInvest s.r.o., na zhodnocení použitého stylu řízení a vedení porad. Následně autor vysvětluje konkrétní návrh, jehož účelem je komplexní zefektivnění procesu řízení a vedení porad ve společnosti.
Manažer jako zdroj stresu svých podřízených
Fridrichovská, Iveta ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií stresu a jeho faktory, kterými působí manažer na své podřízené. V teoretické části definuji pojmy stres, stresor, osobnost manažera a prvky jeho chování, které zapříčiňují stres podřízených. Dále uvádím způsoby prevence a řešení problémových situací. Praktická část obsahuje dotazníkový průzkum této problematiky ve vybraných firmách, jeho vyhodnocení, vypracování závěrů vyplývajících z výsledků a vhodná doporučení.
Vedení týmu lidí v nemocničním zařízení
MIKEŠ, Zdeněk
Stanovením prvního z cílů v bakalářské práci bylo zhodnocení týmu lidí a to manažerem první linie. K této problematice jsem si vytvořil dotazníky, které se týkaly tohoto tématu. Dále jsem aplikoval metodu rozhovorů. Na základě těchto pomůcek jsem získal informace, které mi pomohly porozumět vedení týmu lidí z pohledu manažera první linie. Druhým cílem mé bakalářské práce bylo navržení případných opatření vedoucích k rozvoji týmové spolupráce v právě uvedené společnosti. Jedná se především o zhodnocení manažera a jeho funkcí a dále vedení týmu lidí jejich motivování ke stálému nebo lepšímu výkonu. Zde jsem nějaké nedostatky nalezl a dále se jimi zabýval, řešil je a navrhl jistá opatření.
Role sestry manažerky na usnadnění adaptačního procesu nově nastupující sestry na oddělení ARO, JIP
HUDCOVÁ, Lenka
Úspěšné zvládnutí adaptačního procesu nově nastupující sestry na pracoviště intenzivní medicíny je vysoce náročný proces. Zvládnutí obsluhy sofistikované přístrojové techniky, odborná náročnost poskytované činnosti a každodenní fyzická zátěž i psychický stres staví před každou nově nastupující sestru široké spektrum požadavků, jejichž bezpodmínečné zvládnutí je zásadním předpokladem pro úspěšné začlenění do elitního týmu. V tomto nelehkém procesu adaptace by každé nově nastupující sestře (a nejen na pracovišti intenzivní medicíny) měla být nápomocná především sestra manažerka, která může významně pomoci nově nastupující sestře se v novém pracovním prostředí adaptovat a stát se rovnocenným členem týmu. Diplomová práce je zaměřena na roli sestry manažerky na usnadnění adaptačního procesu nově nastupující sestry na oddělení ARO a JIP. Cílem diplomové práce bylo zmapovat působení sestry manažerky v adaptačním procesu nově nastupující sestry na oddělení ARO a JIP a zjistit jakým způsobem tato sestra manažerka napomáhá v adaptaci nově nastupující sestře na oddělení ARO a JIP. Dalšími cíli bylo zmapovat vlastní proces adaptace nově nastupující sestry na oddělení ARO a JIP a zjistit faktory, které nejvíce ovlivňují adaptační proces nově nastupující sestry na oddělení ARO a JIP. Pro výzkumnou část této práce byla použita kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumného šetření. Pro kvantitativní část byl jako technika sběru dat použit polostandardizovaný rozhovor, který byl proveden se staničními sestrami odděleni ARO a JIP ve vybraných nemocnicích v Praze. Pro kvantitativní část byl jako technika sběru dat použit dotazník, který byl určen sestrám pracujícím na oddělení ARO a JIP ve vybraných nemocnicích v Praze, které adaptačním procesem buď přímo procházely, nebo které adaptační proces nedávno absolvovaly. Cíle práce byly splněny. Výsledky šetření jasně ukázaly, že adaptační proces nové sestry nespočívá pouze v účinném zaškolení, ale i v začlenění nové sestry do nového pracovního kolektivu. Je tudíž nutné, aby sestra manažerka věnovala adaptačnímu procesu dostatečnou pozornost a pomohla nové sestře se stát rovnocenným členem týmu, který bude pod jejím účelným vedením dosahovat cílů oddělení i celé organizace. Výsledky šetření mohou přispět k větší informovanosti o jednotlivých motivačních faktorech adaptačního procesu. Na základě zjištěných informací o působení sestry manažerky v adaptačním procesu nově nastupující sestry na oddělení ARO a JIP byla vytvořena myšlenková mapa, která může posloužit pro inspiraci či jako návod k realizaci tohoto vysoce náročného procesu.
Styly vedení lidí a možnosti jejich hodnocení
VELCOVÁ, Stanislava
Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu a hodnocení stylu vedení ve vybrané společnosti z pohledu koncových jednotek s případným návrhem změn vedoucích ke zlepšení stávajícího stavu. První část práce se zabývá osobností manažera, teoriemi vedení lidí a motivací, druhá část popisuje historii, současnost, organizační strukturu a analýzu stylu vedení vybrané společnosti.
Požadavky na rozvoj manažera v současném řízení lidských zdrojů
ŠPERLOVÁ, Radka
Cílem mé bakalářské práce bylo vymezit požadavky na rozvoj manažera v jedné strojírenské firmě. Toto téma považuji za velmi důležité. Manažeři mají významné postavení v každé firmě, podniku apod. Přispívají k úspěšnosti organizace tím, že dosahují toho, aby ostatní lidé vynakládali své nejlepší schopnosti a úsilí, ale také tím, že sami manažeři vynakládají své nejlepší schopnosti a úsilí. Manažeři jsou odpovědni za dosahování požadovaných výsledků. Abych získala potřebné informace, předložila jsem výběrovému vzorku manažerů dotazník, jehož otázky se týkaly základních informací o manažerech (např.věk, vzdělání, doba působení ve vedoucí pozici), samostatného vzdělání (nejdůležitější oblasti vzdělávání, hodnocení vzdělávacích aktivit apod.), ale i např.hodnocení pracovního prostředí, vlastností manažera nebo motivace podřízených zaměstnanců. Zkoumaná firma má velmi dobře fungující centrální personální oddělení, které zajišťuje školení pro všechny zaměstnance firmy. Za pozitivní zjištění považuji, že shodně pro všichny manažery je další vzdělávání důležité, přestože většina z nich má za sebou bohaté zkušenosti z dlouholeté praxe. Zároveň ale ne všichni manažeři by byli ochotni se věnovat např.dalšímu víceletému vzdělávání, což je dáno i vyšší věkovou strukturou manažerů. Zjistila jsem, že firma obchoduje hodně se zahraničím, zejména s německy mluvícími zeměmi a na základě odpovědí z dotazníku bych doporučila některým manažerům jazykové kurzy. Bohužel jazykové kurzy patří v současné době mezi nejčastěji omezované benefity firem. Zároveň ale musím říct, že pracovníci, kteří pravidelně jednají se zahraničními firmami, mají velmi dobré jazykové znalosti. Většina zkoumaných manažerů ve firmě považuje za nejdůležitější odborné znalosti, přesto bych doporučila i více se věnovat pracovním vztahům mezi zaměstnanci v týmu nebo dostatečné motivaci podřízených zaměstnanců. Na závěr bych chtěla říct, že vzdělání manažerů v dané firmě je na dobré úrovni a že další rozvoj manažera je vždy jeho samostatným rozvojem, protože žádná firma nemůže být odpovědná za další rozvoj svých zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 447 záznamů.   začátekpředchozí407 - 416dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.