Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Diferenciální kladkostroj
Mikunda, Luboš ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem diferenciálního kladkostroje pro nosnost 900 kg a zdvih 9,5m. Obsahuje volbu částí pevné i volné kladnice, volbu řetězu, kladek a dalších funkčních částí. Dále pevnostní výpočty čepů řetězových kol, bočnic a háku volné kladnice, podložené výkresem sestavení a důležitých detailů.Práce zahrnuje i výpočet samosvornosti s posouzením mezí.
Elekltrický vrátek pro vrtání studní
Volec, Martin ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem dvourychlostního elektrického vrátku pro vrtnou soupravu na vrtání studní technologií jádrováním s maximální nosností břemene 1000kg. Práce obsahuje písemnou a praktickou část. Písemná část se zabývá možnostmi řešení dané problematiky, výpočtem hlavních parametrů vrátku. V práci jsou zdůvodněny volby hlavních částí mechanizmu jako je například elektromotor, převodovka, navíjecí buben aj. Před výpočty jednotlivých kapitol je obvykle umístěn stručný úvod do problematiky. Praktická část obsahuje výkres celkové sestavy a sestavu lanového bubnu.
Diferenciální kladkostroj
Žák, Petr ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a výpočtem samosvorného diferenciálního kladkostroje o nosností 450kg a zdvihu 3,8m. Obsahuje mimo jiné návrh konstrukce volné i pevné kladnice, volbu ručního i břemenového řetězu spolu s výpočtem řetězových kol k výše zmiňovaným řetězům. Provádí se rovněž důležité pevnostní výpočty s posouzením mezí a bezpečnosti samosvornosti, při zohlednění ruční obsluhy. K práci je přiložená výkresová dokumentace dle zadání.
Zdvihový mechanismus jeřábové kočky
Galas, Radovan ; Malášek, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu jeřábové kočky pro břemena, jejichž hmotnost nepřesáhne 5 000 kg. Práce obsahuje písemnou, a praktickou část. Písemná část práce se zabývá výpočtem hlavních rozměrů zdvihu a pevnostní kontrolou lanového bubnu. V práci jsou také zdůvodněny volby některých hlavních částí zdvihového mechanismu jako je např.: elektromotor, převodovka aj. Před výpočty jednotlivých kapitol je obvykle umístěn stručný úvod do problematiky. Praktická část obsahuje výkres celkové sestavy zdvihového mechanismu, sestavu lanového bubnu a dva výrobní výkresy.
Výroba převodové skříně pro závodní automobil
Krejz, Miroslav ; Ćirović, Ivan (oponent) ; Mouralová, Kateřina (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce pojednává o problematice výroby převodové skříně pro závodní automobily. Jsou zde popsány zvolené technologické postupy, důvody úpravy a následné vyhodnocení řešeného problému.
Manuální převodovky motorových vozidel
Skula, Libor ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá manuálními převodovkami motorových vozidel. Je zde vysvětlen výpočtový návrh převodovky, konkrétně převodové poměry a jejich odstupňování. Dále se zabývá základními typy manuálních převodovek a podrobným popisem jejich funkčních součástí, jimiž jsou synchronizace, řadicí a ovládací ústrojí. Nakonec jsou charakterizovány dvoutoké převodovky a jejich druhy.
Převodovky s plynule měnitelným převodem
Švestka, Jiří ; Kloss, Ondřej (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje poznatky o vývoji a dnešním použití třecích převodovek s plynule měnitelným převodem použitých v automobilech. Obsahuje konstrukci a princip funkce těchto převodovek. Dále obsahuje jejich výhody a nevýhody vzhledem ke konvenčním převodovkám. V závěru je autorův náhled na vývoj a použití třecích převodovek s plynule měnitelným převodem v automobilech
Dvourychlostní převodovka
Kratěna, Jan ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Ždímal, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvorit ,,Technickou dokumentaci k dvoustupnové prevodovce“. Zadání obsahovalo strucný obsah požadované práce. Nejprve byl proveden výpocet prevodového pomeru, rozmery ozubení a modul. Následne byl proveden výpocet zatížení jednotlivých ozubených kol a jejich bezpecnost. Po výpoctu ozubení následoval výpocet hrídele, ložisek a pera. Technická dokumentace byla doplnena obrázky a tabulkami, které názorne popisují jednotlivá místa zatížení. K této dokumentaci byl vytvoren i 3D model dvoustupnové prevodovky vcetne podrobných výkresu jednotlivých hrídelí a ozubených kol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.