| |
| |
|
Význam a využití fiktivních nákupů
BOUZKOVÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím metody fiktivních nákupů zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané prodejní jednotce. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Pro práci byl zvolen obchodní dům PRIOR v Českých Budějovicích. Celkem bylo provedeno 24 fiktivních nákupů, které byly realizovány v měsících říjen, listopad a prosinec 2017.
|
|
Motivace a odměňování pracovníků ve středně velkém podniku
TOMKOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza stavu v odměňování zaměstnanců a způsobu jejich motivace. Na základě zjištěných výsledků navrhnout případnou změnu systému.Cílem první, teoretické části je provedení syntézy odborných publikací, jejímž výstupem bude literární přehled. Průběh výzkumu je uveden v praktické části a probíhá ve zdravotní pojišťovně XY. Nejdříve je tato organizace stručně charakterizována a poté je proveden vlastní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření přepážkových pracovníků, vedoucích KLIPR a vedoucích projektu/shopperů je analyzován současný stav v odměňování zaměstnanců a způsobu jejich motivace. Následně je provedena analýza vlivu odměny za IMS v porovnání s přijetím IMS a motivací ke zlepšení u vedoucích KLIPR a přepážkových pracovníků. Jsou tedy porovnávána data, získaná z dotazníkového šetření s poskytnutými údaji ze strany podniku, týkající se odměn za IMS. Na závěr jsou získaná data vyhodnocena, navržena možná doporučení pro zlepšení dané situace a je vypracováno celkové shrnutí práce.
|
|
Srovnání kvality značkových prodejen z pohledu zákazníka u firem Nike a Adidas
Šrámek, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Srovnání kvality značkových prodejen firem adidas a Nike z pohledu zákazníka. Cíle: Pomocí tzv. Mystery Shoppingu zhodnotit kvalitu značkových prodejen firem adidas a Nike z pohledu zákazníka, vybrané prodejny mezi sebou následně porovnat a navrhnout případná zlepšení. Metody: Mystery Shopping - dotazník se zaměřením na retail- maloobchod. Výsledky: Z hlediska exteriéru a interiéru prodejen obou značek má navrch americká Nike, pro kterou je vzbuzení pozitivního dojmu po stránce vizuální typické. V kvalitě poskytovaného servisu je zase lepší německá adidas, mezi jejímiž prodejci, jež jsou pokornější a ve snaze prodat produkt aktivnější, panuje větší pořádek a disciplína. To samé lze z pohledu adidas prohlásit o celkovém chodu prodejen, který je na o něco vyšší úrovni, než jaký je u Nike. Při srovnání prodejen obou značek s těmi z ostatních světových měst (Amsterdam, Berlín, Glasgow, Londýn, New York a Tokio) Praha zaostává, a to jak v sortimentu a vybavení prodejen, tak i v (prodejci) poskytovaném servisu. Klíčová slova: Marketingový mix, retail, Mystery Shopping, adidas, Nike.
|
| |
|
Španělská gastronomie v cestovním ruchu
Frauenterková, Iveta ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem práce je charakteristika Španělska jako specifické destinace cestovního ruchu v souvislosti s kulturně gastronomickým bohatstvím, charakterizovat regionální gastronomii v jednotlivých autonomních oblastech a dále analyzovat současnou situaci nabídky španělské gastronomie v Praze. V teoretické části je definován cestovní ruch a gastronomie obecně, charakterizováno Španělsko i jeho ekonomická situace a přínos cestovního ruchu do ekonomiky. Praktická část se zaměřuje na španělské regiony a jejich gastronomii, tradiční festivaly a svátky spojené s gastronomií. Závěrem je celkově zhodnocena úroveň španělské gastronomie v Praze za pomoci metody mystery shoppingu a porovnána autentičnost nabízených pokrmů díky praktickým znalostem autorky.
|
|
Marketingová strategie firmy A3 SPORT
Škopková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová strategie firmy A3 SPORT. Cílem mé bakalářské práce je shrnout marketingovou strategii firmy A3 SPORT a v rámci vlastního výzkumu otestovat, zda firma zákazníkům poskytuje tak kvalitní servis, jak proklamuje. V teoretické části se zabývám definováním základních pojmů v oblasti marketingu, jimiž jsou například marketingová strategie, marketingový a komunikační mix či pojem marketing jako samotný. V praktické části se pak zabývám popisem marketingové strategie a jednotlivých marketingových nástrojů firmy, dále tato část rovněž obsahuje popis hlavního konkurenta, vyhodnocení vlastního výzkumu a vlastní doporučení.
|
|
Porovnání klientského přístupu u vybraných společností realizujících developerské projekty v Praze 13
Schilla, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Lacková, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je shrnutí a posouzení jednotlivých aspektů rozhodovacího procesu při koupi nemovitosti. V teoretické části autor mapuje metody marketingového výzkumu s důrazem na tzv. mystery shopping. Dále jsou v teoretické části vysvětleny základní pojmy s trhem nemovitostí spjaté. První oddíl praktické části této diplomové práce je založen na autorově vlastním dotazníku; autor zjišťuje názory vybrané reprezentativní skupiny potenciálních zákazníků, jejichž odpovědi posoudil a zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor zkoumal pomocí metody mystery shoppingu klientský přístup u čtyř vybraných developerských společností, které byly v rámci mystery shopping ohodnoceny, vypisuje dále výhody či nevýhody vybraných developerských společností. Celá praktická část je doplněna o třetí oddíl, kde jsou rozhovory s odborníky, kteří mají odpovídajicí praxi a zkušenosti v oboru trhu nemovitostí a z bankovního sektoru.
|
|
Analýza prodejních postupů nezávislých kosmetických poradkyň ve vybrané společnosti
Hrubá, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štětina, Radomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou prodejních postupů nezávislých kosmetických poradkyň ve vybrané společnosti. Cílem práce je vyhodnotit prodejní postupy nezávislých kosmetických poradkyň ve společnosti Mary Kay a navrhnout optimalizační doporučení. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a popisuje předpoklady profesionálního prodejce a účinný proces osobního prodeje. Metodologická definuje cílovou skupinu a vysvětluje použití zvolených metod, kterými jsou: osobní rozhovor, dotazníkové šetření a mystery shopping. Praktická část se zaměřuje na nezávislé kosmetické poradkyně a analyzuje jimi používané prodejní postupy. Na základě zjištěných poznatků jsou navržena optimalizační doporučení.
|