Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimalizace webové aplikace pro sektor B2B
Kovařík, David ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce)
Záměrem této práce je návrh optimalizace webu (webové aplikace) určeného pro sektor B2B (Business to Business), v jejímž důsledku by měla být signifikantním způsobem zlepšena uživatelská zkušenost při jeho používání. Problematika uživatelské zkušenosti byla řešena prostřednictvím analytických činností zaměřených na web www.webstopar.cz, přičemž výsledky této analýzy byly obohaceny prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu. Výsledkem bakalářské práce je návrh optimalizace jednotlivých aspektů uživatelské zkušenosti. Realizace návrhu by měla přispět nejen ke zkvalitnění webu z pohledu uživatelské zkušenosti, ale měla by také přinést benefit v podobě minimálně 10% nárůstu uživatelů služby nabízené na webu. Výsledný návrh uvedený v rámci této práce je navíc obecně aplikovatelný na širokou škálu českých i zahraničních webů.
Budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu
Svojšová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnou sadu opatření pro internetovou prezentaci realitních kanceláří, která zvýší jejich důvěryhodnost. Teoretická část se zabývá pojmy jako internet a internetový marketing se zaměřením na nástroje internetového marketingu. Praktická část se věnuje budování důvěryhodnosti realitní kanceláře prostřednictvím internetu. Nejprve jsou pomocí vlastní vytvořené statistiky interpretovány postupy, které realitní kanceláře používají v praxi. Poté jsou na základě provedeného dotazníkového šetření vybrané postupy aplikovány a vyhodnoceny pro případ konkrétní realitní kanceláře. Na konci kapitoly jsou opatření, která mohou potenciálně navýšit důvěryhodnost realitní kanceláře, shrnuta a zhodnocena, zda jsou optimálním řešením.
E-commerce
MAREŠOVÁ, Věra
Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.
Důvěryhodnost informací na Internetu
Vlach, Miroslav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce)
Práce pojednává o problému důvěryhodnosti informací vyskytujících se na Internetu. Cílem je poskytnout čtenáři pohled na vzájemné propojení informací, dat a znalostí. Dále se věnuje Internetu, kde a jakým způsobem se informace čerpají. V neposlední řadě se zabývá problematikou hodnocení a ochrany informací.
Audit DRAMBORA for Trustworthy Repositories: A Study Dealing with the Digital Repository of Grey Literature
Pejšová, Petra ; Vaska, Marcus
This paper will present DRAMBORA (Digital Repository Audit Method Based on Risk Assessment), a methodology and tool for auditing a trustworthy digital repository of grey literature. DRAMBORA is an online instrument which helps organizations develop documentation and identify the risks of a digital repository. DRAMBORA is accessible from http://www.repositoryaudit.eu. The paper will also summarize prevailing advantages and disadvantages of DRAMBORA. The second part of this paper will describe the audit of the National Repository of Grey Literature (NRGL) as a trustworthy digital repository using DRAMBORA as part of creating a digital repository of grey literature in the National Technical Library (NTK). The most important outcome of the audit was represented by the identified risks connected to the repository and potentially endangering its operation, quality, image, and other features. The main principle of the DRAMBORA audit and, at the same time, its main contribution, is its iteration (i.e. its repetition after a certain time period in new conditions when the original risks are reassessed; the measurements adopted for solution are assessed and new risks are identified).
Plný text: idr-145_2 - Stáhnout plný textPDF
Prezentace: idr-145_1 - Stáhnout plný textPDF
Informace a informační společnost
Vrbka, Jan ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Práce se zabývá podstatou slova informace a jejím vlivem na utváření infromační společnosti. Zaměřuje se také na zdroje, ze kterých se informace získávají. Důkladněji je probrán internet a zejména pak jeho důvěryhodnost. V práci se objevují vybrané aspekty informační společnosti, hlavně pak téma finanční krize propojené s problematikou informatizace. V závěru je nabízeno jak postupovat při ověřování důvěryhodnosti informací.
Kredibilita informací na internetu
Dobrovolný, Tomáš ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Brabec, Jan (oponent)
Internet obsahuje spoustu nedůvěryhodných informací, a proto je důležité umět tuto důvěryhodnost posoudit a umět vybrat jen kredibilní data. Mít základní přehled o tom, co od některých konkrétních zdrojů na internetu očekávat a vědět které jsou považovány za velmi seriózní a které naopak jsou příznačné svou velkou míru nedůvěryhodnosti.
Důvěryhodnost informací s akcentem na vliv internetu
Fictum, Luboš ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Práce se zabývá duveryhodností informací a jejím hodnocením. Uvádí postupy a kritéria, podle nichž by mela být duveryhodnost overována, a která by mela prispet k jejímu overování, a to predevším na internetu. Ten je jako médium v soucasnosti nejvetším zdrojem informací a k jejich vyhledávání je nejcasteji využíván. Cílem práce, je také poukázat na nekteré konkrétní služby a zdroje, se kterými se lze na internetu setkat, nastínit cestu, kterou by se mel ubírat vývoj v oblasti hodnocení duveryhodnosti informací, a poukázat na role, jaké by meli v tomto procesu zastávat informacní pracovníci a bežní uživatelé.
Důvěryhodnost informací na internetu
Šmídová, Markéta ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Informace, internet a důvěryhodnost jsou pojmy, které jsou v dnešní době velmi aktuální a často rozebírané. Tato práce pojednává o největším informačním médiu současnosti - o internetu a o důvěryhodnosti informací na něm nalezených. Cílem práce není podat konkrétní návod, jak při hodnocení důvěryhodnosti postupovat, ale spíše poukázat na možné úhly pohledu. V první části se setkáme s pojmy informace a internet, které si pro lepší představu blíže upřesníme. Druhá, stěžejní část práce pojednává o důvěryhodnosti informací publikovaných na internetu. Poukazuje především na již vzniklé modely posuzování důvěryhodnosti a na shrnutí několika bodů, které nám mohou pomoci při rozhodování o důvěryhodnosti informací.
Faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronickém podnikání
Prejzková, Helena ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent)
Obchod se stává každodenní součástí našeho života. S příchodem informačních technologií a sítí, především internetu, se komunikace s obchodníkem podstatným způsobem změnila. Zákazník již není v přímém kontaktu s prodejcem, proto zůstává otázkou důvěry, zda se transakce uskuteční. Na tom se rovněž zakládá má práce, jež si klade za cíl především identifikovat jednotlivé faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronické podnikání. Mezi její další cíle patří vytvoření postupu, který hodnotí využití zjištěných faktorů v praxi. Takto vytvořená technika byla aplikována na existující obchod a také vedla k sestavení jakési příručky pro vytvoření elektronického obchodu, jenž v zákazníkovi vzbudí co největší důvěru. Práce je rozdělena do třech částí. První z nich, tedy teoretická, popisuje zejména výsledky zahraničních studií uskutečněných v souvislosti s důvěrou na internetu. Ve druhé části je nastíněn stručný pohled na český trh prostřednictvím dostupných podkladů a dotazníkového šetření. Poslední část je praktická, zabývá se využitím jednotlivých faktorů důvěry na existujícím e-shopu a také postupem pro vytvoření nového elektronického obchodu za podpory získaných poznatků. Diplomová práce může v praxi sloužit zákazníkům, kterým pomůže při zjišťování důvěryhodnosti obchodníka. Zároveň v ní mohou začínající obchodníci najít takové skutečnosti, jež jim poskytnou cenné rady k vytvoření a provozu důvěryhodného elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.