Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Affiliate marketing v ČR
Kuchárik, Michal ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o affiliate marketingu v České republice a je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na objasnění problematiky affiliate marketingu, počínaje historickými milníky a vysvětlením affiliate marketingu obecně, konče objasněním pojmů, jakými jsou: provizní sítě, affiliate programy, online a offline marketing a další pojmy vztahující se k tomuto tématu. Vlastní část práce zahrnuje výsledky provedeného dotazníkového šetření, zkoumajícího povědomí respondentů o affiliate marketingu a vnímání online reklamy. Dále matice SWOT identifikující silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby affiliate marketingu, jak pro obchodníky, tak pro partnery. V neposlední řadě jsou v rámci analýzy nákladové oblasti v praktické části rozebrány možnosti affiliate softwarů pro obchodníky, a také náklady na affiliate marketing v prvním roce, z čehož je následně vyhodnocen nejvhodnější affiliate software pro malé obchodníky na českém trhu.
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jagošová, Tereza
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetové reklamy a blíže rozpracovává oblast reklamy na sociálních sítích. Práce přináší přehled a charakteristiky forem reklamy na internetu. Vysvětluje pojmy jako plošná reklama, marketing ve vyhledávačích, nativní reklama, social media marketing, atd. Dále je uveden souhrn právní úpravy reklamy v České republice. Cílem práce je vytvoření doporučující metodiky pro tvůrce reklamy z pohledu práva a marketingu. Marketingová doporučení se zaměřují především na oblast sociálních sítí.
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
Prezentace na internetu a redakční systémy
Kolář, Jiří ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o historii a smyslu technologie internetu v návaznosti na tvorbu a účel webové prezentace. Práce analyzuje technologie nezbytné k vytvoření webové prezentace včetně analýzy aktuálního trhu ve snaze zjistit existující nabídku, tedy především dostupné služby a jejich cenu. V závěru se práce soustředí na názornou ukázku realizace webové prezentace v praxi a na zhodnocení využití jednotlivých poskytovaných služeb konkrétními cílovými skupinami.
Elektronický marketing: Nízkonákladový prodej přes Internet
Pavlíček, Martin ; Drebota, Ondřej (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je zmapování možností, které nabízí internetový marketing a návrh vhodného mixu tak, aby pro malou internetovou společnost představoval co nejvyšší přínos v porovnání s vynaloženými finančními prostředky.
Návrh elektronického obchodu
Kováčik, Viktor ; Lábus, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje statistiky o nejčastějších nákupech na Internetu. Popisuji zde situaci podniku na trhu a navrhuji pro něj elektronický obchod.
Firemní web jako nástroj marketingu
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
Internetový marketing pro firmu
Pohorelec, Andrej ; Hádek, Stanislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu možností, které internetový marketing nabízí a vypracování vhodné strategie, jak propagovat firmu na internetu.
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
Online propagace webového portálu
Sobková, Jitka ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce Online propagace webového portálu je formulace doporu-čení pro online kampaně vybraného podnikatelského subjektu. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy z oblasti internetové reklamy jakožto součástí marketingu a dále pojmy webové analytiky. V druhé kapitole jsou pak jednotlivé internetové kampaně analyzovány pomocí webové analytiky. Na základě této analýzy jsou ve třetí kapitole formulována konkrétní doporučení. Čtvrtá kapitola se zabývá vyhodnocení upravených kampaní. V páté kapitole se práce zabývá zhodnocením dosažených výsledků a formu-lací závěrečných doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.