Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 99 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj produktu cestovního ruchu v Jihočeském kraji pro cílovou skupinu rodiny s dětmi
MATĚJČKOVÁ, Martina
Cílem této práce je analýza současného stavu rozvoje cestovního ruchu pro cílovou skupinu rodina s dětmi. Analýza byla provedena nejdříve na bázi Mystery shoppingu, řízených rozhovorů a na základě zjištěných údajů byl proveden návrh vhodného řešení pro cílovou skupinu rodiny s dětmi.
Využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů poskytování služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních
KOČOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá analýzou a problémy využívání mystery shoppingu ve vybraných ubytovacích zařízeních. Cílem bylo navrhnout možnosti efektivnějšího využití mystery shoppingu jako nástroje hodnocení procesů služeb ve vybraných ubytovacích zařízeních.
Význam a využití fiktivních nákupů
BOUZKOVÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím metody fiktivních nákupů zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané prodejní jednotce. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Pro práci byl zvolen obchodní dům PRIOR v Českých Budějovicích. Celkem bylo provedeno 24 fiktivních nákupů, které byly realizovány v měsících říjen, listopad a prosinec 2017.
Motivace a odměňování pracovníků ve středně velkém podniku
TOMKOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza stavu v odměňování zaměstnanců a způsobu jejich motivace. Na základě zjištěných výsledků navrhnout případnou změnu systému.Cílem první, teoretické části je provedení syntézy odborných publikací, jejímž výstupem bude literární přehled. Průběh výzkumu je uveden v praktické části a probíhá ve zdravotní pojišťovně XY. Nejdříve je tato organizace stručně charakterizována a poté je proveden vlastní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření přepážkových pracovníků, vedoucích KLIPR a vedoucích projektu/shopperů je analyzován současný stav v odměňování zaměstnanců a způsobu jejich motivace. Následně je provedena analýza vlivu odměny za IMS v porovnání s přijetím IMS a motivací ke zlepšení u vedoucích KLIPR a přepážkových pracovníků. Jsou tedy porovnávána data, získaná z dotazníkového šetření s poskytnutými údaji ze strany podniku, týkající se odměn za IMS. Na závěr jsou získaná data vyhodnocena, navržena možná doporučení pro zlepšení dané situace a je vypracováno celkové shrnutí práce.
Srovnání kvality značkových prodejen z pohledu zákazníka u firem Nike a Adidas
Šrámek, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Srovnání kvality značkových prodejen firem adidas a Nike z pohledu zákazníka. Cíle: Pomocí tzv. Mystery Shoppingu zhodnotit kvalitu značkových prodejen firem adidas a Nike z pohledu zákazníka, vybrané prodejny mezi sebou následně porovnat a navrhnout případná zlepšení. Metody: Mystery Shopping - dotazník se zaměřením na retail- maloobchod. Výsledky: Z hlediska exteriéru a interiéru prodejen obou značek má navrch americká Nike, pro kterou je vzbuzení pozitivního dojmu po stránce vizuální typické. V kvalitě poskytovaného servisu je zase lepší německá adidas, mezi jejímiž prodejci, jež jsou pokornější a ve snaze prodat produkt aktivnější, panuje větší pořádek a disciplína. To samé lze z pohledu adidas prohlásit o celkovém chodu prodejen, který je na o něco vyšší úrovni, než jaký je u Nike. Při srovnání prodejen obou značek s těmi z ostatních světových měst (Amsterdam, Berlín, Glasgow, Londýn, New York a Tokio) Praha zaostává, a to jak v sortimentu a vybavení prodejen, tak i v (prodejci) poskytovaném servisu. Klíčová slova: Marketingový mix, retail, Mystery Shopping, adidas, Nike.
Reimagining academic library user experience: Using mystery shopping to inform service decisionmaking at the Czech National Library of Technology
Orlová, Jana ; Pavelová, Alena
This paper describes how the Czech National Library of Technology (NTK) performed mystery shopping (MS), a technique borrowed from the commercial services sector, as a tool for informing its service decisions and offerings, both virtual and in-person. The methodologies used for two rounds of MS, one in 2014 and another in 2015, are described, and findings and interpretation of feedback in relation to actual NTK service modifications are presented.
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Španělská gastronomie v cestovním ruchu
Frauenterková, Iveta ; Kalábová, Markéta (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Cílem práce je charakteristika Španělska jako specifické destinace cestovního ruchu v souvislosti s kulturně gastronomickým bohatstvím, charakterizovat regionální gastronomii v jednotlivých autonomních oblastech a dále analyzovat současnou situaci nabídky španělské gastronomie v Praze. V teoretické části je definován cestovní ruch a gastronomie obecně, charakterizováno Španělsko i jeho ekonomická situace a přínos cestovního ruchu do ekonomiky. Praktická část se zaměřuje na španělské regiony a jejich gastronomii, tradiční festivaly a svátky spojené s gastronomií. Závěrem je celkově zhodnocena úroveň španělské gastronomie v Praze za pomoci metody mystery shoppingu a porovnána autentičnost nabízených pokrmů díky praktickým znalostem autorky.
Marketingová strategie firmy A3 SPORT
Škopková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová strategie firmy A3 SPORT. Cílem mé bakalářské práce je shrnout marketingovou strategii firmy A3 SPORT a v rámci vlastního výzkumu otestovat, zda firma zákazníkům poskytuje tak kvalitní servis, jak proklamuje. V teoretické části se zabývám definováním základních pojmů v oblasti marketingu, jimiž jsou například marketingová strategie, marketingový a komunikační mix či pojem marketing jako samotný. V praktické části se pak zabývám popisem marketingové strategie a jednotlivých marketingových nástrojů firmy, dále tato část rovněž obsahuje popis hlavního konkurenta, vyhodnocení vlastního výzkumu a vlastní doporučení.
Porovnání klientského přístupu u vybraných společností realizujících developerské projekty v Praze 13
Schilla, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Lacková, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je shrnutí a posouzení jednotlivých aspektů rozhodovacího procesu při koupi nemovitosti. V teoretické části autor mapuje metody marketingového výzkumu s důrazem na tzv. mystery shopping. Dále jsou v teoretické části vysvětleny základní pojmy s trhem nemovitostí spjaté. První oddíl praktické části této diplomové práce je založen na autorově vlastním dotazníku; autor zjišťuje názory vybrané reprezentativní skupiny potenciálních zákazníků, jejichž odpovědi posoudil a zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor zkoumal pomocí metody mystery shoppingu klientský přístup u čtyř vybraných developerských společností, které byly v rámci mystery shopping ohodnoceny, vypisuje dále výhody či nevýhody vybraných developerských společností. Celá praktická část je doplněna o třetí oddíl, kde jsou rozhovory s odborníky, kteří mají odpovídajicí praxi a zkušenosti v oboru trhu nemovitostí a z bankovního sektoru.
Analýza prodejních postupů nezávislých kosmetických poradkyň ve vybrané společnosti
Hrubá, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štětina, Radomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou prodejních postupů nezávislých kosmetických poradkyň ve vybrané společnosti. Cílem práce je vyhodnotit prodejní postupy nezávislých kosmetických poradkyň ve společnosti Mary Kay a navrhnout optimalizační doporučení. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a popisuje předpoklady profesionálního prodejce a účinný proces osobního prodeje. Metodologická definuje cílovou skupinu a vysvětluje použití zvolených metod, kterými jsou: osobní rozhovor, dotazníkové šetření a mystery shopping. Praktická část se zaměřuje na nezávislé kosmetické poradkyně a analyzuje jimi používané prodejní postupy. Na základě zjištěných poznatků jsou navržena optimalizační doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 99 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.