Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,924 záznamů.  začátekpředchozí2908 - 2917další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Marketing a jeho využití v hoteliérství
Piteráková, Leona ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Potřeba a vývoj marketingu v hoteliérství. Tato dříve opomíjená oblast je dnes již samozřejmou součástí dobře fungujícího hotelu. Hotelový provoz náleží do sektoru služeb, který byl v minulosti obecně velmi podceňován. Po pádu centrálně plánované ekonomiky došlo v České Republice k velkému rozvoji i v tého oblasti. Organizace vstupující na trh začátkem devadesátých let neměly vůbec žádné zkušenosti s marketingem služeb a mohly se učit pouze ze svých úspěchů a omylů. Záhy díky vstupu silných a zkušených zahraničních firem na náš trh zesílila konkurence a tím došlo i ke zlepšení celkové nabídky služeb.
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hakl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
Analýza marketingových nástrojů vybraného hotelu
Pletka, Jan ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Píša, Karel (oponent)
Tématické zaměření práce je marketing hotelu. Práce se zabývá konkrétním malým hotelem, který se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Cílem práce je nejprve analýza konkurenční pozice hotelu a poté analýza marketingového mixu zkoumaného hotelu, autor se tak snaží nalézt možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů marketingového mixu hodnotí a navrhuje možné změny, které by hotelu pomohly oživit zájem zákazníků o jeho služby.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Akuna
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Zavádění nového produktu
Rusfel, Martin ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Češka, Bohumír (oponent)
Tématickým zaměřením práce je zavádění nového produktu. Práce se zabývá konkrétní firmou, která se snaží zavést na trh nový produkt. Cílem práce je navržení takového marketingového mixu pro takový segment, který by umožnil úspěšné zavedení nového produktu, s využitím SWOT analýzy a analýzy konkurence. Autor nastiňuje současnou pozici firmy, hlavní konkurenty, cílový segment a vhodný marketingový mix.
Hodnocení marketingového mixu v přímém prodeji kosmetiky
Rybářová, Alice ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Vránková, Gabriela (oponent)
Práce popisuje přímý prodej jako jednu z možných alternativ distribuce kosmetických produktů. Specifika této distribuční cesty se odrážejí i v tvorbě marketingového mixu společností. Práce se věnuje všem jeho složkám ? výrobku, ceně, distribuci i komunikaci. Důraz je kladen hlavně na spotřebitelský úhel pohledu. Praktická část je věnována situaci na českém trhu v přímém prodeji kosmetiky, zejména pak společnosti Oriflame, jejíž marketingový mix je detailně popsán, zhodnocen a jsou uvedena doporučení ke zlepšení.
Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Marečková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.
Analýza mikropodniku na trhu v ČR
Mičková, Iveta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Práce analyzuje konkrétní mikropodnik, popisuje faktory působící na podnik a provádí SWOT analýzu. Autor též charakterizuje marketingový mix firmy a snaží se navrhnout změny vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků.
Marketing neziskových organizací
Dlasková, Martina ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Jedná se o problematiku fungování neziskového sektoru a hledání způsobů zvýšení povědomí a důvěryhodnosti ze strany obchodních partnerů a veřejnosti. Zabývá se oblastí legislativy neziskového sektoru. Řeší problémy NNO prostřednictvím spolupráce neziskového sektoru se sektorem ziskovým především skrze moderní prvky marketingu. Navrhuje způsob zlepšení postavení a posílení pozice v neziskovém sektoru vybrané neziskové organizace prostřednictvím spolupráce s komerční firmou. Kapitoly se zabývají specifiky a subjekty neziskového sektoru, postihují právní úpravu fungování a možnosti získávání finančních prostředků.V další kapitole se zabývá marketingem neziskových organizací a rozdíly mezi marketingem v rámci ziskového sektoru. Čtvrtá kapitola srovnává český neziskový sektor s vybranými evropskými zeměmi. Předposlední část představuje nový prvek marketingu ? sociální marketing a hodnotí přínosy a dává návod, jakým způsobem sociální marketing realizovat. Presentuje příklady sociálního marketingu českých firem. Poslední kapitola popisuje neziskovou organizace Máme otevřeno? o.s. z pohledu marketingových aktivit.
Marketingové činnosti firmy ABC
Brůža, Jiří ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Zouhar, Josef (oponent)
Nadefinování pojmu zákazník, klíčový zákazník, firemní procesy a marketingový mix. Aplikace marketingové činnosti v podmínkách střední firmy. Reenginering procesů mající bezprostřední vliv na zákazníka.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,924 záznamů.   začátekpředchozí2908 - 2917další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.